globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?
30.3.2012 v 13:15
Tak a teď se ukažte..

Dilema: BMW R1150 GS nebo Multistradu?

Pro 1150GS:
pohodlí
spotřeba
vzhled
bezporuchovost
plnotučnej cesťák
kardan
Výbava

Proti:
nuda
zvuk
cena



Pro Multistradu:
Ital s koulema
zvuk
funfaktor
Cena

Proti:
Ital
spotřeba
ani ryba ani rak
nedá se jednoduše obložit kuframa
na delší cestování asi ne uplně vhodný
vzhled


Víc mě v tuhle chvíli s tmavým Démonem v žíle nenapadá, možná pozdějc doplnim

Báwo je super strojovna s mnoha + + + + ale chybí tam ta vyložená čistá radost, neni to takovej funbike


využití:
1 - 2 x do roka cesta ven pokaždý tak 5000 km
Každodenní cesty do práce, výlety po ČR, plánovaný nájezd tak 17tis. ročně + dovči
Na dovči obložit kuframa a s batohem, po ČR sám s tankvakem nebo kufírkem
Anketa: 1150 GS nebo Multistradu 1000?
1150GS
64%
38
Multistrada 1000
36%
21

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?

15.9.2012 v 07:56 | Nahoru | #1

BobGS píše: ...po zjištění, že je ve městě hrošík skoro stejně ovladatelný jako skůtr hrošík zůstal...


Všemu ostatnímu ve tvém příspěvku věřil,ale tomuhle prostě ne...Leda že si měl nějakou tu novou osmistovku co váží ještě víc co tvůj hrošík

(reakce na) BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?

15.9.2012 v 08:36 | Nahoru | #2
Anti> no ja bych spis neveril ty povidacky o ducati, ale tohle je celkem mozny. jestli je pan rozmerove vetsi a nema problemy s doslapem, je hroch i ve velmi malych rychlostech neuveritelne ovladatelnej. sam jsem jeden cas neco najezdil po praze na PeDecku a tam byl nejvetsi problem siroka stavba (hlavne riditka). tedka jezdim prakticky kazdy den na scarverovi a potkavam v provozu hodne GS boxeru. a jizda na nich je diky kolum a tlumeni rozhodne pohodlnejsi/jistejsi nez na skutru nebo i na tom mym scarveru, kterej je na kostkach docela kostitras

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?

15.9.2012 v 14:21 | Nahoru | #3

Anti píše: Všemu ostatnímu ve tvém příspěvku věřil,ale tomuhle prostě ne...Leda že si měl nějakou tu novou osmistovku co váží ještě víc co tvůj hrošík


Kdyby mě to někdo řekl před tím, tak mu řeknu že kecá. Napsal jsem téměř. Pro mě je rozdíl tak malý, že mít motorku navíc je zbytečné. Ducati - jak jsem koupil - problémy s ND, odkapáváním oleje možná jak kdo, ale když jsem spravoval auta, tak fiat, alfa, lancia v podstatě to samé - bezva na ježdění, opravy naprd a objednat ND, to byl docela kumšt, někdy i ny 5x než se trefili. Moc se mi líbí, ale mám moto ma primárně jiný účel než se projet po okruhu, tankovat každých 150km, přetěsňovat a vrtat se v motorce (starší)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS Holton 3 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal
možnost vyzkoušet starší větší skút... Suzuki AN 400 Burgman, Suzuki AN 650 Burgman, Ducati... JamesM 0 4.5.2024 v 23:07 JamesM
Ducati Multistrada 1000ds: spatne s... [1, 2, 3] Ducati Multistrada 1000 JamesM 66 6.4.2024 v 17:36 JamesM
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
Ducati - diagnostika - reset servis... Ducati Multistrada 1000 Zbyša 13 15.11.2023 v 19:08 rob456


TOPlist