globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ladění motoru
18.1.2012 v 18:20
Zdárec,měl bych dotaz.Jaký je cca rozdíl mezi výkonem změřeným na kole oproti výkonu na motoru(za použití běžné řetězovky)?Mám CBR1000RR,komplet Akrapovič,Pipercros,Powercomander a změřeno 172,22HP při 12278ot/min.A kdyby náhodou měl někdo odkaz na "sériovou" křivku(r.v.08) pro porovnání,tak to by bylo super.Díky
Předchozí
1 2
Následující

ladění motoru

19.1.2012 v 09:00 | Nahoru | #31
V pohode. Divili byste se kolik lidi hrde hlasa ze maj 115Nm na kole a nechtej si to nechat vymluvit. Jsem rad ze tady je vsechno jasny.

(reakce na) ladění motoru

19.1.2012 v 09:08 | Nahoru | #32

Durex píše: Taky se mi líbí,jak každej operuje koněma,ale to je jednotka nezměřitelná a motor jí neprodukuje. Jen ten krouták ...



jenže ty koně jsou zrovna tak důležitý, krouťák samotnej moc neřekne. Samozřejmě lepší než psát samotný hodnoty je graf ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ladění motoru

19.1.2012 v 12:43 | Nahoru | #33
t_freedom> Ani tak mi nešlo o koně, ale o výfuk a dohlazení křivky krouťáku v nižších otáčkách. To je u R1 přeci známé. K obojímu je přeci potřeba ladit, když člověk není k motoru prase.

(reakce na) ladění motoru

19.1.2012 v 13:16 | Nahoru | #34
disk> soudruhu take mam komplet jak ty a jede to lepe a celkove je to lepsi...

3 reakcí na tento příspěvek ladění motoru

19.1.2012 v 14:35 | Nahoru | #35
ztráty 15% (a víc ) leda tak zbožný přání. Při 130kW výkonu a 15% ztrát by to bylo skoro 20kW ztrát. A ztráty jsou teplo, který je třeba odvést do okolí.... kdyby tomu tak bylo, tak by musel v motoru během chvíle vařit olej....to je nesmysl.

(reakce na) ladění motoru

19.1.2012 v 14:44 | Nahoru | #36
zdenekk> Co já vím jaký jsou ztráty. Jen odhaduji.

(reakce na) ladění motoru

19.1.2012 v 14:51 | Nahoru | #37
zdenekk> Co ja vim tak bezne se udavaji ztraty okolo 12% coz je 12kW u 100kW motoru. Holt je to tak...

Naposledy editováno 19.01.2012 14:53:51

1 reakcí na tento příspěvek ladění motoru

19.1.2012 v 20:52 | Nahoru | #38
Díky za odpovědi na to co jsem se ptal.Někdo to vzal trošku jinak než bylo zamýšleno.Takže 1-neladil jsem kvůli nedostatku koní,ale pro "sterilitu" křivky
2-na brzdě může "schopný" mechána naměřit na papír co se mu zachce to ví každý,proto jsem si nechal moto měřit u Motopower81 po výborných referencích
pro KedaR

(reakce na) ladění motoru

20.1.2012 v 11:21 | Nahoru | #39

t_freedom píše: Když se budeš pohybovat okolo 8% rozdílu je to vpohodě
2% je údaj z říše snů... 5%se už člověk začíná probouzet, ale už se začínáme pohybovat na hranici reálnýho vnímání.
Jinak je to samože způsobený ztrátama v převodech, ložiscích a sekundárním přenosu síly.
Na tvým typu biku to může klíďo dělat rozdíl 12-15HP... origo se výkon pohyboval někde kolem 170-180HP /131kW ... takže jdeme někam 16O-165HP na kole ...
...no vidíš, už máš o cca. 10HP víc ...
...koně nejsou všechno...jde o to kde je máš...a taky je důležitej jeden trochu opomíjenej faktor...říká se mu "kroutící moment"(a jeho poloha)...ale to my dvouválisti víme dobře



NE, nejdůležitějším faktorem je to co se nachází mezi plynovou rukojetí, stupačkama a sedlem !

(reakce na) ladění motoru

20.1.2012 v 11:35 | Nahoru | #40

zdenekk píše: ztráty 15% (a víc ) leda tak zbožný přání. Při 130kW výkonu a 15% ztrát by to bylo skoro 20kW ztrát. A ztráty jsou teplo, který je třeba odvést do okolí.... kdyby tomu tak bylo, tak by musel v motoru během chvíle vařit olej....to je nesmysl.



jo a jako myslis ze nejde odvest do okoli 20kW? si vem jakej vykon(praci) premenej na teplo treba brzdy... ty ztraty +- v tehle hondotach budou. ono 130kW se z toho motoru odebira pomerne kratkou dobu, neni dimenzovanej na to aby tak jel trvale... olej v motoru-prevodovce to teplo preda ve vymeniku do vody a opet chladic je dimenzovanej na to aby vyzaril jinej vykon nez je 20kW ... ono i ten retez se umi ohrat na slusnou teplotu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ladění motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 20.1.2012 v 11:40 | Nahoru | #41

Šinky píše: Díky za odpovědi na to co jsem se ptal.Někdo to vzal trošku jinak než bylo zamýšleno.Takže 1-neladil jsem kvůli nedostatku koní,ale pro "sterilitu" křivky
2-na brzdě může "schopný" mechána naměřit na papír co se mu zachce to ví každý,proto jsem si nechal moto měřit u Motopower81 po výborných referencích
pro KedaR



mereni se tu probiralo uz mockrat, je nekolik zpusobu mereni, ruzny brzdy, kazda brzda a merici system pouziva jiny korekce..

to cislo co ty uvadis, je hodnota vykonu prepocitana na motor... pri tom prepocitavani se pouzivaj ruzny konstanty, ruzny korekce apod... tzn v podstate kazda brzda tohle cislo vyplivne jiny..

(reakce na) ladění motoru

20.1.2012 v 11:55 | Nahoru | #42
assassin> Assassine ciste ze zvedavosti, co je tam jeste za korekce? Vztah mezi momentem a vykonem je jasne danej a jedina korekce jsou ztraty nebo tam je jeste neco?

ladění motoru

20.1.2012 v 21:34 | Nahoru | #43
Tyhlety Akrapovic grafy pozoruju, jsou na každé pořádné motorky. Taková super grafová databáze.

ladění motoru

20.1.2012 v 22:30 | Nahoru | #44

ladění motoru

17.4.2017 v 13:11 | Nahoru | #45
Sorry, ze vykopavam mrtvoly, ale udaj z brzdy motorpoweru je z motoru a ne ze zadniho kola.
Taky jsem tam kdysi byl.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist