globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VTR 1000f Na co si dát pozor?
VTR 1000f Chci se zeptat na co si dát pozor?a co zejména zkontrolovat před sezónou? A jaké Jsou zkušenosti s touhle mašinou?Moto mám od Vánoc a je to moje první VTR takže o ní zas tolik nevím.Dík za radu Milda

2 reakcí na tento příspěvek VTR 1000f Na co si dát pozor?

8.1.2012 v 09:55 | Nahoru | #1
ja dělal trochu rozsáhlejší záležitosti mě to nepopisuj ja vím že když by vyběhla ojnice nebo i ty ventily raděj bych koupil druhej motor ...protože to do 10 nikdy neposkládáš zpět a dělat 1 válec nevím nevím ...udělal bych oba když už bych dělal a to i pístní kruhy podle stavu v jakým je válec tak i válec... ono de o to že pokud to uděláš na jistotu tak to výjde tak na 30 litrů a to se nebavíme o práci a času nad tím stráveným...

ja bych při potkání viděl v lepším případě na ventily v háji ...pružiny se můžou ohnout ...nedejbože že se ohne tak že se poškodí sedlo ventilu nebo třeba píst a nebo opravdu nárazem se ohne ojnice ....už sem pár prostřelených bloků viděl...

napínák a udělání rozvodů je minimum za to co by ho to stálo pak ... jinak si myslím že regulátory u hondy jsou jak bajka ...každej o tom vykládá a ja neměnil ani jeden a v mém okolí taky nikdo ...kámoš na R1 2x a druhej na Banditu ...trpí tím všichni ...a nebo maj jiné nemoci ...akurát ten kdo nemá hondu tak to rád zviditelňuje to je můj poznatek ...a To mám i jiné značky motorek ...prostě každá má svoje ...

(reakce na) VTR 1000f Na co si dát pozor?

8.1.2012 v 10:11 | Nahoru | #2
marekparek> Taky sem proto psal hned na začátku, že není na škodu pro jistotu vyměnit napínáky za nové, rači zaplatit 3000 než pak 30000 že jo
A s tím dobíjením máš asi pravdu. Řešil sem tu už na Hondě, ale i Suzuki nebo Kawě, ZXR a ZX7R mají asi nejakou vadu z výroby, protože už sem se s tím setkal aspoň na 5ti motorkách že je seškvařené konektory od altíku, pak to má špatný kontakt a blbě dobíjí, ale stačí vyměnit konektory a funguje to dál jak má.

(reakce na) VTR 1000f Na co si dát pozor?

8.1.2012 v 10:46 | Nahoru | #3
marekparek> u rozvodů stačej napínáky, řetěz vydrží hodně přes 100 tis. Regulátor bajka není, novější hondy už by to měly mít vychytaný, ale u vtr odcházej často.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist