1. Koupil jsem 4 kusy odporů o výkonu 21W. Zde je odkaz na obchod, bohužel sem levnější nesehnal.
http://www.svetzarov...-zarovky-do-blinkru/
2. Pod sedlem spolujedce jsem na kabelech levého a pak pravého blinkru oholil místa kam připojím rezistor.
3. Paralelně jsem připájel rezistor na daná místa. Každou nožičku na jeden kablík.
4. Úprava nožiček rezistoru pro usazení na předek.
Zde je video před instalací -
A zde po instalaci rezistorů -
Pokud by měl někdo dotazy, rád na ně odpovím. Snad tímto postupem někoho neurazím.
Uzavřeno 08.02.2012 v 21:48 uživatelem JimmyB650
3 reakcí na tento příspěvek Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání
Naposledy editováno 04.01.2012 23:18:27
1 reakcí na tento příspěvek Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání
BagoBorec píše: Elektrikář by tě asi nepochváli, mimoto se vsadím že se ti to natvrdo spájený na motorce brzo uklepe ale když to funguje a poradil sis s tím sám...
když ti pájené spoje nevydrží, tak to nedělej a neumíš to teda
1 reakcí na tento příspěvek Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání
_zdenda_ píše: pijanst> Ano, i to se stává. Pár jsem jich už potkal.
všechno může jít časem do kytek - mne by zajímalo, jak by jsi ty řešil podobný spoj...
dovolím si tvrdit že kabelový spoj realizovaný propájením cínem a potažený smršťovačkou je téměř věčný a nevím o ničem co by bylo vhodnější
1 reakcí na tento příspěvek Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání
Mám s tím bohaté zkušenosti u aut, u motorky jsou vibrace ještě horší, proč by výrobci dělali spoje konektorama a odbočkama kdyby to šlo připájet, pájenej spoj na tyhle aplikace prostě není vhodný
2 reakcí na tento příspěvek Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání
ybrcek píše: pájené spoje nejsou odolné vuči vibracím z jednoho prostého duvodu, cín vyvzlíná po vláknech mědi celý drat okolo spoje je tvrdý a většinou se ulomí na konci vyvzlínaného cínu.
Mám s tím bohaté zkušenosti u aut, u motorky jsou vibrace ještě horší, proč by výrobci dělali spoje konektorama a odbočkama kdyby to šlo připájet, pájenej spoj na tyhle aplikace prostě není vhodný
Proč?? Dokážeš si představit linku, kde si ti někdo s tim pájí? Jednodušší řešení jsou konektory, proto je tam dávají. Jenže konektor ti taky vyhnije. Dokonce co vim já, tak třeba Honda o tom školí, aby v servisech novým majitelům nabízeli vyhození konektorů výměnou za pájený spoje
1 reakcí na tento příspěvek Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání
ale mas pravdu i v tom ze to pajeni by bylo i z hlediska vyroby obtiznejsi. u elektronickejch obvodu kde se pajet musi to pro auto/moto aplikace je jeste zalite v nejake tlumici hmote a i tak se obcas na nakejch spojich objevi praskani.. u suzuki celkem bezne treba v senzoru zarazeneho kvaltu nebo i v senzoru natoceni skrtici klapky...
ja teda spoje na motorce taky pajim a davam do smrstovacky a zatim sem s tim nemel problem....
jo jinak je u nas fabrika kostal kde delaj ruzny casti el. svazku pro auta a tudiz si linku kde se s tim pajej dokazu predstavit - nektery komponenty se paji, nektery lisuji
jinak teda to reseni s odporem vyhrivajicim podsedlovku se mi taky nelibi... to mi prijde ze pak nesou ty LED jen same nevyhody.. je to hur videt, odber stejnej a hmotnost vetsi diky velkejm odporum...
Naposledy editováno 05.01.2012 11:10:06
EDIT : ale pravda, že 2 kabely mam úplně nový, tak asi i proto
Naposledy editováno 05.01.2012 11:27:17
1 reakcí na tento příspěvek Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání
1 reakcí na tento příspěvek Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání
no nevím jestli seženu
BUDVAREKCBR píše: ale údajně má třeba cbr 954rr přerušovač přímo v přístrojovce, tak to mám jako shánět přístrojovku s LED přerušovačem???
no nevím jestli seženu
To co napíšu je jen doměnka , ale buď máš přerušovač jako relé, pak je demontovatelný, nebo máš elektronický a pak ti bude makat i s led....
1 reakcí na tento příspěvek Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání
Jde mi o to, že sem pod stromek dostal LED blinkry Yamaha celkem 4 kousky, v balení byly 4 rezistory, který se mi tam ale nechce dávat - nevím proč když je to Yamaha tam dávají rezistory Chtěl bych jít spíš cestou přerušovače.
Z motorky jsem vytáhl tenhle přerušovač
[img]
[img]
a chtěl bych ho nahradit elektronickým, ALE chci takovej,abych nemusel zasahovat do kabeláže a mohl jen cvaknout kus za kus.
Našel jsem buď tenhle kterej teda stojí 500,ale píšou že je to pro yamahu...
Nebo pak takovej levnější ale tady si zase nejsem jistej konektorem..
Nebo víte někdo o nějakým spolehlivým přerušovači pro Yamahu?
Dík moc
Naposledy editováno 06.01.2012 12:24:01
gugo píše: Sorry ale dat si nekam diodovy blinkry a pak tam narvat odpor co ti vykompenzuje tu zarovku to je prasarna neuvritelnyho kalibru. To sis tam mohl nechat zarovky, ale to by si nebyl frajer ze mas diody v blinkrech.
Ámen