bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?
30.3.2012 v 13:15
Tak a teď se ukažte..

Dilema: BMW R1150 GS nebo Multistradu?

Pro 1150GS:
pohodlí
spotřeba
vzhled
bezporuchovost
plnotučnej cesťák
kardan
Výbava

Proti:
nuda
zvuk
cena



Pro Multistradu:
Ital s koulema
zvuk
funfaktor
Cena

Proti:
Ital
spotřeba
ani ryba ani rak
nedá se jednoduše obložit kuframa
na delší cestování asi ne uplně vhodný
vzhled


Víc mě v tuhle chvíli s tmavým Démonem v žíle nenapadá, možná pozdějc doplnim

Báwo je super strojovna s mnoha + + + + ale chybí tam ta vyložená čistá radost, neni to takovej funbike


využití:
1 - 2 x do roka cesta ven pokaždý tak 5000 km
Každodenní cesty do práce, výlety po ČR, plánovaný nájezd tak 17tis. ročně + dovči
Na dovči obložit kuframa a s batohem, po ČR sám s tankvakem nebo kufírkem
Anketa: 1150 GS nebo Multistradu 1000?
1150GS
64%
38
Multistrada 1000
36%
21
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?

16.7.2012 v 17:44 | Nahoru | #61
V.e.n.c.a__zr7s> To nevyvracím, to je pravda

(reakce na) BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?

18.7.2012 v 13:54 | Nahoru | #62

V.e.n.c.a__zr7s píše: pavel.88> myslím si,že by jsi byl hodně překvapený jak se dá s BMW R1150R jet svižně v zátočinach a s ovladatelností si myslím,že to předčí i Ducati



Měl jsem obě zmiňované v nadpisu a v ovladatelnosti se němčour italce nevyrovná. Je stabilní, dodává člověku pocit jistoty, ale ta váha je znát, Multistrada je o mnoho mrštnější. Svižně se na tom nechá jet, ale tak svižně jako na Multistradě ne. Jak se ten boxer začne točit, tak se klepe jak drahej pes, jakoby říkal "hochu, na tohle já jsem už starej, pojedeme radši pěkně na pohodu, na krouťáček" Na to je ta motorka stavěná a v tom taky exceluje.

1 reakcí na tento příspěvek BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?

14.9.2012 v 21:27 | Nahoru | #63
Měl jsem do města skůtra, na cestování Hrošíka, po zjištění, že je ve městě hrošík skoro stejně ovladatelný jako skůtr hrošík zůstal. Dva známí mají Dukati - krásný zvuk, kultovní motorka, ale žere jak tank, teče z ní olej, sere se to. Hroch jen jezdí, neskutečné pohodlí, táhne od 1500 otáček, v zatáčkách skvělý, se svejma plotýnkama, artrózou a jednou nohou kratší z havárky na moto v mládí je jasná volba - hroch. Dukárna - zas tak velkej kutil nejsem.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?

15.9.2012 v 07:56 | Nahoru | #64

BobGS píše: ...po zjištění, že je ve městě hrošík skoro stejně ovladatelný jako skůtr hrošík zůstal...


Všemu ostatnímu ve tvém příspěvku věřil,ale tomuhle prostě ne...Leda že si měl nějakou tu novou osmistovku co váží ještě víc co tvůj hrošík

(reakce na) BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?

15.9.2012 v 08:36 | Nahoru | #65
Anti> no ja bych spis neveril ty povidacky o ducati, ale tohle je celkem mozny. jestli je pan rozmerove vetsi a nema problemy s doslapem, je hroch i ve velmi malych rychlostech neuveritelne ovladatelnej. sam jsem jeden cas neco najezdil po praze na PeDecku a tam byl nejvetsi problem siroka stavba (hlavne riditka). tedka jezdim prakticky kazdy den na scarverovi a potkavam v provozu hodne GS boxeru. a jizda na nich je diky kolum a tlumeni rozhodne pohodlnejsi/jistejsi nez na skutru nebo i na tom mym scarveru, kterej je na kostkach docela kostitras

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?

15.9.2012 v 14:21 | Nahoru | #66

Anti píše: Všemu ostatnímu ve tvém příspěvku věřil,ale tomuhle prostě ne...Leda že si měl nějakou tu novou osmistovku co váží ještě víc co tvůj hrošík


Kdyby mě to někdo řekl před tím, tak mu řeknu že kecá. Napsal jsem téměř. Pro mě je rozdíl tak malý, že mít motorku navíc je zbytečné. Ducati - jak jsem koupil - problémy s ND, odkapáváním oleje možná jak kdo, ale když jsem spravoval auta, tak fiat, alfa, lancia v podstatě to samé - bezva na ježdění, opravy naprd a objednat ND, to byl docela kumšt, někdy i ny 5x než se trefili. Moc se mi líbí, ale mám moto ma primárně jiný účel než se projet po okruhu, tankovat každých 150km, přetěsňovat a vrtat se v motorce (starší)

(reakce na) BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?

17.9.2012 v 21:05 | Nahoru | #67

V.e.n.c.a__zr7s píše: pavel.88> myslím si,že by jsi byl hodně překvapený jak se dá s BMW R1150R jet svižně v zátočinach a s ovladatelností si myslím,že to předčí i Ducati


Myslíš,takže si na žádný Ducati nejel,co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?

17.9.2012 v 21:12 | Nahoru | #68
BobGS> Hele to jsou takový povšechný povídačky,až se ti divim,že to sem vůbec píšeš

1 reakcí na tento příspěvek BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?

17.9.2012 v 21:17 | Nahoru | #69
miracziny:Tenhle víkend jsem se mimo jiný svez na 1200GS a LC8 Adventure.GS hodně pohodlný,slušně rychlý,na polňačce trochu zkoprnělý.LC8 letí krásně za plynem,v zatáčkách překvapivě rychlý a na polňačce vede.Cestovní komfort horší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?

18.9.2012 v 12:46 | Nahoru | #70

zmulin píše: miracziny:Tenhle víkend jsem se mimo jiný svez na 1200GS a LC8 Adventure.GS hodně pohodlný,slušně rychlý,na polňačce trochu zkoprnělý.LC8 letí krásně za plynem,v zatáčkách překvapivě rychlý a na polňačce vede.Cestovní komfort horší.



LC8 je hodně velká paráda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?

18.9.2012 v 19:27 | Nahoru | #71

mirazciny píše: LC8 je hodně velká paráda



Při mý vejšce(194cm) mě jenom štvalo to plexi.Turbulence okolo helmy.To mam ale u všech moto tohohle typu.

(reakce na) BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?

19.9.2012 v 09:35 | Nahoru | #72

zmulin píše: Při mý vejšce(194cm) mě jenom štvalo to plexi.Turbulence okolo helmy.To mam ale u všech moto tohohle typu.



mám na tom to delší plexi a fouká na mě míň než na GS.. Jenom je štíhlejší tak mi jde trochu do ramen. Ve 180 jsou ale turbulence znát i přes to plexi pokavaď se trochu nepřikrčim. To pak vidim rozmazaně jak mi hází šiška

BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?

19.9.2012 v 15:18 | Nahoru | #73
JJ,druhej známej jí má taky s tim vyššim plexi,tak jí zkusim pučit ještě od něho,jestli bude nějaká změna.Kdyby ne,tak by holt stálo za úvahu Supermoto,nebo S-enduro.Ty sem tušim i občas viděl i s větší nádrží z edvenčra.
Na V-Stromu sem jel jednou Rumunsko a domu sem se taky vracel se sundanym plexi,páč jsem už nemoh vydržet ten randál a vibrace okolo helmy.Po sundání snad uplně aerodynamicky nejtišší motorka...

(reakce na) BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?

28.9.2012 v 13:41 | Nahoru | #74

zmulin píše: BobGS> Hele to jsou takový povšechný povídačky,až se ti divim,že to sem vůbec píšeš


Povšechný? jak pro koho. Pokud se ti pos..e ital, vprostřed sezóny, máš často vystaráno - kamarád stál s dukárnou kvůli imobilizéru a špatnému čidlu půl roku.... Druhý s dukárnou se divil, že mám u Hrošíka suchej motor, nevěřil, že spotřeba je od 4 - 6l, Jemu dukárna brala kolem 8, seřizoval aspoň 2x za rok aby to dalo to co má... mám pokračovat? Mě se na tom jelo blbě, nicméně kdo chce sportovní nářadí a moc nejezdí, rád se v tom vrtá....Na druhou stranu každý má mít, co se mu líbí, ne? Pokud máš jiný názor, neberu ti ho, já mám tenhle.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati Multistrada 1000ds: spatne s... [1, 2, 3] Ducati Multistrada 1000 JamesM 66 6.4.2024 v 17:36 JamesM
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
Ducati - diagnostika - reset servis... Ducati Multistrada 1000 Zbyša 13 15.11.2023 v 19:08 rob456
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 2 7.11.2023 v 11:25 ja1
Po startu jdou hodiny od 0 BMW R 1150 GS lubiks 11 6.11.2023 v 19:35 lubiks


TOPlist