zajímalo by mě, jak moc je Jawka náchylná k přidření při brzdění motorem např. z kopce. Jak dlouho a při jakých otáčkách to můžu mít zavřené, než se to začne přidírat. Pokud máte někdo nějaké zkušenosti, sem s nima Nerad bych to zkoušel na vlastní "písty"
Na druhé straně je pravda, že sériové stroje tímto zřejmě moc netrpí, nikdy jsem s tím u nich neměl problémy. Asi se u nich předpokládá, že běžného uživatele to ani nezajímá a podle toho je takový stroj "konfigurovaný".
Ale u sportovních motorek sem si dávám sakra majzla!
Netřeba sice stahovat kalhoty, když brod je eště daleko, ale chovat se při jízdě na sériovém stroji s vědomím onoho faktu určitě není na škodu.
A abych byl obviňován z nepravd, to opravdu nemám zapotřebí.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 | Kete | 32 | 17.5.2023 v 12:16 Johny_R |
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... | Dolin | 5 | 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal |
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 | Geofrey | 0 | 28.8.2022 v 22:28 Geofrey |
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... | naked11 | 16 | 23.8.2022 v 12:07 Mimísek |