1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/639 a max. rychlost
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/639 a max. rychlost
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/639 a max. rychlost
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/639 a max. rychlost
memphis.unv píše: Bimbam> přičemž úpod největší krouťák neklesají, stejně jako broušení stupaček a výfukovéch kolen při plným výklonu dovnitř zatáčky v rychlostech nad sto kilometrů za hodinu a to na h-04 a h-06.... strašně mě to baví jak to pruží, vzpíná se, občas se jí pletou nohy pod tim náporem chce to dolítnout před zatáčku, zkopnout kvalt nebo dva dolu, usměrnit tu hromadu železa k zemi, plyn na doraz a už ju zas točit a kopat kvalty nahoru třeba při překlápění z jedné strany na druhou je sranda, zadní kolo se jaksi podvrtne a předek vyskočí do vzduchu
jinak který zatáčky jsou velmi zábavný tak jsou třeba úzký serpentiny který jsou akorát na dvojku doraz se stupačkou po zemi
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/639 a max. rychlost
Už bych ji nikdy takto nemučil. Ke 120 jde velmi ochotně, ale dál je to už týrání motoru.
Nyní jezdím max do 110 a je to fajn. Cestuji s ní po celé ČR, ale i za hranice. Je to dobrý stroj. Už nikdy bych to neudělal. Hlavně tam nelejte M2T pokud nechcete udělat motor.
Zasírá to všechno a dělat po sezoně dekarbonizaci je makačka. Mazací schopnost tohoto
"oleje"= 0. To už se do té nádrže radši vymočím a bude to mazat lépe.
Já dneska "novou" asi poprvé (po půl roce, co jí mám) rozjel na cca 115km/h, protože jsem se zdržel v práci a byl jsem objednaný k zubařce. Jinak jsem ji za půl roku neměl důvod takhle hnát. Užívám si to v rychlosti 80-90km/h.
studujícího strojní obor, se dala třipade po silných úpravách vybičovat
na nějakých 35-36 koní. Pak dala 155 km/h. Sériová motorka měla psanou
maximálku 120-125 km/h, což asi odpovídá. Moje panelka to tehdy taky dávala.
Ovšem tachometr z 634-ky ve vyšší rychlosti kecal hodně . Ztrhal jsem
ho kdysi, když jsem měl předělávku Jawa 500 OHC ( ne ode mě a tenhle tacháč tam byl ) a vezl
jsem kamarádku z práce domů. Viděl jsem, že za mnou startují příslušníci s Žigulíkem,
a já jim nechtěl vysvětlovat, proč nemá helmu.
Pro M. Dušína - kdysi ve městě spolujezdec nemusel mít helmu a v noci nebyla
omezená rychlost
http://www.stavlib.h...tor2/vysledek_km.png
samozrejme zalezi na zprevodovani a naladeni motoru, ale je tam videt kde je strop vykonu, malej rozsah pouzitelnejch otacek coz je problem snad kazdyho 2T bez privery a propad kroutaku nekde u +-4500rpm
rychlostem okolo 150 moc neverim, maloktera zavrena masina na 25kW se dostane pres 160kmh a to uz sme vykonove podstatne jinde. Samozrejme pokud lita presnej jawackej tachac mezi 120-160 tak jo :d
jinak havlis tohle pomerne pekne zpracoval kdyz ladil 638 motor na dragstery, takze studuj tu:
http://www.stavlib.h...jawa/motor/index.php
http://www.stavlib.h...wa/motor2/index.html
3 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/639 a max. rychlost
Stojí majland, a jsou o ničem.
Tady tento borec, se na klasické 2 komor. výfuky asi uplně vykašlal a udělal si svoje.....
http://www.motorkari...uzivatel/?muid=29602
Jarda634 píše: já mám na 634-7-02 max rychlost okolo 140 km/h , tachometrových , ale valil za mnu kamos na yamaze YBR 125 , jel 120 a ja sem sa mu uplne ztracal , spotrebu mam 4-5 litrů na 100, jak kdy , ale taky to furt ženu , brzda plyn , mažu M2T
no to sa nediv ze si sa mu stracal, cez ten blue smoke ta ani vidiet nemohol :)
na svojej 634 idem maximalne 110, viac iba dole kopcom :)
mira76 píše: mají vubec ty dvoukomorové výfuky smysl???
Stojí majland, a jsou o ničem.
Tady tento borec, se na klasické 2 komor. výfuky asi uplně vykašlal a udělal si svoje.....
http://www.motorkari.../?muid=29602 [/quote]
Jawar jezdi puvodni koncovky ale docela brutalne vykuchany, a jede mu to pekne, jen je kazdej kdo jede za nim od oleje :D
Dvoukomorace jsou fajn a ladeny jeste lepsi, a vzhledem k tomu ze se nedaj rozebrat a musej se rozriznout a zavarit pri dekarbonizaci tak je vic nez vhodny nechat je rovnou trochu poladit, ma to pak i lepsi dvoutaktni prskavej zvuk, bliz kroskam nez starejm kejvackam
dostal94 píše: To s tím YBR je blbost,to samé cbr 125,jsou to lemry,to moje čz 125 453 má stejný krouťák a jede max 90,a to už hodně z velkého kopce,jinak po rovině těch 80.Na CBR 125 jsem jel jednou a nikdy více,jel jsem s tím asi 70 a měl jsem dost,ať mi někdo netvrdí,že s tím líta 130 atd.
No, měl sem udělanou ČZ 476 (125ccm) komplet a po seřízení karburátoru lítala podle digitálního tachometru i těch 100km/h, ale člověk musel na tý motorce ležet, musela bejt rovina a nesměl foukat protivítr. A vzhledem k tomu, že má v serii 6,6kW, tak bych i věřil, že ty Japonci lítaj těch 120.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/639 a max. rychlost
Zajímalo by mě, jakej vliv má gumovej trychtýř v airboxu hned za karburátorem...?
Na současné Jawě 650 jsem po dálnici z Brna do Prahy jel tachometrových 165. Kolik to bylo reálně, nevím, snad 155? Ale víc už ani nechci, v tom fofru jsem byl rád, že se motorka na dálnici vůbec udržela.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 | Kete | 32 | 17.5.2023 v 12:16 Johny_R |
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... | Dolin | 5 | 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal |
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 | Geofrey | 0 | 28.8.2022 v 22:28 Geofrey |
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... | naked11 | 16 | 23.8.2022 v 12:07 Mimísek |