globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Válec po výbrusu s vůlí-kde je chyba?
3.2.2012 v 19:08
Loni na jaře jsem motorce dopřál výbrus.Bohužel na podzim jsem si všiml vcelku velké spotřeby oleje.Když mi na poslední 150 km vyjížďce spapala cca půl litru,rozhodl jsem se ji otevřít.Uvnitř mě čekalo nemilé překvapení.
Přesto že má výbrus najeto jen cca 2 tisíce,už je na něm v pracovní oblasti patrné opotřebení.Nejzvláštnější je fakt,že ten úbytek materiálu má podle pozice mazací kroužek!
Nikdy jsem se s tímhle nesetkal a vrtá mi hlavou čím by to mohlo být způsobeno.Mazací a těsnící kroužek už mají vůli přes milimetr,těsnící je ještě v normě,cca 0,7 mm.Ve válci je v pracovní části cítit na horní i dolní úvrati "rantl",na dolní úvrati je o něco větší.Píst je netknutý,má zatím jen částečně ošoupaný grafitový nástřik.
Setkal se s tímhle někdo?Jaké mohou být příčiny?
Anketa: Čím je způsoben úbytek materiálu?
Špatný olej
5%
1
Nevhodné zajíždění
16%
3
Nekvalitní výbrus
58%
11
Špatný vzduchový filtr
5%
1
Problém s mazacím okruhem motoru
16%
3

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Válec po výbrusu s vůlí-kde je chyba?

15.9.2014 v 15:39 | Nahoru | #1
Dolph-cz> Strávil jsem nad tím dost času a laboroval.Tam ale není co laborovat.Osadíš výbrus a po dvou tisících km je na válci rantl.Prostě odebraný materiál,jehož hrana sedí na vrchní kroužek skládaného posledního mazacího kroužku.A když je tam rantl,tak je tam vůle.

Naposledy editováno 15.09.2014 15:39:47

(reakce na) Válec po výbrusu s vůlí-kde je chyba?

15.9.2014 v 15:48 | Nahoru | #2

Anti píše: Dolph-cz> Strávil jsem nad tím dost času a laboroval.Tam ale není co laborovat.Osadíš výbrus a po dvou tisících km je na válci rantl.Prostě odebraný materiál,jehož hrana sedí na vrchní kroužek skládaného posledního mazacího kroužku.A když je tam rantl,tak je tam vůle.



to jsem nikdy nezažil,ale ok,hádat se nechci.

každopádně to jen potvrzuje to co jsem psal výše-proč měnit kruhy,které jsou OK... a zvlášť pokud opravdu je válec tak moc měkký ,že nová pístní sada ho zhobluje za 2 tis. km.

ale stejně mi to hlava nebere,já tomu prostě neuvěřím,dokud to neuvidím na vlastní oči-za 2 tisíce se normální litinová vložka s normální pístní sadou nemůže vyjebat,problém bude někde jinde,možná jestli to není nějaká moc měkká litina a origo tam byl třeba ještě nikasil,nebo podobný nástřik....nevím....,jeden kámoš kdysi KLR 650 měl,kopil starou vránu,rok jezdil a pak to prodal,nebyl s tím problém...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna zadního tlumiče KLR 650 (+vi... Kawasaki KLR 650 KubAiS 6 9.5.2024 v 15:19 Anti
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 KubAiS 6 19.2.2024 v 21:27 KubAiS
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 KubAiS 8 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM
Díra v plechové nádrži skrz Kawasaki KLR 650 KubAiS 11 16.5.2023 v 20:13 Julip2
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83


TOPlist