1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladiči a brusiči 2taktu
Hmotnosti setrvačníků, které spíše ovlivňují dynamické vlastnosti motoru, než jeho špičkový výkon, jsem nevážil, ale ukrutný rozdíl v nich nebude.
Pravda je, že Sachs má menší kliku, ale zato má podstatně větší setrvačník zapalování.
V čem je ale veliký rozdíl, je právě tvar, průřezy a úhly kanálů. Proto jsem to jako příklad uvedl.
Jednodušší tvar kanálů u pincka je z výrobních a ekonomických důvodů.
Vyleštěním spalováku a výfukového kanálu se dosáhne toho, že se na těchto místech neusazují zbytky po spalování a to má taky kladný vliv na výkon motoru. Minimálně proto, že je delší dobu dodržený tvar dotčených součástí.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
motoplat sundani ČZ 380/514 | mirek453 | 5 | 8.11.2017 v 10:17 cabrak |
Toužím po ČZ 380 nebo 250 [1, 2, 3, 4] ČZ 250/513, ČZ 380/514 | unn4m3d | 114 | 5.12.2016 v 17:51 kakasek |
Zapalovaní Čz 380 bezkontakt ČZ 380/514 | Zbynek125 | 6 | 19.9.2013 v 19:38 petrktm250 |
ČZ Motokros tlumiče. [1, 2] ČZ 125/516, ČZ 250/513, ČZ 380/514 | Madball | 37 | 12.6.2013 v 13:31 kozivak |
Rozlisování karterů ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 350/634, Jawa 350/638, ... | petas.hofman | 10 | 24.9.2012 v 21:01 Zx-10RCarlos |