globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ladění motoru
18.1.2012 v 18:20
Zdárec,měl bych dotaz.Jaký je cca rozdíl mezi výkonem změřeným na kole oproti výkonu na motoru(za použití běžné řetězovky)?Mám CBR1000RR,komplet Akrapovič,Pipercros,Powercomander a změřeno 172,22HP při 12278ot/min.A kdyby náhodou měl někdo odkaz na "sériovou" křivku(r.v.08) pro porovnání,tak to by bylo super.Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ladění motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 20.1.2012 v 11:40 | Nahoru | #1

Šinky píše: Díky za odpovědi na to co jsem se ptal.Někdo to vzal trošku jinak než bylo zamýšleno.Takže 1-neladil jsem kvůli nedostatku koní,ale pro "sterilitu" křivky
2-na brzdě může "schopný" mechána naměřit na papír co se mu zachce to ví každý,proto jsem si nechal moto měřit u Motopower81 po výborných referencích
pro KedaR



mereni se tu probiralo uz mockrat, je nekolik zpusobu mereni, ruzny brzdy, kazda brzda a merici system pouziva jiny korekce..

to cislo co ty uvadis, je hodnota vykonu prepocitana na motor... pri tom prepocitavani se pouzivaj ruzny konstanty, ruzny korekce apod... tzn v podstate kazda brzda tohle cislo vyplivne jiny..

(reakce na) ladění motoru

20.1.2012 v 11:55 | Nahoru | #2
assassin> Assassine ciste ze zvedavosti, co je tam jeste za korekce? Vztah mezi momentem a vykonem je jasne danej a jedina korekce jsou ztraty nebo tam je jeste neco?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist