Přesto že má výbrus najeto jen cca 2 tisíce,už je na něm v pracovní oblasti patrné opotřebení.Nejzvláštnější je fakt,že ten úbytek materiálu má podle pozice mazací kroužek!
Nikdy jsem se s tímhle nesetkal a vrtá mi hlavou čím by to mohlo být způsobeno.Mazací a těsnící kroužek už mají vůli přes milimetr,těsnící je ještě v normě,cca 0,7 mm.Ve válci je v pracovní části cítit na horní i dolní úvrati "rantl",na dolní úvrati je o něco větší.Píst je netknutý,má zatím jen částečně ošoupaný grafitový nástřik.
Setkal se s tímhle někdo?Jaké mohou být příčiny?
c.j. píše: Páni, přiznávám, že tohle slyším taky prvně.. Myslel jsem, že jsem jediný "prznič", když jsem si takhle za mlada na jawě provizorně upravoval kroužky z vyššího výbrusu na nižší. Vůli kroužku ve válci ale před nasazením pístu kontroluji vždy.
za komunistů to bylo normální to jsi byl rád žes vůběc nějaké kroužky sehnal,
Anti píše: Takže sypu si popel na hlavu a veřejně se omlouvám svému brusiči Holátkovi.Před chvilkou jsem mluvil s panem Oulehlou a zjistil jsem že kroužky o firmy Wosner se vyrábějí jako univerzály a je potřeba je na danou vůli upravit!Tudíž je chyba v mé neznalosti.
Potom ale WOSNER to ma mit uvedene v popisu at se tomuto predejde.
Osobne bych si takove kruhy nevybral.
1 reakcí na tento příspěvek Válec po výbrusu s vůlí-kde je chyba?
Válec jsem přivezl od Holátka,orovnal to s tím že se to zvětšilo o tři stovky.Teď zvažuju jestli to mám namontovat nebo si radši nechat vybrousit druhou vložku.Jsoutam ještě trochu škrábance a lehký rantl od mazacího kroužku...
2 reakcí na tento příspěvek Válec po výbrusu s vůlí-kde je chyba?
A spesl na Holatka mladsiho dobre recenze nejsou kluk tam psal ze mu zmrvil kliku na prebrouseni.
Co doporucovali je http://quatro-mk.cz/brusirna.html a maj tam i brusirnu valcu.
Naposledy editováno 21.08.2012 13:20:29
Ten původní válec se mi nakonec nelíbil.Vzal jsem ho,k tomu rezervní vložku a jel do Krumlova,ale tentokrát do MKQuatra.Chlapík vzal úchylkoměr a říká:Nahoře plus dvě stovky,dole minus pět.Tak sem mu tam nechal náhradní vložku i s válcem na přelisování a výbrus.
Přivezl jsem to dom,zabrousil kroužky a namontoval.První tisícovka byla bez spotřeby.Teď tam jsou další necelé dvě a musím přiznat že nějakou tu decku jsem dolil.Nicméně je to naprosto zásadní rozdíl od předchozího stavu.Je rozdíl kontrolovat hladinu oleje po sto nebo tisíci kilometrech...
Takže nakonec to dobře dopadlo.Chtěl bych napsat že příště budu chytřejší,ale doufám že žádné příště už nebude...
Podle diskuzi usuzuje ze pokud je vse v poho je spotreba oleje minimalni ...
Naposledy editováno 17.08.2014 17:54:58
1 reakcí na tento příspěvek Válec po výbrusu s vůlí-kde je chyba?
blackman 82:Udělal jsem jeden výbrus a po dvou tisících v hajzlu.Sehnal jsem jinou vložku a kroužky,poté to bylo to samé.Nechal jsem to přehonovat,osadil starýma kroužkama a prodal kamarádovi.Poctivě dolévá a neřeší.Nikasil se nekonal.
1 reakcí na tento příspěvek Válec po výbrusu s vůlí-kde je chyba?
1 reakcí na tento příspěvek Válec po výbrusu s vůlí-kde je chyba?
měkký válec,tvrdé kroužky?no neříkám,že to nemůže být,ale aby to bylo vyšlehané po 1-2 tis.km??to se mi nechce věřit.kdyby to vydrželo místo 50 tis.jen 20tis,tak to beru,ale tohle ne.
není problém v hlavě?dříky ventilů nemají vůli?není náhodou prasklina z olejového kanálu někam do sání a pod.??
1 reakcí na tento příspěvek Válec po výbrusu s vůlí-kde je chyba?
Ted zpet k problemu zrani oleje. Domluvili jsme se s mechanikem na vymene pistnich krouzku, vymene gufer na ventilech, kompletni vycisteni hlavy (je v hroznem stavu) a uvidime zda to pomuze.
Naposledy editováno 15.09.2014 15:04:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Válec po výbrusu s vůlí-kde je chyba?
Naposledy editováno 15.09.2014 15:39:47
blackman_82 píše: Tak motor rozebran promeren valec s pistem a vule jsou OK - tomu by odpovidala i namerena komprese 9:1 (dle technika je tam vse puvodni tj. bez vybrusu a noveho pistu) to je ta lepsi zprava. Ta horsi je ta ze jsem pred dvemi lety zaplatil nemalou castku za provedeni vybrusu a pistni sadu u www.motocert.cz. Takze daneho mechanika neporucuji
Ted zpet k problemu zrani oleje. Domluvili jsme se s mechanikem na vymene pistnich krouzku, vymene gufer na ventilech, kompletni vycisteni hlavy (je v hroznem stavu) a uvidime zda to pomuze.
proč měnit kroužky,když jsou OK??
co to tam máš kolem sebe za mongoly?jeden ti fakturuje zboží a práci,kterou neudělal,druhý jedním dechem řekne,že je vše v pohodě a proto chce měnit kruhy.
vysvětlím ti to-ty nové kroužky mají drsný povrch a než se zajedou,tak logicky lehce líznou i ten válec-což není žádoucí.takže pokud mají vůlí v zámcích v toleranci,tak je hovadina je měnit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna zadního tlumiče KLR 650 (+vi... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 9.5.2024 v 15:19 Anti |
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 19.2.2024 v 21:27 KubAiS |
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 8 | 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM |
Díra v plechové nádrži skrz Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 11 | 16.5.2023 v 20:13 Julip2 |
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |