Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Levný 2V nad 950ccm pod 70.000,-
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný 2V nad 950ccm pod 70.000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný 2V nad 950ccm pod 70.000,-
0Rh- píše: Lucky-Jarda> Jooo to jsem si myslel, ale za zeptání člověk nic nedá. Ono ani ten tripl se na ty peníze nedostne. Ty Aprilie se sehnat dají, ale zase nevím, co od toho čekat.
No co bys asi tak od toho mohl cekat? ze ti to bouchne?
Najdi si majitele falca rsv resi se to tu more a vis presne co a jak.
Jen zapnout obcas mozek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný 2V nad 950ccm pod 70.000,-
0Rh- píše: Lucky-Jarda> Jooo to jsem si myslel, ale za zeptání člověk nic nedá. Ono ani ten tripl se na ty peníze nedostne. Ty Aprilie se sehnat dají, ale zase nevím, co od toho čekat.
Já ti v tomhle neporadím. Jednak sem na klasiku a tyhle stroje se mi nelíběj a za druhý sou ve mě předsudky vůči italský elektrice tak hluboce zakořeněný že bych do italky nešel. Triumph má zase problém v servisní síti. Díly neřeším dneska seženeš cokoliv do tejdne, ale servisní síť není z nejhustějších. Já bych hledal asi něco jinýho. Hlavně vzhledem.
1 reakcí na tento příspěvek Levný 2V nad 950ccm pod 70.000,-
Elektrika občas pozlobí ale nic zásadního. Problémem bývá volnoběžka. Jinak rakouský motor Rotax je držák a jede více než slušně.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný 2V nad 950ccm pod 70.000,-
2 reakcí na tento příspěvek Levný 2V nad 950ccm pod 70.000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný 2V nad 950ccm pod 70.000,-
0Rh- píše: VlastíkPlamínek> Asi převládne to cestování. Z kravení mám strach. Elektriku mám nastudovanou ( vyměnit 2 konektory a jedno relátko), ale nevím co je volnoběžka. Ty aprilie se mi líbí, ale nevím jak moc velký rozdíl je mezi Tuonem a Falcem a stejně tak, co od nich čekat - rv. 00-04 a najeto 40-50kkm - takhle vycházejí inzeráty.
Falco má škrcený motor, který přestřižením drátku odškrtíš na sílu RSV Volnoběžka je... jak ti to popsat... prostě kurvítko který když se rozbije tak nenastartuješ, o té tady toho bylo taky napsáno dost.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný 2V nad 950ccm pod 70.000,-
Nechci být absurdní, ale co byste řekli na tohle?:
http://www.tipmoto.c...1-sl-1000-falco.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný 2V nad 950ccm pod 70.000,-
0Rh- píše: VlastíkPlamínek> Asi převládne to cestování. Z kravení mám strach. Elektriku mám nastudovanou ( vyměnit 2 konektory a jedno relátko), ale nevím co je volnoběžka. Ty aprilie se mi líbí, ale nevím jak moc velký rozdíl je mezi Tuonem a Falcem a stejně tak, co od nich čekat - rv. 00-04 a najeto 40-50kkm - takhle vycházejí inzeráty.
v podstatě je to fuk, RSV/Falco/Tuono (ze "staré" generace samo) se liší víceméně jen vzhledem a posezem. Bral bych Tuono, to je sport s cestovním posezem, falco už je spíš do sportovna, ale má (prej) nicmoc zadní monoshock (ale dá se za pár peněz nabastlit monoshock z RSV). Ale falco zase vypadá nejlíp
1 reakcí na tento příspěvek Levný 2V nad 950ccm pod 70.000,-
Já Falco koupil za 68000,dal jsem jen nové gumy,olej, filtry a jezdím.Najel jsem asi 6000km a zatím žádná závada. Po ujetí 400km najednou mně docela bolela prdel,chce to dělat přestávky.Byl jsem s ním i na okruhu(i s taškama) a v pohodě. Chtěl jsem vyzkoušet,co to dělá s motkou ve vyšších rychlostech Na cílovce přez 200km/h a držely.Výrobce píše max speed 160km/h.Je to dobrá mašina,jen v kolonách,ucpaných městech je to trošku opruz.
Naposledy editováno 06.12.2011 13:56:54
0Rh- píše: VlastíkPlamínek> Díky, jdu zjistit kolik stojí volnoběžka
Nechci být absurdní, ale co byste řekli na tohle?:
http://www.tipmoto.c...0-falco.html [/quote]
Ono u japonců to s volnoběžkou není o moc růžovější. Já kupoval na Virago 1100 za 7500,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný 2V nad 950ccm pod 70.000,-
0Rh- píše: VlastíkPlamínek> Díky, jdu zjistit kolik stojí volnoběžka
Nechci být absurdní, ale co byste řekli na tohle?:
http://www.tipmoto.c...0-falco.html [/quote]
podle fotek toho moc nepoznáš, to chce pořádně prohlídnout, projet atd...
osobně bych ale asi nekoupil motorku od nikoho, kdo má nutkání polepovat budíky švindlkarbonem
0Rh- píše: VlastíkPlamínek> Díky, jdu zjistit kolik stojí volnoběžka
Nechci být absurdní, ale co byste řekli na tohle?:
http://www.tipmoto.c...0-falco.html [/quote]
volnoběžka pokud dobře pamatuju u aprilie cca 11tis, u ducati ten samej díl zhruba třetinu, u cagivy taktéž, u bmw asi dvojku, ale je třeba přeskládat kameny aby zabírala nopak. spíš než samotná volnoběžka bývají problémem opotřebované pracovní plochy těch spolupracujících součástí, který už ale jinde nekoupíš
FiZzeR píše: podle fotek toho moc nepoznáš, to chce pořádně prohlídnout, projet atd...
osobně bych ale asi nekoupil motorku od nikoho, kdo má nutkání polepovat budíky švindlkarbonem
Mě ten švindl karbon přijde lepší neš vyšeptaný plasty, ale musí to bejt udělaný líp než tady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný 2V nad 950ccm pod 70.000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný 2V nad 950ccm pod 70.000,-
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný 2V nad 950ccm pod 70.000,-
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný 2V nad 950ccm pod 70.000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný 2V nad 950ccm pod 70.000,-
0Rh- píše: 0Rh-> Nerozumím jedný věci Falco x Tuono - na cestování se doporučuje Falco, taky má uškrcenej motor, ale jestli se nepletu, tak víc rovně se sedí na Tuonu, takže to bych čekal že Tuono bude na cestování lepčejší. Rozčísne to někdo prosím?
tuono je svlečený RSV - má jen široký řidítka, malý štítek a je to zpřevodované do síly. Takže po předním, po zadním a pořád do kola, ta motorka to chce. Na dálky a klidnější cestování bych opravdu šel do Falca, není to tak zalehávací jako RSV a je pohodlnější než RSV...
0Rh- píše: 0Rh-> Nerozumím jedný věci Falco x Tuono - na cestování se doporučuje Falco, taky má uškrcenej motor, ale jestli se nepletu, tak víc rovně se sedí na Tuonu, takže to bych čekal že Tuono bude na cestování lepčejší. Rozčísne to někdo prosím?
viz můj příspěvek číslo #13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný 2V nad 950ccm pod 70.000,-
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Klíč na utažení řetězu triumph Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955 | Dikobraz | 10 | 20.4.2024 v 20:49 Marty_B |
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
Nenabíjí se baterie Triumph Speed Triple | blážič | 11 | 7.4.2024 v 13:49 JMan |
Sundání olejové vany Triumph Speed Triple | vr46. | 4 | 3.4.2024 v 22:44 Valve |
Nesvítí, nestartuje [1, 2] Triumph Speed Triple | ST4Marc | 47 | 19.3.2024 v 11:05 Maxipes_Fík |