Naposledy editováno 07.12.2011 14:00:26
2 reakcí na tento příspěvek Harley za jazdy zhasina..
ja bych tipoval taky zavadu na dodavce benzinu, klidne takovou tu mechanickou klasiku.. ucpanej filtr u cerpadla, mozna bych pro jistotu zkusil i otevrit vicko nadrze az to bude blbnout , jestli neni ucpany odvzdusneni - nevim jak ma HD konstruovanou pumpu ale myslim ze podtlak v nadrzi se taky pozna.
pak uz by musely nastoupit sofistikovanejsi metody jak psal SS124 .. merit tlak paliva atd.
rrss: vypadky zapalovani by se asi neprojevovaly tim ze motor bezi na volnobeh a zacne se dusit az kdyz pridas...
navic tyhle rozpojeny kontakty/zkraty v elektronice dokaze ridici jednotka celkem spolehlive identifikovat.. kdyby to napichl na diagnostiku tak to bude hlasit vadnou civku apod...
u suzuki je jeste obvykle ze dojde k poskozeni snimace polohy skrtici klapky.. tzn neodpovida jeho odpor tomu jak je otevrena klapka fyzicky a jednotka tam leje moc nebo malo benzinu.. tohle bych tady asi vyloucil.. ale to jen tak pro inspiraci.
Naposledy editováno 08.12.2011 08:14:17
assassin píše:
u suzuki je jeste obvykle ze dojde k poskozeni snimace polohy skrtici klapky.. tzn neodpovida jeho odpor tomu jak je otevrena klapka fyzicky a jednotka tam leje moc nebo malo benzinu.. tohle bych tady asi vyloucil.. ale to jen tak pro inspiraci.
tu možnost bych uplně nezavrhoval, nevim jak to maji řešený klasický Harleye, ale u Buellu (do roku 2008) se musí sem tam provést reset polohy škrtící klapky...nic složitýho pokud máš soft...
Ale vyloučil bych to spíš z důvodu že píše, že s tim byl na diagnostice...a reset polohy je 1. věc co by měli udělat ať už stim chtěj dělat cokoli.
Naposledy editováno 08.12.2011 08:44:14
assassin píše:
rrss: vypadky zapalovani by se asi neprojevovaly tim ze motor bezi na volnobeh a zacne se dusit az kdyz pridas...
Viz třeba piercák pod tebou. Já tvrdím, že na volnoběh to vibruje jinak než po přidání plynu. A v nějakých kritických otáčkách (mě to třeba dělalo při ubrání plynu, jak také píše zakladatel vlákna) prostě faston zajiskří, motor začne kuckat. Po načtení nějakého počtu chyb ŘJ vypne zapalko a nenastartuješ. Po pauze zas jo.
Může to být úplně něčím jiným, ale taky třeba zrovna tímhle. Nebo ten naskříplý zapalovací kabel... to je to samé, taky to závisí na otáčkách, podle toho, jak motorka vibruje, kabel začne vynechávat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu na H-D Harley Davidson FLHS Electra Glide Sport, Harley Dav... | Drucko | 11 | 21.4.2021 v 21:42 zolikvtx |
Aretace plynové rukojeti [1, 2] Harley Davidson FLSTI Heritage Softail | Číkus | 43 | 16.5.2010 v 17:24 Číkus |