globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Válec po výbrusu s vůlí-kde je chyba?
3.2.2012 v 19:08
Loni na jaře jsem motorce dopřál výbrus.Bohužel na podzim jsem si všiml vcelku velké spotřeby oleje.Když mi na poslední 150 km vyjížďce spapala cca půl litru,rozhodl jsem se ji otevřít.Uvnitř mě čekalo nemilé překvapení.
Přesto že má výbrus najeto jen cca 2 tisíce,už je na něm v pracovní oblasti patrné opotřebení.Nejzvláštnější je fakt,že ten úbytek materiálu má podle pozice mazací kroužek!
Nikdy jsem se s tímhle nesetkal a vrtá mi hlavou čím by to mohlo být způsobeno.Mazací a těsnící kroužek už mají vůli přes milimetr,těsnící je ještě v normě,cca 0,7 mm.Ve válci je v pracovní části cítit na horní i dolní úvrati "rantl",na dolní úvrati je o něco větší.Píst je netknutý,má zatím jen částečně ošoupaný grafitový nástřik.
Setkal se s tímhle někdo?Jaké mohou být příčiny?
Anketa: Čím je způsoben úbytek materiálu?
Špatný olej
5%
1
Nevhodné zajíždění
16%
3
Nekvalitní výbrus
58%
11
Špatný vzduchový filtr
5%
1
Problém s mazacím okruhem motoru
16%
3

1 reakcí na tento příspěvek Válec po výbrusu s vůlí-kde je chyba?

15.9.2014 v 15:01 | Nahoru | #1
Tak motor rozebran promeren valec s pistem a vule jsou OK - tomu by odpovidala i namerena komprese 9:1 (dle technika je tam vse puvodni tj. bez vybrusu a noveho pistu) to je ta lepsi zprava. Ta horsi je ta ze jsem pred dvemi lety zaplatil nemalou castku za provedeni vybrusu a pistni sadu u www.motocert.cz. Takze daneho mechanika neporucuji
Ted zpet k problemu zrani oleje. Domluvili jsme se s mechanikem na vymene pistnich krouzku, vymene gufer na ventilech, kompletni vycisteni hlavy (je v hroznem stavu) a uvidime zda to pomuze.

Naposledy editováno 15.09.2014 15:04:35

(reakce na) Válec po výbrusu s vůlí-kde je chyba?

15.9.2014 v 15:40 | Nahoru | #2

blackman_82 píše: Tak motor rozebran promeren valec s pistem a vule jsou OK - tomu by odpovidala i namerena komprese 9:1 (dle technika je tam vse puvodni tj. bez vybrusu a noveho pistu) to je ta lepsi zprava. Ta horsi je ta ze jsem pred dvemi lety zaplatil nemalou castku za provedeni vybrusu a pistni sadu u www.motocert.cz. Takze daneho mechanika neporucuji
Ted zpet k problemu zrani oleje. Domluvili jsme se s mechanikem na vymene pistnich krouzku, vymene gufer na ventilech, kompletni vycisteni hlavy (je v hroznem stavu) a uvidime zda to pomuze.



proč měnit kroužky,když jsou OK??

co to tam máš kolem sebe za mongoly?jeden ti fakturuje zboží a práci,kterou neudělal,druhý jedním dechem řekne,že je vše v pohodě a proto chce měnit kruhy.

vysvětlím ti to-ty nové kroužky mají drsný povrch a než se zajedou,tak logicky lehce líznou i ten válec-což není žádoucí.takže pokud mají vůlí v zámcích v toleranci,tak je hovadina je měnit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna zadního tlumiče KLR 650 (+vi... Kawasaki KLR 650 KubAiS 6 9.5.2024 v 15:19 Anti
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 KubAiS 6 19.2.2024 v 21:27 KubAiS
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 KubAiS 8 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM
Díra v plechové nádrži skrz Kawasaki KLR 650 KubAiS 11 16.5.2023 v 20:13 Julip2
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83


TOPlist