Téma: Jak funguje tento motůrek?
10.12.2011 v 16:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje tento motůrek?
czechino> Všecky, teda téměř všecky podfuky a fígle v enduru vymysleli češi
. To by ses divil, jak pracuje "lesní servis"
.
Třeba jedna motorka a dva piloti - ten druhý jede jen krosovou vložku a ten druhý zbytek...atd.
Technika?
Měls vidět japonce, jak čuměli na jawskou soutěžáckou převodovku...
Měls vidět mě, jak sem čuměl na rozdělanou hlavu japonské motorky (třeba jen poměr průměrů talíře a dříku ventilu...například...
V té době nikdo na ničem jiném nemohl jezdit, než na ČZ a nebo na Jawě, protože nic jiného nebylo...teda pár exotů jo, ale to nic neznamenalo. I když musím uznat, že Jawa není špatná, ale tvrdit, že je nejlepší...no...
V těžkých podmínkách, v jakých se tehdy soutěže jezdily, jednoduchá, robustní, opravitelná a odolná Jawa byla výhodou...ale pak se začaly měnit pravidla, nerozhodovalo se na trati, ale na vložkách...
Jezdci?
Jezdce jsme měli dobré zejména proto, že byl dobrý systém jejich výchovy. Mašita, Mrázek a spol. jsou navíc talenti od Pánaboha. Systém, talent, spousta dřiny a trocha štěstí - to jsou potřebné ingredience k úspěchu.
Stroje na trati?
No, - byls na některém podniku Mistrovství Evropy a nebo Světa? (tak 1974-1981)? Viděls, jak v těžkém terénu jedou třeba Emzety, Simsony, Maica a nebo Zundappy a jak "brečí" Jawy??!!
Trocha objektivity neuškodí.


Třeba jedna motorka a dva piloti - ten druhý jede jen krosovou vložku a ten druhý zbytek...atd.
Technika?
Měls vidět japonce, jak čuměli na jawskou soutěžáckou převodovku...
Měls vidět mě, jak sem čuměl na rozdělanou hlavu japonské motorky (třeba jen poměr průměrů talíře a dříku ventilu...například...
V té době nikdo na ničem jiném nemohl jezdit, než na ČZ a nebo na Jawě, protože nic jiného nebylo...teda pár exotů jo, ale to nic neznamenalo. I když musím uznat, že Jawa není špatná, ale tvrdit, že je nejlepší...no...
V těžkých podmínkách, v jakých se tehdy soutěže jezdily, jednoduchá, robustní, opravitelná a odolná Jawa byla výhodou...ale pak se začaly měnit pravidla, nerozhodovalo se na trati, ale na vložkách...
Jezdci?
Jezdce jsme měli dobré zejména proto, že byl dobrý systém jejich výchovy. Mašita, Mrázek a spol. jsou navíc talenti od Pánaboha. Systém, talent, spousta dřiny a trocha štěstí - to jsou potřebné ingredience k úspěchu.
Stroje na trati?
No, - byls na některém podniku Mistrovství Evropy a nebo Světa? (tak 1974-1981)? Viděls, jak v těžkém terénu jedou třeba Emzety, Simsony, Maica a nebo Zundappy a jak "brečí" Jawy??!!
Trocha objektivity neuškodí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje tento motůrek?
Zdenalbenal> Co vim tak Italové na tom taky nebyli zrovna dobře v legálnosti
Jinak těžkopádnost Jaw si myslím byla nejvíce znát ke konci její účasti na ISDT,tedy v letech osmdesátých, značky Simson a Zundapp byli poměrně malé obsahy,u kterých byli hlavními konkurenty Tatrany. Vše co vím je z dobového čtiva,nebo internetu. V té době jsem nežil,bohužel.
Jinak by mě velmi zajímalo co si Japonci mysleli o našich strojích??? 
Naposledy editováno 12.12.2011 18:05:47

Jinak těžkopádnost Jaw si myslím byla nejvíce znát ke konci její účasti na ISDT,tedy v letech osmdesátých, značky Simson a Zundapp byli poměrně malé obsahy,u kterých byli hlavními konkurenty Tatrany. Vše co vím je z dobového čtiva,nebo internetu. V té době jsem nežil,bohužel.


Naposledy editováno 12.12.2011 18:05:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Přední a zadní brzdová pumpa ČZ 125... ČZ 125/519 | jannoves | 1 | 22.1.2020 v 07:57 MaTTyS |
ČZ Strakonice 100 let ČZ 175/477, ČZ 175/487, ČZ 125/473, ČZ 175/450, ČZ 1... | trigr | 4 | 15.9.2019 v 10:27 Vlasťák1973 |