Kablík na propojení s NTB mám, EcmSpy jsem stahnul, potřebuji ještě něco dalšího z HW nebo SW?
Pročítal jsem návod co je v EcmSpy, takže motor zahřeju, pak se připojím a pak už nevím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna palivové mapy
edit: AVF - na AFV
Naposledy editováno 13.03.2012 14:12:03
marnej píše: Lihy> Mě to zustává připojený pořád .... a jednou jsem aktivně taky dal AFV z 110% na 100% a pak se to sralo tak jak píšeš .... takže jestli tam byla jiná hodnota, dej jí tam. Já sám jsem to moc už dál s tím AFV neštudoval když to stačilo dát zpět a bylo to OK . Mělo by to být dávkování paliva a vzduchu v uzavřené smyčce - loop to tam taky skáče ... někdy se tomu zkusím věnovat ..
edit: AVF - na AFV
No jenže co jsem se dočet tak by AFV (taky furt píšu AVF :) ) mělo bejt do 115% a já tam měl 130% což prej způsobuje špatně nastavený TPS (a taky že před resetem bylo, ukazovalo při zavřenym plynu 6,3V při 1050 otáčkách). Jsem taky myslel že ta hodnota AFV není pevná a že si jí právě řídící jednotka koriguje podle toho co zjistí v learning módu. Každopádně dík za radu a zkusim nejdřív cvičně hodit AFV na tvojich 110% a uvidíme co to udělá, případně to hodim uplně zpět na tu mojí.
Když už tě tu mám, stane se něco když nahraju US verzi EEPROM z roku 07 na svojí evropskou z roku 06 ? Koukal jsem že hodnoty tam maji trochu odlišný a mapy maji taky nepatrně lepší (aspoň se mi zdá )
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Buell - řemen [1, 2] Buell XB9SX | Werny_xb9sx | 51 | 12.7.2023 v 23:32 fischpis |
Prasknuté lanko spojky Buell XB9SX | bartfox | 18 | 28.9.2012 v 22:24 marnej |
Jaký materiál koncovky Buell XB9SX | bartfox | 3 | 2.8.2012 v 08:53 Lihy |
Napnutí řemene Buell XB9SX | bartfox | 15 | 21.6.2012 v 23:42 Pjercak |
Gufero prevodovky Buell XB9SX | palchi | 6 | 2.5.2012 v 22:36 palchi |