1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váš názor na XTZ 750 SuperTenére
Hugila píše: XTeZeto> protože AT je šrot zralý do šrotu:)... a majitelé AT chtějí ušetřit práci dělníkům při ekologické likvidaci v kovošrotu...tak nějak ne?:D
Ne protože je mnohem víc rozšířená než třeba XTZ.Takže i ta skupina lidí je početnější.Jak jsem již dříve psal,AT byla můj favorit ale né za každou cenu.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váš názor na XTZ 750 SuperTenére
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váš názor na XTZ 750 SuperTenére
Ďuričko píše: Piwell> Mno čoveče,jestli budu pořizovat ještě něco dalšího bude to spíše v duchu TT-R,DR-Z atp.,slon do lesa?To nemá tu správnou "šťávičku" Ale Big se mi vždycky líbil,má svoje kouzlo.
Přejel jsem si tvou recenzi na AT a teda ty reakce přispěvovatelů jsou chvílemi až fanatické.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váš názor na XTZ 750 SuperTenére
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váš názor na XTZ 750 SuperTenére
Ďuričko píše: XTeZeto> jojo dost se tím bavím jako kdybych jim vzal medvídka se kterým do teď spali
...a dost lidí se naopak baví tebou;)..dokonce i z modrobílého a oranžového tábora, a to je co říct Proto říkám jen houšť a větší kapky:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váš názor na XTZ 750 SuperTenére
Hugila píše: ...a dost lidí se naopak baví tebou;)..dokonce i z modrobílého a oranžového tábora, a to je co říct Proto říkám jen houšť a větší kapky:)
Asi bych se měl omluvit viď
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váš názor na XTZ 750 SuperTenére
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váš názor na XTZ 750 SuperTenére
seikos píše: Já bych se netočil kolem km, ale kolem motorky.
ST 750 není žádná hitparáda. V porovnání s Africou ta motorka vyhrává pouze v jednom parametru - a to lehce vyšším výkonem (asi o 5kW). Jinak co se týče podvozku, brzd, spotřeby a údržby, tam všude je Africa lepší.
Celkově se tyto vlastnosti projevují i na ceně XTZ, která je o poznání nižší než u Africy.
ST je poměrně obtížně ovladatelná. Porovnal bych ji třeba se Suzuki DR Big. Je to taková velká těžká koza pro chlapa co má sílu a má už (tedy pokus se s ní chystáš i občasně mimo silnici) něco naježděno
hmmmm.... ty jsi asi nemel nikdy Supertenere v dobrem stavu ze? , jinak by jsi tohle nepsal
* vonavka s 30tis. km se da najit, ale je to fakt zazrak takovou najit
* s regulatorem ma problem vice motorek
* nejhorsi nazor je nekoho kdo bud Supertenere nikdy nemel nebo mel a staral se o ni jako nejvetsi "prase"
* vetsina motorek ma najeto 50tis. + a spousta jich pres 100tis aniz to poradne poznas. Ja mam najeto 10tis. na motoru a 48tis na zbytku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váš názor na XTZ 750 SuperTenére
Nic ve zlým, ale za sebe s tím co píše Seikos téměř souhlasím (vyjma pojednání o Bigu). ST jsem měl cca 3/4roku, bez problémů spokojenost. Za tu dobu jsem měl možnost i přímého srovnání s AT 750.
Byť mám osobně blíž k ST než k AT, AT mi ze srovnání výšla lépe a to téměř ve všech parametrech. Snad vyjma projevu motoru ST, který se mi velice líbil a moc mě bavil A né, že by na tom byl motor AT špatně.
Co bych vytknul ST (vůči AT): zpracování (materiály, detaily, barev.kombinace od r.90 výš), horší ergonomie - dlouhá nádrž, daleko k řidíkům, úzké stupačky, sedí se víc nad zadním kolem. Delší by mohla být kyvka. Kratké sedlo, místo pro spolujezdce. Dlouhý 1.kvalt, převodovka měla charakter spíš silničního mota (i přes instalaci větší rozety). Podvozek měkký, slabý. Spotřeba (AT umí jet spořivěji).
Jinak si myslím, že žádná z moto třídy 750-800ccm nění primárně určená do těžkého terénu. Dá se na tom ledacos obejt, to ano, ale v takovým případě jsou tyto moto blízko nebo za svými konstr.limity.
I přesto, že vím o nedostatcích ST, pokud bych si měl pořizovat 2-válec, šáhl bych po ní (z více dalších důvodů).
Nemá ale cenu se obouvat do AT. Pro mě je AT etalon třídy, že ji má každý, za to nemůže:) Jejím kvalitám dává vyniknout i současná slabá produkce cest.endur a bezpohlavnost souč.modelů.
F-T
Já jen malou poznámku, Jeník789 vlastnil také AT (já nikoli)a jak ho znám pokud nebyla v slušném tech. stavu když jí kupoval, tak určitě byla vymazlená když jí prodával. Tím nemám na mysli nějakou kosmetiku. Ale Jeník je docela perfekcionista, a na rozdíl od jiných, například mě, řeší systematicky každý detail. A co ho znám, tak nikdy nějak AT moc nechválil. Já můžu porovnávat jen málo, nejsem žádný extra zkušený jezdec. Ale co vím tak Honda je hodně o pověsti (takovej HD mezi japonci, a HD mi taky mimochodem nesedí ), mám za to že kvalitou si japonská 4, nemá vzájemně co vyčítat. Tenerka má podstatně příznivější ceny servisu a dílů, větší výkon, příjemný zvuk motoru, sedlo se později dělalo trochu delší, není okoukaná, je pořád trošku zvláštní, a má špičkové české webové stránky.
Naposledy editováno 13.01.2012 14:57:40
jj AT jsem mel , ale a nikdy jsem nepsal ze je spatna, narozdíl od lidí, kteri psaji ze Supertenere je spatna. Ale to je holt udel tech, kteri maji neco lepsi
1 reakcí na tento příspěvek Váš názor na XTZ 750 SuperTenére
Ale vypada to na peknou debatu bez flame...
Obe jsou to motorky stare skoly, maji sve pro a proti (xtz jsem mel 3 roky a z toho rok soucastne s xrv) - zalezi na jezdci. Kdo najede vic po silnici a nejezdi do nezpevneneho terenu, oceni spis xtz, ktera jede motorove opravdu trosku lip...
Podvozek a ovladatelnost, predevsim od sotoliny do off ma ale vyrazne lepsi xrv. Je to proste dano stavbou motorky...
Vzdycky jsem rikal ze yamahu musis umet ridit, honda ti to tak nejak da zadarmo - nekomu to vyhovuje, nekomu ne... Jen snad v tom terenu je lepsi mit citelnou a stabilni motorku a tam proste vede xrv. Nerikam tim, ze xtz je spatna - dobrej pilot zalita i na vratech od chliva...
Proto bych autorovi doporucil zvazit co bude jezdit, jak bude jezdit. Z babicek je nejzabavnejsi motorkou asi big, nejspolehlivejsi asi xrv (ty drobnosti co tam zlobi je otazka pul dne prace a par kc) a xtz je nejlepsi silnicni hltac km a ma i nejpohodlnejsi sedlo...
toz tak...
Honzaxrv píše: Myslim ze je to zbytecna debata, kdyz autor nechce xrv a kouka po xtz...
Ale vypada to na peknou debatu bez flame...
Obe jsou to motorky stare skoly, maji sve pro a proti (xtz jsem mel 3 roky a z toho rok soucastne s xrv) - zalezi na jezdci. Kdo najede vic po silnici a nejezdi do nezpevneneho terenu, oceni spis xtz, ktera jede motorove opravdu trosku lip...
Podvozek a ovladatelnost, predevsim od sotoliny do off ma ale vyrazne lepsi xrv. Je to proste dano stavbou motorky...
Vzdycky jsem rikal ze yamahu musis umet ridit, honda ti to tak nejak da zadarmo - nekomu to vyhovuje, nekomu ne... Jen snad v tom terenu je lepsi mit citelnou a stabilni motorku a tam proste vede xrv. Nerikam tim, ze xtz je spatna - dobrej pilot zalita i na vratech od chliva...
Proto bych autorovi doporucil zvazit co bude jezdit, jak bude jezdit. Z babicek je nejzabavnejsi motorkou asi big, nejspolehlivejsi asi xrv (ty drobnosti co tam zlobi je otazka pul dne prace a par kc) a xtz je nejlepsi silnicni hltac km a ma i nejpohodlnejsi sedlo...
toz tak...
FilipTenere píše: Jenik789>
Co bych vytknul ST (vůči AT): zpracování (materiály, detaily, barev.kombinace od r.90 výš), horší ergonomie - dlouhá nádrž, daleko k řidíkům, úzké stupačky, sedí se víc nad zadním kolem. Delší by mohla být kyvka. Kratké sedlo, místo pro spolujezdce. Dlouhý 1.kvalt, převodovka měla charakter spíš silničního mota (i přes instalaci větší rozety). Podvozek měkký, slabý. Spotřeba (AT umí jet spořivěji).
F-T
Zpracování a detaily - třeba při pohledu na přístrojovku mi připadá AT jako nedodělaná jak tam nejsou žádný kryty a čumí tam to lešení, fuj.
Materiály - nevim co tim myslíš, asi plasty. Nevim jak AT, ale ST má plasty hrozný, to je fakt.
Barvy - je to věc vkusu, ale je fakt, tam se Yamaha nepředvedla, Hondy měly hezčí kombinace barev i vzory.
Ergonomie - logicky relativní, zrovna timhle mi ST vyhovovala a AT totálně zklamala.
Krátké sedlo pro spolujezdce - to je fakt. Já ale ve dvou v podstatě nejezdil tak mě to nijak nevadilo.
Spotřeba - je fakt, že dřívější verze byly enormě rozežraný, včetně tý mý. Ale je otázka asi 30 minut posadit jehly dolu. Mě to pak šlo dolu tak o dva litry.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váš názor na XTZ 750 SuperTenére
BlueEagle píše: To je každýho názor... je jasný že hoodně lidí si koupí takovou motorku aby s ní najezdil co nejvíc ale jsou lidi co neví třeba co s prachama mašinu koupí a najedou 1000 km za rok.. Určitě se dá taková motorka sehnat jen se musí čekat a já mám času dost
No to se Ti povedlo To bych chtěl vidět lidi kteří neví co s prachama a taksi koupí 20 let starou sračku jakou tvůj vysněný stroj bezesporu je.Vím co píšu páč jsem ji taky měl a to byla stará pouze 10 let.Vyniká nad ostatní cestovní endura pouze svými negativy.(a těch má opravdu dost).
sekáčmagor píše: No to se Ti povedlo To bych chtěl vidět lidi kteří neví co s prachama a taksi koupí 20 let starou sračku jakou tvůj vysněný stroj bezesporu je.Vím co píšu páč jsem ji taky měl a to byla stará pouze 10 let.Vyniká nad ostatní cestovní endura pouze svými negativy.(a těch má opravdu dost).
I toto je kvalitní názor z kterého je dobré se poučit.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váš názor na XTZ 750 SuperTenére
sekáčmagor píše: No to se Ti povedlo To bych chtěl vidět lidi kteří neví co s prachama a taksi koupí 20 let starou sračku jakou tvůj vysněný stroj bezesporu je.Vím co píšu páč jsem ji taky měl a to byla stará pouze 10 let.Vyniká nad ostatní cestovní endura pouze svými negativy.(a těch má opravdu dost).
Dělám to nerad,ale musím být vulgární-sračky tu píšeš akorát ty,holt magor je magor...BlueEagle má nějaký sen(jako většina z nás)a místo toho,aby si přečetl opodstatněné názory lidí,kteří ví o čem píšou,protože nezatratí motorku jen za to,že ho nedovezla kam měla(většinou jen díky tomu,že si bohužel pořídil motorku,kterou nezvládnou...),tak musí číst takové scestné názory,jako je tvůj...Zajímalo by mě,co by asi napsal Peterhansel na Tvou opravdu velice inteligentní(a určitě opodstatněnou)kritiku..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váš názor na XTZ 750 SuperTenére
Gerďas píše: Dělám to nerad,ale musím být vulgární-sračky tu píšeš akorát ty,holt magor je magor...BlueEagle má nějaký sen(jako většina z nás)a místo toho,aby si přečetl opodstatněné názory lidí,kteří ví o čem píšou,protože nezatratí motorku jen za to,že ho nedovezla kam měla(většinou jen díky tomu,že si bohužel pořídil motorku,kterou nezvládnou...),tak musí číst takové scestné názory,jako je tvůj...Zajímalo by mě,co by asi napsal Peterhansel na Tvou opravdu velice inteligentní(a určitě opodstatněnou)kritiku..
Tobě snad úplně přeskočilo nevím co tady pleteš Peterhansela.To na čem on jezdil nemá s tim o čem jsem psal já TÉMĚŘ NIC!!!!! společného kromě jménan Yamaha Mohl by jsi nteda Ty napsat v čem je to XTZ dobré?A v čem převyšuje nad ostatními velkými cest.endury,kromě ceny?Ta cena je zase samozřejmě velmi nízká protože je ta motorka ve své třídě nejhorší. Když vyrazíš někam do zahraničí tak tam téměř nikoho na XTZ nepotkáš,už na tom nejezdí ani Peterhansel.....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Peter26 | 12 | 22.4.2024 v 22:29 Peter26 |
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Peter26 | 0 | 20.4.2024 v 18:28 Peter26 |
Yamaha Xtz 750supertenere, dusí se ... Yamaha XTZ 750 SuperTenere | pařenica | 17 | 1.7.2023 v 08:12 wáca |
Kde najít dobrou lakovnu v Praze Yamaha XTZ 750 SuperTenere | georgeCZ | 11 | 16.2.2023 v 11:35 markus |
Yamaha xtz 750 supertenere Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Tomkertis | 6 | 4.4.2022 v 08:11 Tomkertis |