Téma: ladění motoru
18.1.2012 v 18:20
Zdárec,měl bych dotaz.Jaký je cca rozdíl mezi výkonem změřeným na kole oproti výkonu na motoru(za použití běžné řetězovky)?Mám CBR1000RR,komplet Akrapovič,Pipercros,Powercomander a změřeno 172,22HP při 12278ot/min.A kdyby náhodou měl někdo odkaz na "sériovou" křivku(r.v.08) pro porovnání,tak to by bylo super.Díky

3 reakcí na tento příspěvek ladění motoru

19.1.2012 v 14:35 | Nahoru | #1
ztráty 15% (a víc ) leda tak zbožný přání. Při 130kW výkonu a 15% ztrát by to bylo skoro 20kW ztrát. A ztráty jsou teplo, který je třeba odvést do okolí.... kdyby tomu tak bylo, tak by musel v motoru během chvíle vařit olej....to je nesmysl.

(reakce na) ladění motoru

19.1.2012 v 14:44 | Nahoru | #2
zdenekk> Co já vím jaký jsou ztráty. Jen odhaduji.

(reakce na) ladění motoru

19.1.2012 v 14:51 | Nahoru | #3
zdenekk> Co ja vim tak bezne se udavaji ztraty okolo 12% coz je 12kW u 100kW motoru. Holt je to tak...

Naposledy editováno 19.01.2012 14:53:51

(reakce na) ladění motoru

20.1.2012 v 11:35 | Nahoru | #4

zdenekk píše: ztráty 15% (a víc ) leda tak zbožný přání. Při 130kW výkonu a 15% ztrát by to bylo skoro 20kW ztrát. A ztráty jsou teplo, který je třeba odvést do okolí.... kdyby tomu tak bylo, tak by musel v motoru během chvíle vařit olej....to je nesmysl.



jo a jako myslis ze nejde odvest do okoli 20kW? si vem jakej vykon(praci) premenej na teplo treba brzdy... ty ztraty +- v tehle hondotach budou. ono 130kW se z toho motoru odebira pomerne kratkou dobu, neni dimenzovanej na to aby tak jel trvale... olej v motoru-prevodovce to teplo preda ve vymeniku do vody a opet chladic je dimenzovanej na to aby vyzaril jinej vykon nez je 20kW ... ono i ten retez se umi ohrat na slusnou teplotu....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist