Dankeee
Uzavřeno 17.03.2012 v 23:26 uživatelem HaaS
1 reakcí na tento příspěvek Výměna spojky
1 reakcí na tento příspěvek Výměna spojky
MaKeC125 píše: Nevím jak u 350, ale když jsem to měnil na 250 měl jsem repas korkové lamely tak jsme je tam nemohl nacpat. Dal jsem tam o jednu méně a po nějakých Km až si to sedlo a trošku ohoblovalo jsem přidal i poslední patro.
počítám že jsi si je dělal sám ty lamely co?1 reakcí na tento příspěvek Výměna spojky
Předpokládám že máš větší koš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna spojky
Namork1 píše: Místo toho gumového kroužku tam dej rovnou pružnou mezilamelu (fichtlkrámek )
Předpokládám že máš větší koš.
cifix proč jsem to tehdá nevěděl... tak oprava na kroužek se vyser kup tohle
HornisGSX píše: cifix proč jsem to tehdá nevěděl... tak oprava na kroužek se vyser kup tohle
Jj ta lamela nemá chybu. Měl jsem v háji spojku, při rozjezdu škubala jak prase a ty zvuky ... hnus (klasická 638 spojka). Šoupl jsem tam tu lamelu a už 3000km nevím o spojce
2 reakcí na tento příspěvek Výměna spojky
HaaS píše: Okej, kdysi dávno jsem měnil spojku u Fichtla a tak cca vím, co mě čeká, hlavně se těším na pružinky Každopádně díky všem Snad se to vyjeba*é prokluzování ztratí Jo a ta hlavní matka co drží celou spojku, utahuje se momenťákem na nějakou hodnotu nebo to dotáhnout na max ?
Spojka na fichtlu má pružinky zajištěné podložkou a kolíkem, to na jawě není. Pokud spojka klouže, záleží na opotřebení. Pokud jen klouže, dá se podložit pružiny podložkou. Vzhledem k tomu, jak se ptáš... nemáš ji jen špatně seřízenou? Kolik najeto, dá-li se říct?
Né co to jde.
Ináč je dobré si tak ze dvou vnitřních plechových lamel (třeba bodlých k sobě, aby to bylo tužší) a kusu vhodně tvarovaného železa udělat příchystek na podržení oného, když budeš tu matku dotahovat. A nebo někdy povolovat.
Když budeš měnit spojku, můžeš dát i plechy nové a ze starých to vytvořit.
Ano, existuje mnoho "náhradních řešení", ale...
Vyměnit gumičku (těsnění) u fofrštangle je taky dobré, ale to je snad samozřejmost .
Naposledy editováno 08.01.2012 20:00:48
Tak jsem před chviličkou spojku rozebral, teď už jenom čekám, až mi přijdou poštou nové díly. Spojkový koš vypadá dobře, veškeré těsnění se bude měnit, to je samozřejmost. Určitě to bylo všecko lamelama, jsou sjeté až hanba Mezilamely tam byly už od minulého majitele, takže je tam určitě nechám, spojka mi běhala pěkně a bez problémů Akorát kroutím hlavou nad tím, jak je možné, že ty ferodové lamely nejsou sjeté rovnoměrně, ale třeba na jedné polovině lamely jsou sjeté skoro až do hladka a na druhé polovině lamely jsou ty "zoubky" celkem ještě v pohodě. To mi hlava nebere .... Jinak s pružinkama to bude v pohodě, není to jak na fichtlu, mr*at se s pojistnýma kroužkama, je tam klasický dlouhý šroub s podložkou, takže to bude pohoda
Díky všem za rady a postněte tu ještě názory na ty nepravidelně sjeté lamely ))
1 reakcí na tento příspěvek Výměna spojky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna spojky
1 reakcí na tento příspěvek Výměna spojky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna spojky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna spojky
Eště že sů tady lidi, kteří to najdů .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 | Kete | 32 | 17.5.2023 v 12:16 Johny_R |
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... | Dolin | 5 | 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal |
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 | Geofrey | 0 | 28.8.2022 v 22:28 Geofrey |
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... | naked11 | 16 | 23.8.2022 v 12:07 Mimísek |