motozem_rijen





Téma: MT-03 chcípá
Zdarec, všiml jsem si takové anomálie na mé MT-03 r.v. 2006. Pokud ve vysokých otáčkách (5-6 tísíc) vymáčknu spojku, tak otáčky spadnou správně na volnoběžné a poté okamžitě motorka chcípne, to samé při podřazování. Když dojíždím ke křižovatce a dám si tam rovnou za 1 a nepřidávám plyn, tak chcípne. Nevíte proč či nesetkal se s tím někdo? Na neutrál to jde v pohodě.


Naposledy editováno 17.03.2020 19:38:12

(reakce na) MT-03 chcípá

15.3.2020 v 01:22 | Nahoru | #31
hondaman1> myslíš ten senzor?

(reakce na) MT-03 chcípá

15.3.2020 v 01:27 | Nahoru | #33
hondaman1> bohužel 2 roky staré.

(reakce na) MT-03 chcípá

15.3.2020 v 01:36 | Nahoru | #34
hondaman1> tento asi ne že? https://www.motorka...-senzor-1370702.html

1 reakcí na tento příspěvek MT-03 chcípá

15.3.2020 v 01:45 | Nahoru | #35
ten ma ine obj cislo
4NK858850000

na aliexpres
je lacny otazka ci dobry ale ja co som tam zatial kupoval veci tak vsetko je dobre

https://www.aliexpre...m/4000336313768.html
https://www.aliexpre...m/4000261339193.html
ak nefunguje
napis do google
EshautoparT Store

vyber hned prve
a tam do vyhladavania na aliexpres napis
5PS-85885-01-00

stoji cosi nad 30dolarov plus doprava clo dan

skusaj podla obj cisla hladat
5PS-85885-01-00
alebo
3P6858850000

Naposledy editováno 15.03.2020 01:50:55

(reakce na) MT-03 chcípá

15.3.2020 v 01:48 | Nahoru | #36
hondaman1> jj 1000+30p poštovné, teď otázka jestli to bude fungovat

1 reakcí na tento příspěvek MT-03 chcípá

15.3.2020 v 02:05 | Nahoru | #37
je to loteria vyrobia ich napr sto a prave tvoj moze byt smejd

skus sa opytat nejakych predajcov dielov napr

hejdamoto@seznam.cz
motoboardel@seznam.cz

(reakce na) MT-03 chcípá

15.3.2020 v 02:06 | Nahoru | #38
hondaman1> no právě.. Všechny jsem už obepsal a nemají

(reakce na) MT-03 chcípá

15.3.2020 v 02:11 | Nahoru | #40
hondaman1> v ČR jsem sehnal výstřiky i s tím čidlem za 1300, ale bojím se aby bylo ok

(reakce na) MT-03 chcípá

15.3.2020 v 02:16 | Nahoru | #42
hondaman1> bohužel to není ono, toto je senzor pádu.

1 reakcí na tento příspěvek MT-03 chcípá

15.3.2020 v 02:20 | Nahoru | #43
mozno ak by to bolo blizko skusit prist s motorkou a vyskusat ak predavajuci suhlasi

(reakce na) MT-03 chcípá

15.3.2020 v 02:21 | Nahoru | #44
hondaman1> by bylo nejlepší, ale projevuje se to jen za tepla a hlavne to neseridim na koleni

(reakce na) MT-03 chcípá

16.3.2020 v 17:17 | Nahoru | #45
jurajda> tak se to ještě víc stupňuje. Koukni co to dělá teď, i když mám stojánek nahoře, tak to chcípe, jakmile dám kvalt, že by se z ničeho nic ještě rozbilo čidlo stojánku? Začínám mít nervy, dám to asi do yamahy, nevím si už rady...

Naposledy editováno 16.03.2020 17:40:55

1 reakcí na tento příspěvek MT-03 chcípá

16.3.2020 v 17:36 | Nahoru | #46
A pokud má za 1 bez stojánku a mám zmáčklou spojku tak nestartujer, jen na neutrál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT-03 chcípá

17.3.2020 v 18:10 | Nahoru | #47
posoldikml> To fakt vypadá na ten stojánek.

(reakce na) MT-03 chcípá

17.3.2020 v 18:12 | Nahoru | #48
Krovak> Ten jsem dole v senzoru měřil a spina, ale konektor jsem nenašel. Jestli to není někde skříple.

1 reakcí na tento příspěvek MT-03 chcípá

17.3.2020 v 19:15 | Nahoru | #49
http://www.yam-xt.com/diag.html

Zkus tento postup. Pokud se ukáže chybná poloha TPS, dá se seřídit na ty hodnoty na displeji podle Part1 , code 01. První hodnota by měla být na zaklaplém plynu v tom rozmezí co píšou, druhá v plném plynu.

Pokud je ta hodnota mimo, mělo by ten snímač jít po povolení natočit do správné polohy, až se objeví správná hodnota.
Nejspíš se ti pak změní volnoběh, bude to chtít dát zpět na těch cca 1400... ale možná ne.

V Part1, code 20 zkontroluješ i ten stojánek.

Očekávám že to bude u MT03 stejné jako na xt... uvidíš

Naposledy editováno 17.03.2020 19:17:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT-03 chcípá

17.3.2020 v 19:33 | Nahoru | #50
Kafoholik> bohužel MT-03 tuto funkci nevede, už jsem zkoušel. Dnes mi přišel nový a seřídil jsem ho a jde krásně za plynem. Teď je problém že chcípne při zařazení rychlosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT-03 chcípá

17.3.2020 v 19:45 | Nahoru | #51

posoldikml píše: Kafoholik> bohužel MT-03 tuto funkci nevede, už jsem zkoušel. Dnes mi přišel nový a seřídil jsem ho a jde krásně za plynem. Teď je problém že chcípne při zařazení rychlosti.



To je pěkná pakárna... jdi po drátech, bude to někde pod nádrží nebo sedlem mít konektor. Pokud spínač má spínat, zkus to proklemovat a vyzkoušet. Pokud má rozepínat, tak odpojit...

Pokud jsou tam 3 dráty, je tam halovka a magnet. Pak bude jeden kostra, to vypípáš, a druhej plus, ten nic. Třetí dát na tu kostru a taky by to mělo jet... Ale to vařím z vody a z jiný motorky...

Jinak, tady ještě video k tomu xt...
Zvláštní že to MT03 neumí...

Naposledy editováno 17.03.2020 19:48:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT-03 chcípá

17.3.2020 v 20:07 | Nahoru | #52
Kafoholik> Děkuji ti za odpověď. Toto video jsem již zhlédnul. Jak říkám, TPS jsem nastavil dle servisního manuálu a snad bude ok, ale to ještě nevím, protože nemám možnost to projet, když se ani nerozjedu. Spínač má případě stojánku nahoře rozpojit konektor a když je nahoře, tak spojit. Zkoušel jsem dva kráty, co jsou dole v čidlu propojit a bez výsledku. Nádrž jsem sundával a hledal a nenašel, za boha jsem to nenašel. Ještě si myslím, že to bude zavázané, spojené a zavázané ve svazku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT-03 chcípá

17.3.2020 v 20:31 | Nahoru | #53
posoldikml> Počkej, než jsi vyměnil čidlo, tak to s kvaltem hned nezdechlo?

(reakce na) MT-03 chcípá

17.3.2020 v 20:34 | Nahoru | #54
Krovak> Ze začátku ne, chovalo se to tak, jak popisuji na začátku diskuze, ale jsem se byl projet kousek, začalo to vynechávat a když jsem zastavil doma, vypnul motor a poté opět nastartoval, s tím, že dám kvalt, tak to zdechlo, přesně jako na videu.

Naposledy editováno 17.03.2020 20:34:21

1 reakcí na tento příspěvek MT-03 chcípá

17.3.2020 v 23:28 | Nahoru | #55
Tak podle schématu to vypadá, že to má konektor na stojánku a pak to vede svazkem. Jeden drát barvy LG ( zelený světle? ) až do kastlíku kterýmu říkají relé vstřikování.
Druhý drát má barvu B takže asi hnědou, modrou?? A vede na kostru.

- podle mýho rozumu, když se přivede kostra od baterky třeba na ten LG drát v konektoru u snímače, tak by to mělo jet.
- Pokud to zafunguje, máš problém s kostrou na drátu barvy B, protože jsi říkal že propojení v konektoru nezabralo a spínač spíná...

- celkově tam může kostra zlobit, i ten neutrál na videu tak různě mění intenzitu, koukni na propojky už rovnou u baterky a po motorce, kolem regulátoru dobíjení všechny dráty, atd. Celkem by to i vysvětlovalo že to blblo za jízdy. Kostra a kolísání napětí mohlo i ten TPS zkreslovat, možná mu nakonec nic moc nebylo.

Naposledy editováno 17.03.2020 23:30:51

(reakce na) MT-03 chcípá

18.3.2020 v 08:41 | Nahoru | #56
Kafoholik> Kostra je B- Black a druhý- LG- light green.Sundával jsem kvůli tomu celou nádrž a nemohl jsem ho nikde najít... Do konektoru leze i kostra. Ten neutrál na videu dělá bohužel kamera. Ale docvaklo mi, že jsem jakou si kostru oddělával dole u řadící páky protože byla zasviněná, ale asi od neutrálu... Ještě jednou jsem to zkoušel sundat očistit a přidělat a bez výsledku.

2 reakcí na tento příspěvek MT-03 chcípá

18.3.2020 v 09:36 | Nahoru | #57
Hm... Tak tim asi na dalku končím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT-03 chcípá

18.3.2020 v 09:39 | Nahoru | #58
Kafoholik> Když jsem šel po drátu, tak to vedlo do velkého svazku, ale koncovku jsem právě že nenašel, jestli nebude ve svazku, to bych to musel celý rozřezat.

MT-03 chcípá

18.3.2020 v 13:58 | Nahoru | #59
Zdar k tomu chcipani u filipínského v Jihlavě to vyřešil diagnostikou že obohatil směs jinak říkal že je to snímač vzduchu v sacím potrubí a z otáček když to padne do volnoběhu nestačí zareagovat a motor chcípne a pak nechce hned naskočit a tou směsí se to vyřešilo už to neudělalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT-03 chcípá

18.3.2020 v 15:16 | Nahoru | #60
posoldikml> podle schématu tam není konektor žádnej. jen na spínači.
ještě poslední,
multimetrem bys měl naměřit velmi nízký odpor mezi drátem černým kostra, v konektoru a mínus polem baterky
Naopak na tom zeleným bych čekal nějaké měřitelné napětí proti kostře, v rozpojeném stavu. V řádu celých voltů.
Pokud tam něco naměříš a přitom to nebude reagovat na přivedené minus od baterky, asi je vada jinde.

Ony ty stříkačky taky mění palivové mapy při zařazení různého kvaltu... proto se to někdy jinak chová s kvaltem a bez. Vědět jak se dělá reset TPS, bývá to nějak červeným tlačítkem, u některých motorek, zapnout s vypnutým, počkat na test, vypnout... Ale tady u toho nevím. U XT to jde nějak s tím displejem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha xt660r /xt660x Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X johan6 14 7.10.2020 v 14:18 Losky
Při jizde zaskube Yamaha XT 660 Z Tenere Michalv33 9 28.9.2020 v 12:13 Michalv33
Hledám někoho s Yamaha MT-03 Yamaha MT-03 trashmer666 1 7.9.2020 v 20:16 Kohlstein
TET Chorvatsko Yamaha XT 660 R JAR111 5 22.8.2020 v 06:16 JAR111
Max rychlost pro cestovani u XT 660 R Yamaha XT 660 R cbpepe 29 7.8.2020 v 09:17 cunado

TOPlist