Když dáváte nové těsnění pod hlavu, mažete ho nějakou vazelínou nebo měděnou pastou?
1 reakcí na tento příspěvek Těsnění pod hlavy.
1 reakcí na tento příspěvek Těsnění pod hlavy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnění pod hlavy.
Mirek12 píše: čímkoliv to namažeš , tak se ti to vypálí. dá se použít grafitový prášek.
Nemáš tak docela pravdu. Když použiješ vysokoteplotní silikon (360°C), tak se nevypálí. Druhá věc je, jestli je to skutečně třeba. Pokud jsou dosedací plochy v pořádku, tak hliníkové nebo měděné těsnění postačí. Já tam pro sichr sice silikon dávám, ale z dosedací plochy se stejně úplně vytlačí.Moc nechápu ten tvůj grafitový prášek. Ten je určený pro mazání pomaloběžných ložisek s velkým zatížením - podobně jako měděná pasta. Jako těsnění opravdu neposlouží.
Někdy se grafit používá jako separační vrstva u tepelně namáhaných těsnění. Tam ale neslouží k těsnění, ale k zabránění připečení k materiálu hlavy.
Temelínek píše: Jen to pořádně vyčisti a nebo zalapovat brusnou pastou a těsnění nepotřebuješ
U Jawy těsnění potřebuješ. Dolaďuje se s ním velikost kompresního prostoru. V konstrukci motoru je s ním počítáno.
P.S. Samozřejmě vím, že kdejaký samo-domo opravář narve hlavu se silikonem co koupil v drogérii na válec a ono to pak nějak jezdí. Ale tazatel se ptal na to, jak se to má dělat správně
Naposledy editováno 12.01.2012 20:41:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnění pod hlavy.
2 reakcí na tento příspěvek Těsnění pod hlavy.
Grafitový prášek na těsnění jsi navrhoval přece ty A teď je to u tebe jen mazadlo?
Tak se nediv, že mám blbý kecy
Naposledy editováno 12.01.2012 20:49:41
Ale jak jsem říkal - pro běžné ježdění po silnici to konkrétně u Jawy pro běžného uživatele nemá prakticky význam.
1 reakcí na tento příspěvek Těsnění pod hlavy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnění pod hlavy.
Z jiného důvodu je mazání bezúčelné.
2) Máznout těsnění vazelínou (stačí A00), připlácnout na správné místo na hlavě, hlavu namontovat. Vazelína se vymáčkne ven, a je hotovo. Mazat něčím co těsní je potřeba jenom u šílenců, co recyklujou těsnění na X sundání hlavy. Pokud se mění pokaždé, tak není potřeba.
nikdy nedal. Nahoře je hliník tak tam stačí, ale pod válcema se ti těsnící papír
přilepí, na styčné plochy motorové skříně a škrabat to odtud je nepříjemné. Vazelína tam
proschne a ztvrdne Prostě pod hlavu stačí vazelína a pod válec dávám M6A klasický motorák.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |