naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.
Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.
Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.
Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).
Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?
Děkuji za kvalitní odpověďi ,
Whites
Edit: Malý překlep.
Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
assassin píše: ona ta osma kupodivu neni tak tezka.. je to cely hlinikovy.. samo ani S8 se nechova jako sportak ale svezeni to uplne marny nebude, ta novejsi s lambo motorem uz je docela letadlo, to ma znamej a se starym dreier kupe ktery je takova papirova motokara se neudrzim ani 500m :)
Ta W 10..to je fakt "hrůza"...myšleno ve vztahu výkon,rychlost!..v serii 335 kW!
Naposledy editováno 19.01.2012 21:50:37