motozem_cervenec





Téma: MT-03 chcípá
Zdarec, všiml jsem si takové anomálie na mé MT-03 r.v. 2006. Pokud ve vysokých otáčkách (5-6 tísíc) vymáčknu spojku, tak otáčky spadnou správně na volnoběžné a poté okamžitě motorka chcípne, to samé při podřazování. Když dojíždím ke křižovatce a dám si tam rovnou za 1 a nepřidávám plyn, tak chcípne. Nevíte proč či nesetkal se s tím někdo? Na neutrál to jde v pohodě.

Naposledy editováno 17.03.2020 19:38:12
Předchozí
1 2 3
Následující

3 reakcí na tento příspěvek MT-03 chcípá

12.3.2020 v 20:43 | Nahoru | #1
je to nešvar tohoto motoru hlavně dej pozor při jízdě když ti to chcípne při podřazení hrozí při puštění spojky zablokování zadního kola ... zkus zvýšit volnoběžné otáčky ... šroubek je pod nádrží ... mě pomohla instalace PWC III

(reakce na) MT-03 chcípá

12.3.2020 v 20:47 | Nahoru | #2
jurajda>TOovím, dávám si na to pozor, je to sviňské. Myslíš, že to bude otáčkami? Protože na neutrálu mám při zahřátém motoru mám 1500 otáček( v manuálu je 1300-1500, což je dobře.

(reakce na) MT-03 chcípá

12.3.2020 v 20:48 | Nahoru | #3
jurajda> A co je to PWC III?

MT-03 chcípá

12.3.2020 v 22:06 | Nahoru | #4
power commander III zbytek si najdi třeba. na YouTube

MT-03 chcípá

12.3.2020 v 22:16 | Nahoru | #5
Mám MT-03, 2009 a tohle teda nepozoruji. Faktem je, že když třeba občas stojím na semaforu, chci vkrnout za plyn a motor lehce vytočit a zařadit, tak se mi občas stane, že motorka chcípne a pak pár vteřin točí starter, než nastartuje ("nechce se jí"), ale to je opravdu jen občas (párkrát do sezóny). Je to ale charakteristický rys motoru, kámoše má Pegaso a dělá mu to to samý. To, co ale popisuješ ty, mi přijde až moc častý a neřekl bych, že je to normální...

1 reakcí na tento příspěvek MT-03 chcípá

13.3.2020 v 08:16 | Nahoru | #6
dělává to senzor polohy škrtící klapky (TPS)

(reakce na) MT-03 chcípá

13.3.2020 v 10:24 | Nahoru | #7
motoshop-kabourek> Opravdu?

2 reakcí na tento příspěvek MT-03 chcípá

13.3.2020 v 10:43 | Nahoru | #8
Zvýšit o něco volnoběh, bude klid.

(reakce na) MT-03 chcípá

13.3.2020 v 10:44 | Nahoru | #9
Mr.Kaktus> Dobře, díky!

(reakce na) MT-03 chcípá

13.3.2020 v 14:09 | Nahoru | #10
Mr.Kaktus> Tak jsem volnoběh zvýšil asi o 300 otáček a po ujetí cca 15 to začalo opět. Měl jsem tam trojku a vymackl jsem spojku že podřadím a otáčky samozřejmě spadly na volnoběžné zakucka to a chcipne, pokud nepomáhám plynem, tak chcipne na každém kvalitu krom neutrálu, tak drží v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek MT-03 chcípá

13.3.2020 v 15:44 | Nahoru | #11
ina tema ale asi rovnaka pricina
To co popisuje kolega na MT-03 je jinej problém a to senzor polohy škrtící klapky kterej máš špatnej, to je častá závada u MT-03 i u FZ6 dokoce R6, při dojezdu při podřazovaní po vymačknutí spojky dojde až ke chcípnut motoru.
Bude se to zhoršovat až nakonec to bude dělat furt.
Zajeď do Yamahy podle VIN by ti měli říct jestli se na to vztahuje svolávačka a pokud ne budeš si to muset koupit .. to čidlo kolem 3-4t + výměna

1 reakcí na tento příspěvek MT-03 chcípá

13.3.2020 v 15:47 | Nahoru | #12
alebo vyskusaj ci sa da aj tvoja takto preprogramovat

https://www.motorkari.cz/tema/?t=9244

(reakce na) MT-03 chcípá

13.3.2020 v 16:43 | Nahoru | #13
hondaman1> a jak to, že na neutral je to ok na kvalt ne? Ale jak to popisuješ, tak tomu tak je.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT-03 chcípá

13.3.2020 v 16:51 | Nahoru | #14
hondaman1> je to ono? To bych si zvládl vyměnit i já. Jen to jen konektor.

MT-03 chcípá

13.3.2020 v 16:52 | Nahoru | #15


Naposledy editováno 13.03.2020 17:24:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT-03 chcípá

13.3.2020 v 17:15 | Nahoru | #16
posoldikml> sorry, ten výfuk ne

Naposledy editováno 13.03.2020 17:23:52

(reakce na) MT-03 chcípá

13.3.2020 v 17:39 | Nahoru | #17

posoldikml píše: hondaman1> je to ono? To bych si zvládl vyměnit i já. Jen to jen konektor.



Jestli je to jako u auta, tak to není jenom vyměnit sensor, musí se pomocí multimetru měřit a správně pootočit, aby dával správný hodnoty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT-03 chcípá

13.3.2020 v 18:31 | Nahoru | #18
posoldikml> Tvůj problém to nevyřeší, ale ty podřazuješ bez meziplynu? To musí bejt hrozně ucukaný, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT-03 chcípá

13.3.2020 v 18:58 | Nahoru | #19
Krovak> předtím jsem nemusel, pokud jsi pustil spojku lehce ne na prasáka, tak v pohodě, ale teď musím při vymacknuti spojky přidávat plyn, aby to nechciplo. Proč by to nebyresilo můj problém?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT-03 chcípá

13.3.2020 v 20:13 | Nahoru | #20
posoldikml> Logicky, jestliže je problém v mašině, tak je blbost to opravovat změnou stylu řazení (ač je zvláštní), místo vyřešení skutečné příčiny. Každopádně si nějak nedovedu představit sypat tam kvalty dolů bez meziplynu, a pomaličku pouštět spojku, musí to zbytečně zdržovat. Pár takových týpků už jsem viděl a je to přinejmenším divný.
Jede, brzdí motorem, najednou ticho jak zmáčkne spojku, najednou cvak, hůůůůůů, brzdíme, za chvíli zas ticho, cvak, hůůůůů....To si vždycky říkám, že si to koupil nový a předtím jezdil leda na kole.

(reakce na) MT-03 chcípá

13.3.2020 v 20:29 | Nahoru | #21
Krovak> Jak kdy, někdy dám meziplyn. Nevíš jak vypadá ten senzor na tu škrtící klapku? Potřebuji ho objednat

Naposledy editováno 13.03.2020 20:44:40

MT-03 chcípá

13.3.2020 v 21:42 | Nahoru | #22
Jak tak koukám na YT, tak se dá poštelovat. Jinak koupil bych bazarový a vyměnil. Nevíte jak se seřizuje?

1 reakcí na tento příspěvek MT-03 chcípá

14.3.2020 v 08:07 | Nahoru | #23
Tady máš manuál. Sekce 7-9, máš tam popsanou rezistivitu při otevřeném/zavřeném plynu a rozsah napětí při zavřeném plynu. S tím bazarovým bych si dal bacha, jak psal hondaman1, byla na to mezi lety 02-06 svolávačka, tak abys nekoupil zase šmejd.

edit: Osobně bych koupil nový, na těchhle věcech nemá smysl šetřit.

Naposledy editováno 14.03.2020 08:09:56

(reakce na) MT-03 chcípá

14.3.2020 v 08:44 | Nahoru | #24
Krovak> ajo, díky moc. Tak když ho koupím za 500,- a zkusím, tak třeba jo. Lepší jak 3900 nový

1 reakcí na tento příspěvek MT-03 chcípá

14.3.2020 v 19:12 | Nahoru | #25
Taky mi chcípala, ale ne takhle hodně a často..ždibec jsem zvedl otáčky a ok. Jinak ohledně té svolávačky, tak jsem byl v Yamaze se na to zeptat a tam se mi vysmáli..že nejsem první majitel, že nemám servisní knížku, že s tím mohl někdo něco dělat, že je to dovoz, že je to už strašně dlouho, že to může být víc věcí.. Prostě ochota.
Nejde mi do hlavy, jak se ti může stát, že při přeřazení ti spadnou otáčky až na volnoběh? Dej vědět jak jsi to vyřešil.

(reakce na) MT-03 chcípá

14.3.2020 v 19:19 | Nahoru | #26
Jawamaha> já zvýšil o nějakých 300 a nepomohlo to. Mám zkusit o dalších 300? Tak samozřejmě že při vymacknuti spojky spadnou na volnoběžné a musím rychle dát kvalt a pomáhat plynem jinak to zdechne. Pokud dam neutral tak cajk. S tou svolavackou jsme ani nepočítal, že by byli tak ochotní.

2 reakcí na tento příspěvek MT-03 chcípá

14.3.2020 v 20:22 | Nahoru | #27
To už bude moc.. Možná koupit kompletní jetý ,,karburátor,, s tím, že si ho vyzkoušíš..

(reakce na) MT-03 chcípá

14.3.2020 v 20:35 | Nahoru | #28
Jawamaha> mám nabídku za 1300,-. Se vším všudy.

(reakce na) MT-03 chcípá

14.3.2020 v 22:11 | Nahoru | #29
Jawamaha> Tak jsem se objednal k autorizovanemu servisu Yamahy a uvidíme co z toho vyleze. A hlavně cena za servis

2 reakcí na tento příspěvek MT-03 chcípá

15.3.2020 v 01:21 | Nahoru | #30
sedi z tychto motoriek

FJR 1300 5JW 1300 cm3 Year 2002
FJR 1300 5JW 1300 cm3 Year 2003
FJR 1300 5JW 1300 cm3 Year 2004
FJR 1300 5JW 1300 cm3 Year 2005
FJR 1300 A 5VS 1300 cm3 Year 2003
FJR 1300 A 5VS 1300 cm3 Year 2004
FJR 1300 A 5VS 1300 cm3 Year 2005
FJR 1300 A 3P6 1300 cm3 Year 2006
FJR 1300 A 3P6 1300 cm3 Year 2007
FJR 1300 A 3P6 1300 cm3 Year 2008
FJR 1300 A 3P6 1300 cm3 Year 2009
FJR 1300 A 3P6 1300 cm3 Year 2009
FJR 1300 A 1CY 1300 cm3 Year 2010
FJR 1300 A 1CY 1300 cm3 Year 2011
FJR 1300 AS 2D2 1300 cm3 Year 2006
FJR 1300 AS 2D2 1300 cm3 Year 2007
FJR 1300 AS 2D2 1300 cm3 Year 2009
FJR 1300 AS 1DA 1300 cm3 Year 2010
FJR 1300 AS 1DA 1300 cm3 Year 2011
MT-01 5YU 1700 cm3 Year 2006
MT-01 5YU 1700 cm3 Year 2007
MT-01 5YU 1800 cm3 Year 2005
MT-03 2BF 300 cm3 Year 2012
MT-03 5YK 660 cm3 Year 2006
MT-03 5YK 660 cm3 Year 2008
MT-03 5YK 660 cm3 Year 2009
MT-03 5YK 660 cm3 Year 2011
SR 400 2RD 400 cm3 Year 2016
TDM 900 5PS 900 cm3 Year 2002
TDM 900 5PS 900 cm3 Year 2003
TDM 900 5PS 900 cm3 Year 2004
TDM 900 5PS 900 cm3 Year 2005
TDM 900 5PS 900 cm3 Year 2006
TDM 900 5PS 900 cm3 Year 2007
TDM 900 5PS 900 cm3 Year 2008
TDM 900 5PS 900 cm3 Year 2009
TDM 900 A 2B0 900 cm3 Year 2003
TDM 900 A 2B0 900 cm3 Year 2005
TDM 900 A 2B0 900 cm3 Year 2006
TDM 900 A 2B0 900 cm3 Year 2007
TDM 900 A 2B0 900 cm3 Year 2009
TDM 900 A 2B0 900 cm3 Year 2011
WR 250 R 32D 250 cm3 Year 2009
WR 250 R 32D 250 cm3 Year 2011
WR 250 R 32D 250 cm3 Year 2012
WR 250 R 32D 250 cm3 Year 2013
WR 250 R 32D 250 cm3 Year 2014
WR 250 R 32D 250 cm3 Year 2015
WR 250 R BN3 250 cm3 Year 2016
WR 250 X 32D 250 cm3 Year 2008
WR 250 X 32D 250 cm3 Year 2009
WR 250 X 32D 250 cm3 Year 2011
WR 250 X 32D 250 cm3 Year 2012
WR 250 X 32D 250 cm3 Year 2014
XP 500 T-Max 5VU 500 cm3 Year 2004
XP 500 T-Max 5VU 500 cm3 Year 2005
XP 500 T-Max 5VU 500 cm3 Year 2006
XP 500 T-Max 15B 500 cm3 Year 2007
XP 500 A T-MAX 5VU 500 cm3 Year 2005
XP 500 A T-MAX 5VU 500 cm3 Year 2006
XP 500 A T-MAX 15B 500 cm3 Year 2007
XT 660 R 3S6 660 cm3 Year 2005
XT 660 R 3S6 660 cm3 Year 2006
XT 660 R 3S6 660 cm3 Year 2007
XT 660 R 3S6 660 cm3 Year 2008
XT 660 R 5VK 660 cm3 Year 2004
XT 660 R 5VK 660 cm3 Year 2009
XT 660 R 5VK 660 cm3 Year 2011
XT 660 R 5VK 660 cm3 Year 2014
XT 660 X 1D2 660 cm3 Year 2004
XT 660 X 1D2 660 cm3 Year 2006
XT 660 X 10S 660 cm3 Year 2008
XT 660 X 10S 660 cm3 Year 2009
XT 660 X 10S 660 cm3 Year 2011
XT 660 X 10S 660 cm3 Year 2014
XT 660 X 3S7 660 cm3 Year 2005
XT 660 X 11B 660 cm3 Year 2007
XT 660 Z Ténéré 11D 660 cm3 Year 2009
XT 660 Z Ténéré 11D 660 cm3 Year 2010
XT 660 Z Ténéré 11D 660 cm3 Year 2011
XT 660 Z Ténéré 11D 660 cm3 Year 2012
XT 660 Z Ténéré 2BD 660 cm3 Year 2013
XT 660 Z Ténéré 2BD 660 cm3 Year 2015
XT 660 ZA 56P 660 cm3 Year 2011
XT 660 ZA 2BE 660 cm3 Year 2012
XT 660 ZA 2BE 660 cm3 Year 2013
XT 660 ZA 2BE 660 cm3 Year 2015
XV 17 PC Roadstar 2D8 1700 cm3 Year 2006
XV 17 PC Roadstar 2D8 1700 cm3 Year 2007
XV 17 PCR Road Star Warrior 5PX 1700 cm3 Year 2003
XV 19 V Roadliner 4D4 1900 cm3 Year 2006
XV 1900 A Midnight Star 5C4 1900 cm3 Year 2006
XV17PCS 5PX 1700 cm3 Year 2004
XV19SW Roadliner S 1D7 1900 cm3 Year 2007
XVS 1300 A 11C 1300 cm3 Year 2007
YFM 700 Raptor 1S3 700 cm3 Year 2006
YFM 700 Raptor 1S3 700 cm3 Year 2007
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Max rychlost pro cestovani u XT 660 R Yamaha XT 660 R cbpepe 29 7.8.2020 v 09:17 cunado
problikava kontrolka motoru Yamaha MT-03 m1hejny 5 30.7.2020 v 15:36 Slávek-TDM
Po přetěsnění víka alternátoru nedo... Yamaha XT 660 X punker3 16 26.7.2020 v 08:44 Maxipes_Fík
Vibrace MT-03 660ccm Yamaha MT-03 jablek 10 14.7.2020 v 23:59 FOLEY
Cestovní enduro do 50k, se kterým s... [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin, Honda XL 650V Transalp, S... Marksuperb 36 1.7.2020 v 14:31 kotzitzaq


TOPlist