globalmoto_duben_nolan





Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

25.4.2012 v 09:10 | Nahoru | #1

assassin píše: whites: jo a s tou hlaskou o aprilii v profilu, nemelo by tam byt mnozne cislo? jako si ty nebyl pochopen tady na foru, stejne tak si nepochopil ty aprilii.... a to by clovek rekl ze nekdo lehce vybocujici ze stada (ikdyz je otazka jestli ty vybocujes, spis bych rekl ze vybocuji tvi zdejsi kritici) bude mit pochopeni s "exoty"



Pokud se nepletu, tak ne. Pravidla českého pravopisu ani Ústav pro jazyk český se nad podobnými případy ani nepozastavuje.

Onen výrok, o kterém se bavíme, je však namířen proti celé značce (a ta je jen jedna, proto píšu jednotné číslo) - "v globálu" .
____________________________________________________________________________________________

A jak píšeš, že by to pro tebe na svižnou jízdu bylo slabé, to záleží, v čem jsi zvyklý jezdit. Jsou lidi, kteří jsou unesení, když z 1.2 HTP sednou do 1.6 MPI. Proč? No protože byli zvyklí na 40/47/51 kW a rázem mají o 400 ccm vyšší objem a trochu vyšší krouťák.

Já byl zvyklý na auta kolem 100 kW s turbomotorem, tak pro mě zase jede málokterá atmosféra. Tys možná vždycky jezdil v zážehovým třílitru s 200 kW, tak je pro tebe logicky 103 kW v TDI málo. Takže jak říkám - záleží, co ti prošlo pod rukama a nač jsi zvyklý.

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

25.4.2012 v 10:24 | Nahoru | #2

WhiteS píše: Pokud se nepletu, tak ne. Pravidla českého pravopisu ani Ústav pro jazyk český se nad podobnými případy ani nepozastavuje.

Onen výrok, o kterém se bavíme, je však namířen proti celé značce (a ta je jen jedna, proto píšu jednotné číslo) - "v globálu" .
____________________________________________________________________________________________

A jak píšeš, že by to pro tebe na svižnou jízdu bylo slabé, to záleží, v čem jsi zvyklý jezdit. Jsou lidi, kteří jsou unesení, když z 1.2 HTP sednou do 1.6 MPI. Proč? No protože byli zvyklí na 40/47/51 kW a rázem mají o 400 ccm vyšší objem a trochu vyšší krouťák.

Já byl zvyklý na auta kolem 100 kW s turbomotorem, tak pro mě zase jede málokterá atmosféra. Tys možná vždycky jezdil v zážehovým třílitru s 200 kW, tak je pro tebe logicky 103 kW v TDI málo. Takže jak říkám - záleží, co ti prošlo pod rukama a nač jsi zvyklý.



no cesky pravidla do toho netahej, ja mluvim o tom co tam mas napsano anglicky a prave sem pochopil ze to myslis na aprilii jako na celou znacku a v tom pripade to takhle myslim neni spravne...

ad ten vykon, ja prave byl zvyklej jezdit se slabejma autama a nevadi mi v nich jezdit i ted (jezdim treba s otcovo 1.4 golfem) akorat to co mas ty mi prijde tak nejak napul cesty ... neni to ani silny, ani slaby... tzn to postrada vyhody obou tech skupin, u slabeho nizkou cenu a spotrebu a kdyz s tim chces "zavodit" tak prestoze to ze zacatku vypada jakej je to silak tak se ukaze ze dal uz tam vlastne nic navic neni.
ale souhlas ze pri "beznem" stylu jizdy se tyhle turbo ropaky chovaj jako 2,5+ litru atmosfery....

jak rikam, hlavne ze si spokojenej ty...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist