globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ladiči a brusiči 2taktu
Jaká povrchová úprava má být v sání ze strany karburátoru(označení šipkou).Vím že přepoušťěcí kanály mají mít hrubý povrch a výfukovej leštěný.
Taky jakou povrch. úpravu spalovacího prostoru(spalovací prostor hlavy válce,dno pístu,atd..)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladiči a brusiči 2taktu

30.12.2011 v 11:17 | Nahoru | #1
Zdenalbenal> Taky záleží na zdvihu válce že :) a taky na váze setrvačníku atd..nejen na kanálcích..:)

(reakce na) Ladiči a brusiči 2taktu

2.1.2012 v 13:16 | Nahoru | #2
-MaňaS-> Rozměry motoru (vrtání válce a zdvih) jsou totožné (38/44).
Hmotnosti setrvačníků, které spíše ovlivňují dynamické vlastnosti motoru, než jeho špičkový výkon, jsem nevážil, ale ukrutný rozdíl v nich nebude.
Pravda je, že Sachs má menší kliku, ale zato má podstatně větší setrvačník zapalování.
V čem je ale veliký rozdíl, je právě tvar, průřezy a úhly kanálů. Proto jsem to jako příklad uvedl.
Jednodušší tvar kanálů u pincka je z výrobních a ekonomických důvodů.
Vyleštěním spalováku a výfukového kanálu se dosáhne toho, že se na těchto místech neusazují zbytky po spalování a to má taky kladný vliv na výkon motoru. Minimálně proto, že je delší dobu dodržený tvar dotčených součástí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
motoplat sundani ČZ 380/514 mirek453 5 8.11.2017 v 10:17 cabrak
Toužím po ČZ 380 nebo 250 [1, 2, 3, 4] ČZ 250/513, ČZ 380/514 unn4m3d 114 5.12.2016 v 17:51 kakasek
Zapalovaní Čz 380 bezkontakt ČZ 380/514 Zbynek125 6 19.9.2013 v 19:38 petrktm250
ČZ Motokros tlumiče. [1, 2] ČZ 125/516, ČZ 250/513, ČZ 380/514 Madball 37 12.6.2013 v 13:31 kozivak
Rozlisování karterů ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 350/634, Jawa 350/638, ... petas.hofman 10 24.9.2012 v 21:01 Zx-10RCarlos


TOPlist