naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.
Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.
Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.
Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).
Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?
Děkuji za kvalitní odpověďi ,
Whites
Edit: Malý překlep.
Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31
1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
assassin píše: whites: jo a s tou hlaskou o aprilii v profilu, nemelo by tam byt mnozne cislo? jako si ty nebyl pochopen tady na foru, stejne tak si nepochopil ty aprilii.... a to by clovek rekl ze nekdo lehce vybocujici ze stada (ikdyz je otazka jestli ty vybocujes, spis bych rekl ze vybocuji tvi zdejsi kritici) bude mit pochopeni s "exoty"
Pokud se nepletu, tak ne. Pravidla českého pravopisu ani Ústav pro jazyk český se nad podobnými případy ani nepozastavuje.
Onen výrok, o kterém se bavíme, je však namířen proti celé značce (a ta je jen jedna, proto píšu jednotné číslo) - "v globálu" .
____________________________________________________________________________________________
A jak píšeš, že by to pro tebe na svižnou jízdu bylo slabé, to záleží, v čem jsi zvyklý jezdit. Jsou lidi, kteří jsou unesení, když z 1.2 HTP sednou do 1.6 MPI. Proč? No protože byli zvyklí na 40/47/51 kW a rázem mají o 400 ccm vyšší objem a trochu vyšší krouťák.
Já byl zvyklý na auta kolem 100 kW s turbomotorem, tak pro mě zase jede málokterá atmosféra. Tys možná vždycky jezdil v zážehovým třílitru s 200 kW, tak je pro tebe logicky 103 kW v TDI málo. Takže jak říkám - záleží, co ti prošlo pod rukama a nač jsi zvyklý.