bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Preradím a chcípne. Alebo zadre?
Už pár krát sa mi stalo, že pri preradení naraz motor zhasol. Skúsim ešte podradiť, že nech to chytí, ale kolo bloklo do smyku. Zastavím, dám neutrál, nastartuji a jedu dál. Neviem stále prísť na to, čo to sakra môže byť. Žeby to už chcelo GO?

Yamaha XTZ 660 r.v. 1996 na tachometru 48 000 km. Ale možno je to 148, alebo 248 000?
Štartuje dobre, nedymí.

Moje podozrenia: reťazová sada (mohlo by to bloknúť?), prevodovka, nastavenie karbeca (ale neviem či by to spravilo iba pri preradení), elektrický problém, alebo pridretie piestu?
Ďakujem vopred za nejaké dobré podnety.

1 reakcí na tento příspěvek Preradím a chcípne. Alebo zadre?

Skvělá odpověď, děkuji! 22.4.2012 v 21:26 | Nahoru | #1
Stejny projev ma chyba snimace polohy skrtici klapky. Jestli je to ale mozne i u tvehp stroje netusim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Preradím a chcípne. Alebo zadre?

23.4.2012 v 08:22 | Nahoru | #2
Franco82> Aj to som rozmýšľal či nejaký snímač to len nebude...

Dokonca raz sa mi stalo že mi to chcíplo na mieste na neutráli na voľnobežných otáčkach. Motor bol už zahriaty.
Alebo možno to bola len náhoda. To sa mi stalo len raz!
Možno to bude karbec(dúfam).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Preradím a chcípne. Alebo zadre?

Skvělá odpověď, děkuji! 23.4.2012 v 11:56 | Nahoru | #3
Pietro.> TPS senzor by měl jít i samodiagnostikovat:

DISCLAIMER: YOU DO THIS AT YOUR OWN RISK AND MAY VOID THE MANUFACTURERS WARRANTY.

Throttle Sensor Adjustment:

To do this modification you need to put the bike in diag mode:

To access DIAG mode:

switch off Engine Run switch, switch OFF Key switch. Press both SELECT & RESET buttons and then switch ON Key switch. Keep SELECT & RESET buttons pressed for at least 8 seconds. Display then changes to "DIAG". Release SELECT & RESET buttons.
Select Diag mode by pressing again both SELECT & RESET buttons.
Select code below by pressing SELECT (up) or RESET (down).

On the digital display select 01 (throttle position) and make a note of the number on the screen. It should be between 16 - 18.

Now locate the throttle sensor, its on the right hand side of the bike behind the cylinder.

Slacken the two bolts indicated in the above photo. Using a T25 Torx.

If you rotate the sensor clockwise/ anti clockwise you will see the number of the digital display increase and decrease.

Set the value to between 15 & 18.

DISCLAIMER: YOU DO THIS AT YOUR OWN RISK AND MAY VOID THE MANUFACTURERS WARRANTY.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Preradím a chcípne. Alebo zadre?

24.4.2012 v 12:29 | Nahoru | #4
Franco82>
Ale to čo ty píšeš je o striekačke podľa mňa.
Ale aj tak diki.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Preradím a chcípne. Alebo zadre?

Skvělá odpověď, děkuji! 23.5.2012 v 19:49 | Nahoru | #5
Pietro.> Poslal jsem ti nějaký dopis, ještě mě napadlo zda není někde prodřený drát od snímače neutrálu, nebo toho bočního stojanu!

1 reakcí na tento příspěvek Preradím a chcípne. Alebo zadre?

Skvělá odpověď, děkuji! 27.5.2012 v 02:07 | Nahoru | #6
Pietro.: Myslím, že prodřeným drátem od bočního stojanu to nebude (motor by zdechl určitě i v jiném režimu než pouze při přeřazování) a drát od čidla neutrálu by na to neměl mít žádný vliv.... Pokud ti to dělá pouze za studena, než ujedeš nějakou tu stovku metrů, tak je to jen o tom, že se bez prakticky žádného zahřátí motoru rozjedeš a jedeš už bez sytiče - to jsem také občas zažil. Pokud máš i při zahřátém motoru kolísavé či nepravidelné volnoběžné otáčky (možná příčina velmi chudá - neseřízená - směs), tak zkus seřídit karburátor, výšku hladiny paliva v něm.... atd, ale zejména seřiď seřizovací trysky bohatosti směsi - viz mé nedávné potíže (více v životopisu mého XTZ). Podívej se také na svíčku a vše co s ní souvisí (např. uvolněná fajfka či jiný drát) no a na konec se můžeš podívat na kompletní elektroinstalaci, protože to může být opravdu jenom lehce přehlédnutelná maličkost... Mnoho zdaru .

(reakce na) Preradím a chcípne. Alebo zadre?

17.6.2012 v 15:39 | Nahoru | #7
grandpa> Ďekuji za zprávu. Snímač stojanu aj neutrálu skontrolovaný, premeraný, nebylo to ono.

(reakce na) Preradím a chcípne. Alebo zadre?

17.6.2012 v 15:45 | Nahoru | #8
HAPO> Ďekuji asi si měl pravdu. Nešel jsem si čas, zhodil nádrž a prostříknul spoje kabelú kontaktolem. Objevil jsem dva prodřený dráty od spínačky v místě při hlavě řízení, tak to časem asi při otáčení bylo truchu prodřený. Všechno jsem zaizoloval, spravil. Zatim jsem neměl moc času běhat na tom, ale odvtedy nescípla. Snad to bylo tim.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MT-03 chcípá [1, 2, 3] Yamaha XTZ 660 Tenere, Yamaha XT 660 R, Yamaha MT-03... posoldikml 83 27.7.2021 v 23:29 Parkinsonn
Plastová nádoba nad startérem u Ten... Yamaha XTZ 660 Tenere, Yamaha XT 660 Z Tenere Dugajs 2 23.6.2021 v 20:48 Dugajs
svetlá Yamaha XTZ 660 Tenere fuchsotik 29 25.3.2021 v 18:02 fuchsotik
Yamaha tenere 660 vaří [1, 2, 3] Yamaha XTZ 660 Tenere PavelFru 61 9.1.2021 v 16:14 PavelFru
Boční stojánek Yamaha XTZ 660 Tenere, Yamaha XT 660 R, Yamaha MT-03... posoldikml 8 17.3.2020 v 23:33 Čurdajurda


TOPlist