paolo_novy Přidat reklamu

Téma: výlet na jawce kejvačce přes cele polsko
13.12.2011 v 13:44
zdravím příznivce JAWA stroju. nejel by někdo v letě přes celé polsko k baltskemu moři??? výlet cca na 7 dní. předběžnej plan by byl podle jednoho pěkneho cestopisuzde předbězná trasa tudy tady několik navštěv pamatek 2 sv. válka

Naposledy editováno 02.01.2012 16:14:55

1 reakcí na tento příspěvek výlet na jawce kejvačce přes cele polsko

15.12.2011 v 17:38 | Nahoru | #1
To asi můžeš jenom ty jako zakladatel tohohle tématu aby se kvůli tomu nemuselo zakládat nový vlákno.To jseš moc hodnej,ale nemusel si kvůli tomu někde lítat,nějak bych to když tak zjistil,přesto díky.
Dílů mám doma také pár přepravek,to se nestratí.Ale určitě nemám všechno takže popřípadě bych se ozval.Přemýšlím nad Vape.Sice jsem jeho odpůrce,protože mám rád když je vše originál,ale přece jen na takovéhle výlety by se hodilo,co myslíš? Se seřízením origo zapalka nemám sebemenší problém ani u 350tky,ale to dobíjení,to je prostě špatně.Hlavně když se musí pořád svítit.Tady se vždycky s příslušníkem nějak domluvíš,ale v zahraničí to asi moc nepůjde.
Jak na tohle hledí příslušníci v Polsku? Musí se tam taky povině svítit nonstop?

(reakce na) výlet na jawce kejvačce přes cele polsko

15.12.2011 v 21:29 | Nahoru | #2
klump> ahoj taaáákže kolem těch papiru sem tam nejel ja mam totiž taky malej problem a to že nemam pávika 40ku zapsanou v tp. tak to sem taky řešil ale ted hlavně k těm tvem papirum - každopadně bych na příšti rok zaplatil plné povinneručeni a ty ted platíš nejake častečne povine ručeni že jo? dále knihu jízd vědeš nějakou předpokladam. tak knihu k plavkám ,cihle a jednomu dratku ssebou. vape bezkontaktni zapalovani vřele doporucuji jednak lehka montaž a u toho zapalovaní je udělana el příprava tak že do puvodniho stavu se to dá vrátit vždy. pak musiš vymenit žarovky za 12V zapalovani vape mam na me 35Oce od sameho začatku a bez problemu. to zapalování hlavně umí dá100W což je super ze 5Oti vatova žarovka svítí tak jak má pošlu ti odkaz na to zapalovaní a tam jě vše rozepsaneé. ale oryginal je original. jednu obrovskou vyhodu to zapalko ma a to že moto jede bez baterky. ja tomam zapojene podle přiloženeho schematu a dobiji to baterku je v připadě ze regulator zjisti pokles napěti a to tim že sem svitil a moto stalo s vyplim motorem. v polsku sou podobne pravydla jak u nas colodenni svíceni. a hlavě se tam musi dodržovat rychlos pač ti šmějdi dost často měřijou i v civilu. znam to zvlastni zkušenosti.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3893, 3894] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116807 Včera v 22:14 Sema
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... Jirk_K 3 4.3.2024 v 22:59 kokoška.
Turecké výfuky JAWA Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka anton_ 6 19.2.2024 v 07:14 cmiral
na fichtlu přes rakousko Jawa 50/23 Mustang, Jawa 350/354 Kývačka Matmote123 24 17.1.2024 v 19:44 Frantas
Rok výroby mororu Jawa 350/354 Kývačka jawari 1 26.11.2023 v 23:17 Kohlstein


TOPlist