globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
14.12.2011 v 11:20
Koupil sem tyhle budíky poskládal je,ale co mě zklamalo což sem si neuvědomil,že ty tyčky k sacím hrdlům maj 5závit a v hrdlech je 6 máte nějaký nápady co s tim nebo kde sehnat nějaký červíky který bych tam místo těch trubiček našrouboval?
[URL=

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 18:05 | Nahoru | #31
mischa638> Všechno origo zkusim to ted sem čuměl do manuálu narazil sem na Vacuum valve což já tam vůbec nemam jak to?[URL= koukam kde nic tu nic
[URL=

Naposledy editováno 14.12.2011 18:07:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 18:17 | Nahoru | #32
Packyn: Do volnoběžné směsi vrtej až jako poslední možnost. Ona se sama od sebe nerozhodí.
Ty příznaky může způsobovat i netěsnost v sání nebo výfuku. Takže překontroluj, jestli nemáš popraskaná některá sací hrdla mezi hlavou a karburátory, nebo mezi karburátory a airboxem. Zkontroluj dotažení objímek. Zkontroluj těsnost výfukového potrubí a koncovky. A teprve pokud máš jistotu, že to tam nikde nefouká, začni řešit směsi.
Jo, a zkus ještě manometry pomíchat a podtlaky změřit znovu - prostě proházej hadičky. Pokud jsou zkalibrované a podtlaky v pořádku, budou ti ukazovat stejně při každé kombinaci. Pokud někdy naměříš jiné podtlaky, tak máš některý manometr ujetý.

edit: A jak se koukám na tu druhou fotku, máš tam systém KLEEN, ten taky umí dělat psí kusy. Dopručuju ten ekogenerátor poruch vyndat a díry po něm důkladně zaslepit. Ten totiž umí taky způsobovat netěsnost ve výfukovém traktu.

Viz jedno staré téma, snad ti to napoví.

Naposledy editováno 14.12.2011 18:21:06

(reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 18:31 | Nahoru | #33
1100Virago> Takže by to mohl dělat i ten system Kleen?furt mě ale zaráží to proč nemam tu pičovinku jak píše manuál Vacuum valve

1 reakcí na tento příspěvek Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 19:39 | Nahoru | #34
Kde je problém,na ty tyčky našroubuj redukce .

(reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 19:40 | Nahoru | #35
Pepa GSX-R> No jo ale kde to sehnat?

2 reakcí na tento příspěvek Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 21:00 | Nahoru | #36
Trochu nechápu Tvůj zápal pouštět se do věcí o kterých nic nevíš. Jelikož jsi na schematu výše uvedl podtlakový ventil,který spouští benzín z nádrže do karburátorů, nechápu, na co si s takovou technickou impotencí pořizuješ výbavu. Ale to nic, chybama se člověk učí.

1 reakcí na tento příspěvek Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 21:02 | Nahoru | #37
Přočítal sem hodně článků a ten KLEEN vyhodim a zaslepim když to nepomůže zkusim tu směs ale pochybuju že by byla nějak rozladěná vše je origo ale i tak to radši zkontroluju.

(reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 21:07 | Nahoru | #38
boneshaker> já zas nechápu na co narážíš výbavu sem pořídil kuli synchronizaci což má kde kdo a že řešim problémy který s tim nemaj co dělat je věc druhá a to že sem se ptal proč to tam nemam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 21:25 | Nahoru | #39
Packyn> Jak napsal Virago, zkontroluj ještě ty netěsnosti, ale myslím, že to nemáš zas tak starou motorku aby byli třeba příruby mezi karburátorama a motorem popraskané. Aspoň u Kawy sem se stím nesetkal ještě, s tímhle mají problém spíš Yamahy. Ale tu směs bych určitě zkontroloval, nemusíš ty s tím vůbec nijak laborovat, nijak to nerozhasíš, jen se podívej o kolik otáček sou ty šroubky povolené a zas to nastav zpět jak to bylo, nebo tam dej ty 2 otáčky jak mají správně být pokud máš vše v originálu jak si psal. U 99% motorek co sem u nich řešil stejný problém že to střílelo do výfuku při zavření plynu a pomalu padali otáčky na volnoběh tak byl vždy problém v té směsi, třeba zrovna minulý týden sem to řešil u 535ky viraga. Ono se ty šroubky samo asi nerozhasí to je fakt, ale kdoví kdo s tím před tebou co dělal a jak je to nastavené.
Jinak ten manuál cos sem hodil fotku kde je to vacum valve, je to na tvůj model(rok 99) Protože ty tam máš taky vacum valve jen vapadá jinak než v tom manuálu. Je to ten bazmek co leží uprostřed na hlavě a zboku do něj jdou silnější hadice a ze předu jedna tenká. Jak už je psané v tom vlákně co ti sem Virago hodil odkaz je to přídavné spalování výfukových plynů kvůli ekologii. A odpojit to není vůbec problém a na funkci motoru to nebude mít žádný vliv

1 reakcí na tento příspěvek Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 21:33 | Nahoru | #40
Jo a to co máš ty na motorce není KLEEN ale PAIR a rozhodně to není to samé jak se tu všude na foru píše!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 21:36 | Nahoru | #41
mischa638> Určitě mrknu na tu směs jesrli už s tim někdo nelaboroval,příruby vypadaj dobře a ani bych nečekal že s něma něco bude přesně jak píšeš zas taky starý to neni.Další věc že vyhodim ten nesmysl kleen co má šetřit eko.Jinak dík za vysvětlení zejtra písnu co a jak dopadlo a nedopadlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 21:55 | Nahoru | #42
Packyn> Nemáš zač, a ještě jednou není to KLEEN ten se používal až u motorek co měli katalyzátor Je to systém PAIR a když ho budeš vyndávat, stačí zadělat otvory ve víčkách co jsou na ventilovém víku, otvor v airboxu co z něj de hadice k tomu bazmeku co je na hlavě a pak na hlavě pod sacíma hrdlama budeš mít nátrubky na kterých jsou hadičky co vedou k tomu vacum ventilu kvůli podtlakové regulaci, většinou je to na 1. a 4. válci, tak ty nátrubky vyděláš a našroubuješ tam místo nich obyčejné šroubky (měli by tam být M6) a je vhodné pod ně dát měděnou nebo hliníkovou podložku, nebo tam ty nátrubky můžeš nechat jen je zadělat gumovýma čepičkama (něco jak je na odvzdušnovákách na brzdách)a když budeš dělat podtlaky tak hadičky ze synchrotestru si hodíš pak jen na ty nátrubky a nemusíš pak nic šrubovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 21:57 | Nahoru | #43
mischa638: Nic ve zlém, ale nedáváš dobré rady. Kde by se na Kawasaki vzal PAIR? Samozřejmě je to KLEEN.
Šrouby směsi volnoběhu nemají být na manuálové hodnotě, to by tam nemusely vůbec být. Ta hodnota je výchozí, to znamená, že se na ni karburátory nastaví a pak se směs podle lambdy doladí na požadovanou hodnotu. Zvláště u starších strojů se to může od výchozí polohy podstatně lišit. Takže vracet to do téhle pozice nemá smysl, leda po nějaké GO motoru a kompletním přeladění.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 22:03 | Nahoru | #44
1100Virago> To ať ty šroubky vrátí sem myslel jako jak je má teď když se bude dívat o kolik jsou povolené. A je mě jasné že je to jen výchozí hodnota, proto sem psal už dřív že nech je jen zkusí dát na ty 2 otáčky a uvidí, když to nepomůže tak zkusit dál povolovat. No a ladit to podle lambdy je sice pěkné a bylo by to fajn, ale tu on doma asi nemá.
No a ktomu KLEEN a PAIR, nechci rýpat a ani se hádat, ale můžeš mi teda vysvětlit jaký je mezi tím rozdíl?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 22:05 | Nahoru | #45
mischa638> Já tam ma katík i je tam napsáno KLEEN Katalyzer každopádně zaslepim.

(reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 22:08 | Nahoru | #46
Packyn> Tak v tom případě se omlouvám Ale u starších motorek( i Kawasaki) kde katík není se používal PAIR a co sem tu na foru tak různě viděl, tak hodně lidí říká právě i tomu KLEEN.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 22:17 | Nahoru | #47
mischa638: V tom případě jsem rady s těmi šroubky špatně pochopil. Jasně, pokud si nejdříve jemným utažením na dorazy spočítá, o kolik byl který povolený, aby to šlo vrátit zpátky, pak to laborování nic nestojí (až na čas).
Ladit se nemusí jen lambdou, dá se použít třeba i průhledná svíčka.
Ohledně KLEEN, PAIR nebo AIS - hlavní rozdíl je v názvu Kawasaki tomu říká KLEEN, Suzuki PAIR a Yamaha AIS. Princip je stejný - od určitých otáček se podtlakem ze sání otevírá ventil, který pouští do výfuků čerstvý vzduch. Ten podpoří dohořívání směsi ve svodech a zároveň ředí výfukové spaliny. Ventil je klíčový, protože při zavřeném plynu a poklesu otáček je přívod vzduchu do výfuku nežádoucí - pak se to chová jako netěsné svody, ve výfuku chybí přetlak, zhorší se vyplachování spalovacího prostoru a motor má tendenci střílet. A právě stárnutí ventilu a jeho nedovírání může způsobit práskání do výfuku i u seřízeného motoru.

Naposledy editováno 14.12.2011 22:18:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 22:26 | Nahoru | #48
1100Virago> No to cos popsal je PAIR, a nemá ho jen suzuki, třeba na své staré ZXR ho mám taky. Ale KLEEN je trochu něco jiného, jasně po používá ho jen Kawa (Kawasaki Low Exhaust Emition system) ale je použit u motorek kde už je katalyzátor, a PAIR je součástí systému KLEEN ale navíc je tu právě ještě ten katík a taky ventil odpojení paliva (fuel cut valve) pokud je to karburátorová motorka. Kdežto třeba u té mé staré vrany kde ještě katík není tak je použit jen čistě PAIR, ne KLEEN

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 22:31 | Nahoru | #49
At je to Pair nebo Kleen pude to pryč uvidíme jestli to nepřispívá k tomu co to dělá

(reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 22:33 | Nahoru | #50
Packyn> Tak jak říkáš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 22:35 | Nahoru | #51
mischa638: KLEEN je i u motorek bez katalyzátoru Nebo chceš říct, že karburátorová ZX9R rok 1999 má katalyzátor?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 22:40 | Nahoru | #52
1100Virago> Jako osobně sem se po tom nikdy nepídil a neřešil to, ale vždyť sám kolega Packyn o pár příspěvků výš píše že tam katík má.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 22:45 | Nahoru | #53
mischa638: Obávám se, že kolega Packyn považuje za katalyzátor KLEEN ventil. Katalyzátor určitě nebude mít nápis KLEEN a bude ve výfuku. Ale kam mé znalosti sahají, tak Kawa začala cpát katalyzátor do devítek až někdy o dva-tři roky později a ještě jen do kalifornských a švýcarských verzí, kde jsou zpřísněné eko předpisy.

Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 22:47 | Nahoru | #54
Já mám karburátorovou ZR-7 z roku 2000 bez katalyzátoru a podle manuálu bych tam měl mít ten KLEEN.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 22:51 | Nahoru | #55
1100Virago> Tohle sem nikdy neřešil, tak fakt z vlastních zkušeností nevím, ale když mrknu do učebnice co mám ještě ze školy, tak tam je doslova toto:
"KLEEN (Kawasaki Low Exhaust Emission System)
Komplexní systém snižování emisí je na motocyklech
Kawasaki používán přibližně od roku 2000. Do systému
spadá dodatečné spalování paliva (PAIR), katalytický
konvertor a ventil odpojení paliva. Samotný katalyzátor
je schopný účinně snižovat emise CO o 30%, HC o 40%
a NOx až o 90%."

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 23:18 | Nahoru | #56
mischa638: Aha, ta učebnice tě omlouvá. Ale zkus si schválně vygooglit "Kawasaki PAIR" a stěží to něco najde. Zkus "Kawasaki KLEEN" a vypadnou ti tisíce stránek. A zkus "Suzuki PAIR" a máš zase tisícovky. Totéž "Yamaha AIS". Prostě si tvůrci učebnice nešťastně vybrali pro popis funkce ventilu název používaný jedním výrobcem.
Mimochodem, co je to za učebnici?

(reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

14.12.2011 v 23:33 | Nahoru | #57
1100Virago> No když vygooglím PAIR system, tak to stejně jak Suzuki najde i Hondu.. Název učebnice tu z určitých důvodů nebudu psát, jestli chceš tak kdyžtak do PM.

Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

15.12.2011 v 00:17 | Nahoru | #58

Packyn, spicky do CO - dvojky su praktickejsie ako odvzdusnovaky. V kazdom zvarservise za par supov...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

15.12.2011 v 09:32 | Nahoru | #59
1100Virago> Kdepak katalyzator skutecne mam ve vyfuku Kleen system pod airboxem proto tam sou i nalepky Kleen Katalyzer je to tak i v manualu

(reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům

15.12.2011 v 09:42 | Nahoru | #60

boneshaker píše: Trochu nechápu Tvůj zápal pouštět se do věcí o kterých nic nevíš. Jelikož jsi na schematu výše uvedl podtlakový ventil,který spouští benzín z nádrže do karburátorů, nechápu, na co si s takovou technickou impotencí pořizuješ výbavu. Ale to nic, chybama se člověk učí.



cece tyhle utoky na neci nevedomost si to chce dost rozmyslet.. aby pak clovek nebyl za blbce.. tyhle stroje mivaj podtlakovych ventilu vic... treba u zmineneho KLEEN systemu kterej pousti vzduch do vyfuku kvuli emisim je taky podltakovej ventil kterej prave otvira ten vzduch.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist