globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aretace plynové rukojeti
Zdarec!

Nezkoušel jste někdo nějakou aretaci plynové rukojeti, ať je možné na dlouhé cestě odpočinout pravé ruce a nechat jí chvíli viset podél těla?

Líbí se mi přípravek umožňující nedržet grip, ale pouze mít položenou dlaň throttlerocker.com, ale myslím si, že něco, čím by se dala rukojeť samostaně zaaretovat by bylo lepší. (Jawy tuším měly takovou utahovací převlečnou matku, která při utažení způsobovala, že rukojeť držela v nastavené pozici a nevracela se. Nebo se pletu?)

V ideálním případě by to mělo jít lehce namontovat nedestruktivním způsobem - motorka bude z půjčovny a za nějaké velké úpravy by mě asi amíci nepochválili...
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aretace plynové rukojeti

14.4.2010 v 08:19 | Nahoru | #31
RUTAN> Rutane, ve vší úctě, tohle se mi nějak nezdá. Jak chceš tahat vratným lankem za plyn? Nebo za to lanko netaháš, ale naopak na něj tlačíš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aretace plynové rukojeti

14.4.2010 v 10:07 | Nahoru | #32
Číkus: Netahá za stranu klapek, ale za stranu rukojeti (nevím, jestli jsem se vyjádřil jasně)

RUTAN: Můžeš to vylepšit tak, že od té přehazovačky dáš pokračování lanka ke klapkám. Tím pádem zůstane uzavírací funkce zachovaná i při rupnutí vratné pružiny.
Taky na to bude lepší stará přehazovačka s komunistických favoritek, která nemá žádnou aretaci (polohování je plynulé) a odpor páčky se dá seřídit utažením šroubem s pružnou podložkou.
Ale nejgeniálněji to měly vyřešené Jawy 634 ještě předtím, než dostaly na řídítka ty sdružené přepínače. Rukojeť se dala zaaretovat dotažením matice, sloužící k rozebrání při výměně lanka.

(reakce na) Aretace plynové rukojeti

14.4.2010 v 11:37 | Nahoru | #33
1100Virago> ajo jasný, to mě taky mohlo napadnout ... sypu si popel na hlavu

edit: potom je to řešení geniálně jednoduché a funkční

Naposledy editováno 14.04.2010 11:38:29

1 reakcí na tento příspěvek Aretace plynové rukojeti

14.4.2010 v 13:31 | Nahoru | #34
Virago - tu starou favoriťáckou jsem se pokoušel marně sehnat a nepovedlo se:(

já to mám na daytoně čistě jenom pro asi dva triky, které budu zkoušet letos - wheelie bez držení plné rychlosti a gumování mašiny bez řidiče na místě...tak jsem zvědavý jak se to osvědčí..

(reakce na) Aretace plynové rukojeti

14.4.2010 v 14:07 | Nahoru | #35
RUTAN: Co dáš za favoriťáckou páčku? Mám ji nachystanou jako ovládání sytiče na své překopané panelce, ale kdoví, jestli se tohle někdy dočká dokončení. Ale je zkrácená, aby ve vytočené poloze netrčela od řídítek.
A ještě mám starou závodničku Sachs ze 70. let a na ní jsou ty páčky dvě - na talíře vpředu a šestikolečko vzadu Takže já mám furt kde brát.

1 reakcí na tento příspěvek Aretace plynové rukojeti

14.4.2010 v 15:21 | Nahoru | #36
Virago...já nevim...litr? :)))))))))))))¨h

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aretace plynové rukojeti

9.5.2010 v 11:34 | Nahoru | #37

hd1903>Na čem jsi to 66 jel? Mi HD línej nepřijde, mi to mete 200, přítelkyně Sporty 883 mete 170, je fakt není to jak rejža 300 to nepoletí


...To víš Rudy, projede pár kiláků na uškrceným Harykovi z půjčovny, s 88oktanama v nádrži, ale už zná Harleje dokonale a může rozdávat rady všem ostatním !!Ale to lidem, který nemají splašený píst, v lepším případě víc pístů pod nohama, který skáčou aspoň 16000otáček nevysvětlíš.Největší vtip je to jak napsal akcelerace a pružnost :) :) tragická.Ty vole, Harlej je lokomotiva, na který se jede aspoň 800 denně naprosto v klidu, ale na burnout ze semaforu to fakt není.Takže, Číkus, dej si na tu svoju rejžu aspoň 300kg, aby to vážilo jako ten Haryk a pak mi tady napiš dojmy z Tvé réžové zuzky

(reakce na) Aretace plynové rukojeti

16.5.2010 v 07:02 | Nahoru | #38
d2ejay> Najel jsem na něm 6000 km a tankoval 93 oktanů. Na ten objem to bylo líný jak veš.

1 reakcí na tento příspěvek Aretace plynové rukojeti

16.5.2010 v 13:01 | Nahoru | #39
Tak zaprvé s tou náloží co máš na těch fotkách a s plégem to nad 95 mph jistě nepojede, druhá věc že vlastně ani nemá jet.. Všecky ty tvý poznámky svědčí o tom, že ses posadil na motorku, která není pro tebe.

To je jako kdybych si já sed na ňáký šestikilo a pak břečel, že to má zvuk jak vysavač a chcípá při rozjezdu

A jestli to furt porovnáváš s to TL1000 tak jseš fakt úplně mimo - tos snad čekal že to "na ten objem" bude 1.6 x rychlejší než ta suzuki nebo co ?

A mimochodem, docela sem se zasmál jaký drama tam děláš z toho zvedání motky ze země - měls tam padáky, a s těma to zvedne i ženská, protože si to ani pořádně nelehne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aretace plynové rukojeti

16.5.2010 v 13:12 | Nahoru | #40
ChopTop> já netvrdím, že ta motorka je špatná. Jelo se mi na ní parádně, zvuk super, komfort ideální .... jen ten výkon byl fakt malej.

Nečekal jsem, že by to mělo jet líp jak TL 1000. Že to pojede líp než GS500 jsem ale čekal. Mám ale trochu podezření, že ty motorky v půjčovnách jsou nějaký přiškrcený.

Ad zvedání Haryka: Viděls na těch fotkách, jakou mám postavu? Dalo mi to fakt hodně zabrat tu potvoru těžkou postavit zpátky na kola.

(reakce na) Aretace plynové rukojeti

16.5.2010 v 13:45 | Nahoru | #41
RUTAN> Hele taky bych někde favoriťáckou našel, kdyby si ji chtěl,napiš do PM..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aretace plynové rukojeti

16.5.2010 v 15:56 | Nahoru | #42
Číkus> Ne, já jen hledal první fotku toho Haryka co to bylo za model. Jasně že váží dost, ale horší je zvedat softaila bez padáků, když si lehne úplně..

Přiškrcený to možná ani nemuseli mít, stačí když tam jsou ty stock vejfuky a sání, tím to už je přiškrcený dost zbavit se toho je znatelný plus..

(reakce na) Aretace plynové rukojeti

16.5.2010 v 17:24 | Nahoru | #43
ChopTop> To asi jo, ale i s padákama to je celkem boj, když vážíš 75 kilo a na motorce je ještě dost nákladu.

Jinak zvuk to mělo parádní i se sériovým, strašně mě bavilo to podtočit, co si ještě motor dal líbit a neprotestoval a pak vzít za plyn. Ten zvuk byl luxusní (ač by možná mohl být hlasitější). TLko naopak v sérii není slyšet vůbec
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pneu na H-D Harley Davidson FLHS Electra Glide Sport, Harley Dav... Drucko 11 21.4.2021 v 21:42 zolikvtx
Harley za jazdy zhasina.. Harley Davidson FLSTI Heritage Softail Andrejtt 21 11.6.2019 v 21:53 magpierobo


TOPlist