existuje nějaký servis v okolí,nebo po cestě,který ná vyvažovačku(jak na auta) na moto? Nemyslím stojánek,do kterýho se dá kolo a točí se s ním rukou.
Díky za tipy.
1 reakcí na tento příspěvek Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
1 reakcí na tento příspěvek Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
Jihlavská 27
625 00 Brno - Bohunice
Vjezd z ulice Pod nemocnicí
Pro tyhle mechaniky to není problém, vlastní zkušenost.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
Ctibor píše: PEMM Brno, spol. s r.o.
Jihlavská 27
625 00 Brno - Bohunice
Vjezd z ulice Pod nemocnicí
Pro tyhle mechaniky to není problém, vlastní zkušenost.
Myslíš asi tohle,že?
http://www.firmy.cz/...o-brno-bohunice.html
To by šlo.Kdyby ale bylo něco blíž,byl bych radši.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
1 reakcí na tento příspěvek Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
Kde shánět závaží?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
Zavazi z nejblizsiho pneuservisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
Někde na netu jsem viděl sadu lepících závaží na moto,ale už nevím kde.Koupit to určitě půjde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
Zavazicka pokud chces kupovat, tak koupis-hůedej vybaveni pneuservisu.
Priklad
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
Jízdní vlastnosti super (i při vyšších rychlostech bez vibrací).Přední kolo jsem předtím měl vyvažovat na stojánku -závaží byly na jiným místě.
Za sebe dávám bod dynamickýmu vyvažování.
Věřím že na nějaký enduro,který jezdí do stovky stačí vyvážit na stojánku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
gsx goes to cbr píše: čoud> celej českej mistrák i alpe adria je vyvážená na osičce rukama :) takže nepoznáš rozdíl.. nehledě na to, že na pneu najedeš třeba 5000km a během toho jí určitě nenecháš znova vyvážit
životnost závodní pneu cca.1 den-proto se vyvažování až tak neřeší
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
coud> ses si jisty ze ti to vyvazili dynamicky?
Naposledy editováno 03.04.2012 20:25:16
Dawe02 píše:
coud> ses si jisty ze ti to vyvazili dynamicky?
Dobrá otázka Nejsem.U předního kola to usuzuju podle umístění závaží. Zadní bych klidně tipoval na stojánek.
Na webu tý firmy mají fotky -motorkový kolo s přípravkem na vyvažovačce na auta.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
Tím -až tak neřeší-mám na mysli že nějakej gram nehraje roli.Na to aby vyvažovali dynamicky není čas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
Ano, na gram se nehraje,odjedeš trenink (závod) a pneu vyhazuješ....v běžném provozu se od pneu očekává nějaký bezchybný kilometrový výkon,včetně komfortu jízdy....statické vyvažování se používa v drtivé většině právě proto že se nikomu nechce investovat-tak jak píšeš do náročné techniky ........přezouváme stovky moto ročně,ale zatím to nikdo nechtěl vyvážit staticky,vše dynamicky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
K tem zavodum. Tam preci potrebujes jet na hrane si nemuzes dovolit mit problem s nevyvahou. Hned to poznas, jak v rychlosti, tak (a to hlavne) v naklonu, kdy zejmena predek brni do rukou a trpi tim znatelne trakce.
A pro poradek, kdo jako odjede trening a pneu vyhazuje? Tohle si opravdu nemuzou dovolit ani ti nejlepsi v MCR
A naposled, netvrdim ze dynamicke vyvazovani na stroji je horsi. Jen tvrdim ze neni o nic lepsi (krome letmeho ulozeni zadniho kola napr u Ducati, tam vidim jisty smysl). Zdroj jakakoliv lepsi ucebnice dynamiky teles.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol v okolí Třebíč -> Brno
Rozdil v letmem ulozeni je ten, ze lozisko naboje nese cele zatizeni vyplyvajici z momentovych pridavnych ucinku rotace (cili dynamicke nevyvahy) a nikoliv jen pomernou cast jako v pripade symetrickeho ulozeni standartni kyvne vidlice. A protoze je vzdalenost mozneho pusobiste nevyvahy vetsi nez u symetrickeho ulozeni (podobne jako v pripade konstrukce naboje na automobilovem kole), je lepsi takove kolo vyvazit dynamicky.
U predniho kola klasicke konstrukce to neplati. Predstav si maximalni mozne rameno momentu u predniho kola a u zadniho te Ducati. Jasne ne?!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... | enusim2 | 11 | 22.4.2023 v 21:04 Lech |
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... | jásumotorkář | 28 | 21.4.2023 v 21:47 Phajatos |
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja | Phajatos | 8 | 21.4.2023 v 21:01 Phajatos |
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja | Radovanh1 | 1 | 16.12.2022 v 02:27 hondaman1 |