bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak funguje tento motůrek?
Ahoj,na netu jsem našel foto tohodle motoru,prej je to s karburátorem prototyp z roku 1983,nechápu co to má za ten satelit na válci,vypadá to jako by rotační šoupě,ale jinak řešený,kdyby někdo věděl více budu rád.

obr. 1

obr.2

Naposledy editováno 10.12.2011 16:09:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje tento motůrek?

12.12.2011 v 17:42 | Nahoru | #1
czechino> Všecky, teda téměř všecky podfuky a fígle v enduru vymysleli češi . To by ses divil, jak pracuje "lesní servis" .
Třeba jedna motorka a dva piloti - ten druhý jede jen krosovou vložku a ten druhý zbytek...atd.
Technika?
Měls vidět japonce, jak čuměli na jawskou soutěžáckou převodovku...
Měls vidět mě, jak sem čuměl na rozdělanou hlavu japonské motorky (třeba jen poměr průměrů talíře a dříku ventilu...například...
V té době nikdo na ničem jiném nemohl jezdit, než na ČZ a nebo na Jawě, protože nic jiného nebylo...teda pár exotů jo, ale to nic neznamenalo. I když musím uznat, že Jawa není špatná, ale tvrdit, že je nejlepší...no...
V těžkých podmínkách, v jakých se tehdy soutěže jezdily, jednoduchá, robustní, opravitelná a odolná Jawa byla výhodou...ale pak se začaly měnit pravidla, nerozhodovalo se na trati, ale na vložkách...
Jezdci?
Jezdce jsme měli dobré zejména proto, že byl dobrý systém jejich výchovy. Mašita, Mrázek a spol. jsou navíc talenti od Pánaboha. Systém, talent, spousta dřiny a trocha štěstí - to jsou potřebné ingredience k úspěchu.
Stroje na trati?
No, - byls na některém podniku Mistrovství Evropy a nebo Světa? (tak 1974-1981)? Viděls, jak v těžkém terénu jedou třeba Emzety, Simsony, Maica a nebo Zundappy a jak "brečí" Jawy??!!
Trocha objektivity neuškodí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje tento motůrek?

12.12.2011 v 18:04 | Nahoru | #2
Zdenalbenal> Co vim tak Italové na tom taky nebyli zrovna dobře v legálnosti
Jinak těžkopádnost Jaw si myslím byla nejvíce znát ke konci její účasti na ISDT,tedy v letech osmdesátých, značky Simson a Zundapp byli poměrně malé obsahy,u kterých byli hlavními konkurenty Tatrany. Vše co vím je z dobového čtiva,nebo internetu. V té době jsem nežil,bohužel. Jinak by mě velmi zajímalo co si Japonci mysleli o našich strojích???

Naposledy editováno 12.12.2011 18:05:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Přední a zadní brzdová pumpa ČZ 125... ČZ 125/519 jannoves 1 22.1.2020 v 07:57 MaTTyS
ČZ Strakonice 100 let ČZ 175/477, ČZ 175/487, ČZ 125/473, ČZ 175/450, ČZ 1... trigr 4 15.9.2019 v 10:27 Vlasťák1973


TOPlist