Zdravim,já jsem to kdysi dělal.Je to min.28let,tak si to pamatuji matně.Klika panelka,píst taky.Kejvačka má 15mm pístní čep a panelka 18mm.Musel jsem udělat nové zámky pro pístní kroužky a myslím,že jsem otočil píst šipkou k sání.Byl tam problém s přepouštěním v kanálech.Panelka má na pístu vybrání,které jde k výfukovému kanálu a u kejvačky je píst rovný.Použil jsem starou jehlu z karburátoru na nové zámky pístních kroužků.Jen pro zajímavost.Píst z panelky jsem napasoval i do ČZ175 typ 477.Tam jsem musel udělat podložku pod válec a jehlové ložisko pístního čepu 16mm vyměnit za pouzdro a čep 18mm.Válec po řádném výbrusu to vydržel.Jelo to super a na tehdejší dobu to nemělo chybu.Byl to pěkný závoďák se super odstupňovanou převodovkou se spotřebou 11 litrů supru a k M2T na nádrž jedna decka červené brzdovky.Ani Bizon 350 se nechytal.Na trojku to chodilo 110km.Kde je jí asi konec???Někdy sem dám fotky.