globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání
 
4.1.2012 v 23:11
Konečně se mi podařilo vyřešit problém rychlého blikání po výměně normálních blinkrů za diodové. Udělal sem malý postup této instalace, tak snad to někomu aspoň trochu pomůže pokud má stejný problém, budu rád. Přidávám také videa blikání před a po instalaci.

1. Koupil jsem 4 kusy odporů o výkonu 21W. Zde je odkaz na obchod, bohužel sem levnější nesehnal.
http://www.svetzarov...-zarovky-do-blinkru/


2. Pod sedlem spolujedce jsem na kabelech levého a pak pravého blinkru oholil místa kam připojím rezistor.


3. Paralelně jsem připájel rezistor na daná místa. Každou nožičku na jeden kablík.


4. Úprava nožiček rezistoru pro usazení na předek.


Zde je video před instalací -


A zde po instalaci rezistorů -


Pokud by měl někdo dotazy, rád na ně odpovím. Snad tímto postupem někoho neurazím.


Uzavřeno 08.02.2012 v 21:48 uživatelem JimmyB650
Předchozí
1 2
Následující

3 reakcí na tento příspěvek Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

4.1.2012 v 23:14 | Nahoru | #1
Elektrikář by tě asi nepochváli, mimoto se vsadím že se ti to natvrdo spájený na motorce brzo uklepe ale když to funguje a poradil sis s tím sám...

Naposledy editováno 04.01.2012 23:18:27

(reakce na) Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

4.1.2012 v 23:20 | Nahoru | #2
BagoBorec> Proč by mu to nemělo vydržet připájený na tvrdo?

1 reakcí na tento příspěvek Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

4.1.2012 v 23:21 | Nahoru | #3
Není lepší dát přerušovač vhodný pro LED blinkry než „instalovat“ zbytečné odpory?

(reakce na) Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

4.1.2012 v 23:22 | Nahoru | #4
BagoBorec> Já doufám, že to něco vydrží. Pořádně sem to obalil paskou a ještě lehce vystlal v té podsedadlovce, tak uvidim. Když to upadne, tak to předělám :)

(reakce na) Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

4.1.2012 v 23:23 | Nahoru | #5
_zdenda_> Přerušovač sem zkoušel, ale ten mi tam nějak nefungoval. Tak sem dal přednost odporům.

(reakce na) Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

4.1.2012 v 23:25 | Nahoru | #6

BagoBorec píše: Elektrikář by tě asi nepochváli, mimoto se vsadím že se ti to natvrdo spájený na motorce brzo uklepe ale když to funguje a poradil sis s tím sám...



když ti pájené spoje nevydrží, tak to nedělej a neumíš to teda

Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

4.1.2012 v 23:45 | Nahoru | #7
Nějak nevím co je pevnější než pájený spoj, jinak souhlasím že užití odporů a topení pánubohu do oken je hloupost, zvlášť když elektronický přerušovač koupíš za 160Kč .... takže tě odpory stály pomalu dvojnásobek.

1 reakcí na tento příspěvek Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

4.1.2012 v 23:58 | Nahoru | #8
pájený spoj se uklepe ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

5.1.2012 v 00:44 | Nahoru | #9
pijanst> Ano, i to se stává. Pár jsem jich už potkal.

(reakce na) Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

5.1.2012 v 01:55 | Nahoru | #10

_zdenda_ píše: pijanst> Ano, i to se stává. Pár jsem jich už potkal.


všechno může jít časem do kytek - mne by zajímalo, jak by jsi ty řešil podobný spoj...

dovolím si tvrdit že kabelový spoj realizovaný propájením cínem a potažený smršťovačkou je téměř věčný a nevím o ničem co by bylo vhodnější

Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

5.1.2012 v 07:18 | Nahoru | #11
blbost jebat se s odporama jebnes tam el prerusovac a je klid

1 reakcí na tento příspěvek Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

5.1.2012 v 07:36 | Nahoru | #12
pájené spoje nejsou odolné vuči vibracím z jednoho prostého duvodu, cín vyvzlíná po vláknech mědi celý drat okolo spoje je tvrdý a většinou se ulomí na konci vyvzlínaného cínu.
Mám s tím bohaté zkušenosti u aut, u motorky jsou vibrace ještě horší, proč by výrobci dělali spoje konektorama a odbočkama kdyby to šlo připájet, pájenej spoj na tyhle aplikace prostě není vhodný

Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

5.1.2012 v 09:54 | Nahoru | #13

2 reakcí na tento příspěvek Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

5.1.2012 v 10:17 | Nahoru | #14
Sorry ale dat si nekam diodovy blinkry a pak tam narvat odpor co ti vykompenzuje tu zarovku to je prasarna neuvritelnyho kalibru. To sis tam mohl nechat zarovky, ale to by si nebyl frajer ze mas diody v blinkrech. Prijde me to asi tak logicke jako by si vytoonil vykon motoru aby si mel 10 kw navic, ale zaroven si porad stal na zadni brzde aby si takovej vykon nemel.

(reakce na) Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

5.1.2012 v 10:28 | Nahoru | #15
Pokud pominu, že lepší řešení je fakt výměna přerušovače, tak nač dávat odpor ke každé žárovce, když blikají jen dvě naráz? Stačily by dva a ušetřila by se polovina nákladů.

(reakce na) Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

5.1.2012 v 10:31 | Nahoru | #16

ybrcek píše: pájené spoje nejsou odolné vuči vibracím z jednoho prostého duvodu, cín vyvzlíná po vláknech mědi celý drat okolo spoje je tvrdý a většinou se ulomí na konci vyvzlínaného cínu.
Mám s tím bohaté zkušenosti u aut, u motorky jsou vibrace ještě horší, proč by výrobci dělali spoje konektorama a odbočkama kdyby to šlo připájet, pájenej spoj na tyhle aplikace prostě není vhodný


Proč?? Dokážeš si představit linku, kde si ti někdo s tim pájí? Jednodušší řešení jsou konektory, proto je tam dávají. Jenže konektor ti taky vyhnije. Dokonce co vim já, tak třeba Honda o tom školí, aby v servisech novým majitelům nabízeli vyhození konektorů výměnou za pájený spoje

1 reakcí na tento příspěvek Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

5.1.2012 v 11:06 | Nahoru | #17
Jon5: no s tou odolnosti vuci vibracim maj kluci pravdu, origo kabelove svazky maji spoje udelane zamacnkutim v trubicce, stejne jako jsou koncovky konektoru krimpovane... samo taky to neni idealni...
ale mas pravdu i v tom ze to pajeni by bylo i z hlediska vyroby obtiznejsi. u elektronickejch obvodu kde se pajet musi to pro auto/moto aplikace je jeste zalite v nejake tlumici hmote a i tak se obcas na nakejch spojich objevi praskani.. u suzuki celkem bezne treba v senzoru zarazeneho kvaltu nebo i v senzoru natoceni skrtici klapky...

ja teda spoje na motorce taky pajim a davam do smrstovacky a zatim sem s tim nemel problem....

jo jinak je u nas fabrika kostal kde delaj ruzny casti el. svazku pro auta a tudiz si linku kde se s tim pajej dokazu predstavit - nektery komponenty se paji, nektery lisuji

jinak teda to reseni s odporem vyhrivajicim podsedlovku se mi taky nelibi... to mi prijde ze pak nesou ty LED jen same nevyhody.. je to hur videt, odber stejnej a hmotnost vetsi diky velkejm odporum...

Naposledy editováno 05.01.2012 11:10:06

(reakce na) Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

5.1.2012 v 11:23 | Nahoru | #18
assassin> Potom tu většinou vznikají témata typu : odešel mi alternátor, co s tim? Jenže ono stačí po koupi motorky proměřit ztráty a okuknout vyhnilý konektory. Já měl třeba kabely v pěknym stavu a dobře dobíjela, ale po připájení pár hlavních kabelů ukazuje víc
EDIT : ale pravda, že 2 kabely mam úplně nový, tak asi i proto

Naposledy editováno 05.01.2012 11:27:17

Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

5.1.2012 v 11:54 | Nahoru | #19
gratuluju jsi stejne vůl jako já pač když si spočítáš kolik tě stáli ty odpory jseš na ceně elektronického přerušovače . btw tyhle odpory budou brzy k mání

1 reakcí na tento příspěvek Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

5.1.2012 v 12:20 | Nahoru | #20
tyhle blinkry jsem mel, tece do nich - po chvilce (tyden) cely vnitrek vyrezne a je to na nic

Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

5.1.2012 v 15:18 | Nahoru | #21
a já už vím kdo tady zvítězil prodejce

(reakce na) Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

5.1.2012 v 15:33 | Nahoru | #22

peteRR9 píše: tyhle blinkry jsem mel, tece do nich - po chvilce (tyden) cely vnitrek vyrezne a je to na nic


takže vyhozené penizky za vše

Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

5.1.2012 v 20:37 | Nahoru | #23
Nekažte mu radost volové..

1 reakcí na tento příspěvek Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

5.1.2012 v 21:15 | Nahoru | #24
ale údajně má třeba cbr 954rr přerušovač přímo v přístrojovce, tak to mám jako shánět přístrojovku s LED přerušovačem???
no nevím jestli seženu

(reakce na) Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

5.1.2012 v 23:10 | Nahoru | #25

BUDVAREKCBR píše: ale údajně má třeba cbr 954rr přerušovač přímo v přístrojovce, tak to mám jako shánět přístrojovku s LED přerušovačem???
no nevím jestli seženu



To co napíšu je jen doměnka , ale buď máš přerušovač jako relé, pak je demontovatelný, nebo máš elektronický a pak ti bude makat i s led....

1 reakcí na tento příspěvek Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

6.1.2012 v 12:18 | Nahoru | #26
S dovolením bych se taky přisomroval s dotazem stran LED blinkrů, ať zbytečně nezakládám extra thread na to.
Jde mi o to, že sem pod stromek dostal LED blinkry Yamaha celkem 4 kousky, v balení byly 4 rezistory, který se mi tam ale nechce dávat - nevím proč když je to Yamaha tam dávají rezistory Chtěl bych jít spíš cestou přerušovače.
Z motorky jsem vytáhl tenhle přerušovač
[img]
[img]
a chtěl bych ho nahradit elektronickým, ALE chci takovej,abych nemusel zasahovat do kabeláže a mohl jen cvaknout kus za kus.
Našel jsem buď tenhle kterej teda stojí 500,ale píšou že je to pro yamahu...
Nebo pak takovej levnější ale tady si zase nejsem jistej konektorem..
Nebo víte někdo o nějakým spolehlivým přerušovači pro Yamahu?
Dík moc

Naposledy editováno 06.01.2012 12:24:01

(reakce na) Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

6.1.2012 v 18:37 | Nahoru | #27

gugo píše: Sorry ale dat si nekam diodovy blinkry a pak tam narvat odpor co ti vykompenzuje tu zarovku to je prasarna neuvritelnyho kalibru. To sis tam mohl nechat zarovky, ale to by si nebyl frajer ze mas diody v blinkrech.



Ámen

(reakce na) Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

7.1.2012 v 12:31 | Nahoru | #28
abcman> muzes tam dat jakykoliv elektronicky a redukci na kabely si vyrobit (z dratu a fastonu)

Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

8.1.2012 v 00:55 | Nahoru | #29
Faston

Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání

8.1.2012 v 19:13 | Nahoru | #30
Já vím, že to jde i tak, ale vzhledem k tomu, že nemám krimpovací kleště na fastony tak bych je musel pájet, což nevím vzhledem k vibracím, prostě chci něco co se přímo zacvakne do origo konektoru a o víc se nestarám.
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto


TOPlist