globalmoto_kveten





Téma: Tak jsem to dnes prodal, WhiteS
 
12.11.2011 v 21:41
Zdravím všechny příznivce jedné stopy ,

dnes byl pro mě a mojí Suzanku den loučení...

"Byla můj sen, který se stal díky mým úžasným rodičům v 17-ti letech skutečností. Sen, který jsem snil až doposud. Ale jako každý - i ten můj musel někdy skončit. Probudil jsem se z něj dnes, kolem 11 hodiny ráno."

Suzuki GSX-R 600 K7 - dělala mi jen samou radost. Snad se o ni budoucí majitel bude starat alespoň tak, jako já, a bude mu dlouho a bezproblémově sloužit .

Pro adminy: Klidně mi to smázněte, považujete-li téma jako absolutně zcestné. V opačném případě nechte ostatní pořešit skutečnost, že Whites s motorkami nyní na nějakou dobu končí .

Všem co nejkratší zimu , Whites


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 09:55 | Nahoru | #91
WhiteS> ono 200 nm u atmosferickýho benzínu a přes 300 u tdi ještě neznamená že je to tak i na kolech, roli hraje i rozsah otáček. Jen taková marná technická vsuvka, wow efekt a hodnota v tp je samozřejmě přednější ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 10:15 | Nahoru | #92

WhiteS píše: 2.0 FSI a 200 Nm je na A4 či Passata prostě málo!

2.0 TDI 16v je samá porucha (praskání hlav). 2.0 TDI 8V moc nejezdí (a když - všechny maj DPF - musel by se odstranit, aby nedělal bordel). 1.9 TDI 85 kW ještě padá v úvahu . Ten se dá i slušně nachipovat - pak má krouťák kolem 380 Nm.



tak ja taky nerikal nic o tom ze ten atmosferickej motor ma bejt zrovna 2,0fsi... popravde ja bych si v soucasne nabidce koncernu motor nevybral.. kdybych musel tak to 2,0tfsi no.. ale kdybych mel moznost tak bych vybiral jinde...
spotrebu resit u auta typu A4/passat... zvlast kdyz nejspis najedes malo km mi prijde zcestny ... kdyz chce nekdo opici, musi mit na banany...

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 10:40 | Nahoru | #93

Mirek12 píše: máš prd.. sjezdi jedny gumy letní a zimní a potom budeš vědět co od auta chceš, znamá kolíky co mají auta silné jako prase a račí chodí po svejch do práce, páč jim to papá a polovinu vejplaty by jim sežralo auto a jako studet tech peněz nebudeš mít asi tolik.. felcka ideál , to si nedělám prdel , všechno za kačku



Ano. Co se financí týče, tak je felcka či fáčko to nej! Všechno je na to opravdu za babku. ALE! Motor je slabý, karoserie jako papír, koroduje to, kam se podíváš!

Starší auto už mám za sebou .

Když jsou peníze z motorky + další - proč nekoupit už něco pořádnýho?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 10:42 | Nahoru | #94

assassin píše: tak ja taky nerikal nic o tom ze ten atmosferickej motor ma bejt zrovna 2,0fsi... popravde ja bych si v soucasne nabidce koncernu motor nevybral.. kdybych musel tak to 2,0tfsi no.. ale kdybych mel moznost tak bych vybiral jinde...
spotrebu resit u auta typu A4/passat... zvlast kdyz nejspis najedes malo km mi prijde zcestny ... kdyz chce nekdo opici, musi mit na banany...



Ano, to já říkám taky, že kdo má na opici, musí mít i na banány .

Ale 3.0 bych vážně ani nevyužil .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 10:44 | Nahoru | #95

Stev píše: WhiteS> ono 200 nm u atmosferickýho benzínu a přes 300 u tdi ještě neznamená že je to tak i na kolech, roli hraje i rozsah otáček. Jen taková marná technická vsuvka, wow efekt a hodnota v tp je samozřejmě přednější ...



Atmosferickej benziňák má vyšší krouťák až kolem 4000 - 4500 otáček!!!

Turbobenzin je má jak dole, tak nahoře . Jezdím teď v TSI, tak dobře vím .

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 10:47 | Nahoru | #96

WhiteS píše: Ano, to já říkám taky, že kdo má na opici, musí mít i na banány .

Ale 3.0 bych vážně ani nevyužil .



no ono jak rikas, ten 3,0 jede v podstate stejne jako ta oturbena 1,8-2,0 ..jen ta kultura projevu je jina a tak nejak ze vseho okolo je citit ze se to stavelo na "dospelej" motor...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 10:50 | Nahoru | #97

WhiteS píše: Atmosferickej benziňák má vyšší krouťák až kolem 4000 - 4500 otáček!!!

Turbobenzin je má jak dole, tak nahoře . Jezdím teď v TSI, tak dobře vím .



jo vrchol krouticiho momentu muze byt az ve 4tis, ale to neznamena ze to dole nema kroutak dostatecnej, navic vicevalcovej motor ma klidnejsi chod a da se s nim jet i z mnohem nizsich otacek kde 4valec uz protestuje.. treba i starej bmw trilitr v pohode utahne petku od 1000ot i do slusnyho kopce.. ja pro bezny jezdeni netocim motor pres 3tis a myslim ze brzda provozu uplne nejsem...

ale samo ti nechci tvoji volbu rozmlouvat, jen vyvracim to ze atmosferickej motor nefunguje - jak to z tvejch prispevku vypada.... samo musi byt vetsi co se tyka objemu, ale to neni prece zadny negativum, ja kdybych mel moznost tak jezdim 4,0+ litrovym V8 ... ono je potreba si poradny motory uzit dokud to jde, az bude benzin dochazet tak prijde cas na hybridy a 0,8l motory s 4ma turbama:)

Naposledy editováno 14.11.2011 10:53:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 11:14 | Nahoru | #98
assassin> Správně. A proto kolega nedá dopustit na Audi A6 4,2 V8 Quattro.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 11:20 | Nahoru | #99
assassin> mam takovej pocit, že tohle téma sme spolu už řešili...kdysi jsem měl 4,4 V8 a ten motor nebylo potřeba točit víc, než 2tis otáček...spotřeba v Praze (žádný centrum, sem tam kolona) 11,2...kdybych jezdil do centra, tak věřim, že sem tam za 15...venku i pod deset kloboukem...ale když se za to vzalo navíc V8 je údajně konstrukčně nejlepší volba pro automobilovej motor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 11:27 | Nahoru | #100

selkie píše: assassin> mam takovej pocit, že tohle téma sme spolu už řešili...kdysi jsem měl 4,4 V8 a ten motor nebylo potřeba točit víc, než 2tis otáček...spotřeba v Praze (žádný centrum, sem tam kolona) 11,2...kdybych jezdil do centra, tak věřim, že sem tam za 15...venku i pod deset kloboukem...ale když se za to vzalo navíc V8 je údajně konstrukčně nejlepší volba pro automobilovej motor



jj ten motor se mi libi a bral bych ho, mozna ze se k nemu i casem dostanu... ovsem svym urcenim uz se nachazi v autech ktery mi nesedi.. tim ze to byly ve sve dobe opravdu az moc premiovky - drahe dily atd.(7er,8er) V tech obycejnejsich autech uz se zase hur schani... muj favorit by byl E39 540i :) spotreba uz neni o tolik vyssi nez u sestivalce :)

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 11:29 | Nahoru | #101

pekony píše: assassin> Správně. A proto kolega nedá dopustit na Audi A6 4,2 V8 Quattro.



jo tahle V8 je asi taky spis to lepsi z koncernovejch velkejch motoru.. a v A6 se pomerne malo najde... i tak bych V8 vybiral spis u modrobile vrtule nebo u amiku:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 11:32 | Nahoru | #102

assassin píše: jj ten motor se mi libi a bral bych ho, mozna ze se k nemu i casem dostanu... ovsem svym urcenim uz se nachazi v autech ktery mi nesedi.. tim ze to byly ve sve dobe opravdu az moc premiovky - drahe dily atd.(7er,8er) V tech obycejnejsich autech uz se zase hur schani... muj favorit by byl E39 540i :) spotreba uz neni o tolik vyssi nez u sestivalce :)

navíc v pětce ho seženeš v manuálu, což by byla bomba...tuhle jsem zkoušel svojí naftičku v automatu proti manuálu a bez šance ten automat žere strašně výkonu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 12:05 | Nahoru | #103

selkie píše: navíc v pětce ho seženeš v manuálu, což by byla bomba...tuhle jsem zkoušel svojí naftičku v automatu proti manuálu a bez šance ten automat žere strašně výkonu



presne tak, v manualu by se mi libil.. ale to uz se zas vybira o kousek hur:) puvodne sem teda snil o 840i ale tu osmu uz mi tady rozmluvili

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 12:26 | Nahoru | #104
assassin> tu dělaj s timhle motorem v manuálu? protože já teda koukal jenom po 850i, ale tam je to automat only

co třeba 635C Si?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 12:29 | Nahoru | #105

selkie píše: assassin> tu dělaj s timhle motorem v manuálu? protože já teda koukal jenom po 850i, ale tam je to automat only

co třeba 635C Si?



bylo jich malo ale byly, tech 850i s automatem je kupa, ale ten dvanactivalec asi prinasi vic problemu nez ta V8 a pritom asi nepridava nic moc navic...

ty starsi auta ala 635csi uz jsou neralny, ve slusnym stavu jsou strasne drahy, ja bych vybiral neco mezi... starej kram aby to bylo levny, ale ne tak starej aby uz to nebyl veteran:) proto mam osklivou E36 a vyhledove by me zajimala ta E39 :)

Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 12:34 | Nahoru | #106
měl jsi koukat po 850Csi ta je v manuálu a některé Ci tuším také, kdysi jsem p ní taky šilhal V12 je pecka (samozřejmě s turbama )

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 12:36 | Nahoru | #107

assassin píše: bylo jich malo ale byly, tech 850i s automatem je kupa, ale ten dvanactivalec asi prinasi vic problemu nez ta V8 a pritom asi nepridava nic moc navic...

ty starsi auta ala 635csi uz jsou neralny, ve slusnym stavu jsou strasne drahy, ja bych vybiral neco mezi... starej kram aby to bylo levny, ale ne tak starej aby uz to nebyl veteran:) proto mam osklivou E36 a vyhledove by me zajimala ta E39 :)


jo, s těma V12 byly trable, ale jenom tim, že lidi kašlali na servis (páč stojí raketu)...kámoš si kdysi dovezl 750iL a ten zátah toho dvanáctiválce byl neskutečnej (bylo to v době, kdy jsem měl ještě 540i)...pocitově bych řek, že by mi ujel, byť to měl v automatu, ale nikdy jsme to nezkoušeli

já teď na suatu našel jednu 635...vypadá voňavě a ani za ní nechtěj moc

2 reakcí na tento příspěvek Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 12:40 | Nahoru | #108
já bych si dovolil opomonovat, V12 je jednoduchej motor, jeho koncepce 2 motory na jedné klice je bych řekl "geniální", dalo se alespoň na půl motoru dojet , a pokud něco nešlo dalo se to prohazovat mezi "motorama" a závadu jednudušše zjistit, ventily se neštělovali byly tam hydroštely...

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 12:44 | Nahoru | #109

Fugo píše: já bych si dovolil opomonovat, V12 je jednoduchej motor, jeho koncepce 2 motory na jedné klice je bych řekl "geniální", dalo se alespoň na půl motoru dojet , a pokud něco nešlo dalo se to prohazovat mezi "motorama" a závadu jednudušše zjistit, ventily se neštělovali byly tam hydroštely...



jj to vim ze si rikal, ale tak nejak obecne je dost vzitej nazor ze ty V12 byly problemovy, sice teda bych veril spis tobe nez obecnymu nazoru, ale jistota je jistota, V8 chvali snad kazdej:)

jo a 850CSI je tak trosku jina liga:) ten motor je celej od ///M a ono vlastne cely auto.. a tomu odpovidaji i ceny:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 12:45 | Nahoru | #110
Fugo> to byla stará konstrukce, to, co myslíš - ten motor mě dvě řídící jednotky...de fuck to, dva samostatný okruhy, ale novější, co se dávali do e38, už byl modernizovanej a měl jednu ŘJ...právě s těma dvěma ŘJ byly problémy, nechtělo to chodit a byl docela mazec to správně nastavit

2 reakcí na tento příspěvek Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 12:47 | Nahoru | #111
pokud by někdo měl vážný tzn. vážný zájem o 8er mohu dát kontakt na kamaráda který by asi uměl pomoci s dovozem z JAP, sám má 840i bratru tuším za 140tis kč sakum prdum.

Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 12:47 | Nahoru | #112
ale je fakt, že ten kámoš měl v e38 "novej" motor (jednu ŘJ) a stejně musel navštívit Bychla a nechat tam pár desítek tisíc...na druhou stranu to auto je teď jak nový

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 12:47 | Nahoru | #113

Fugo píše: pokud by někdo měl vážný tzn. vážný zájem o 8er mohu dát kontakt na kamaráda který by asi uměl pomoci s dovozem z JAP, sám má 840i bratru tuším za 140tis kč sakum prdum.


levostranný řízení?

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 12:50 | Nahoru | #114
samozřejmě řízení na naší straně, co by dělal s druhou, to by snad ani nešlo přihlásit. Samozřejmě nemoci e38 neznám ale nikdy jsem ani nic nezaslech a konečně v e31 bude stejná koncepce jako v e32.

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 12:53 | Nahoru | #115
Fugo> já už teď ani nevim, oni to mění pomalu každej měsíc, dříve si třeba nemoh mít americký blinkry a teď můžeš v klidu blikat červeně, aby se v tom čert vyznal

já se po tom právě trochu víc pídil, protože jsem sedmu chtěl - a když už, tak pořádnej motor do ní ale nakonec z toho sešlo a hledám spíš nějakou raritku, než "běžný" auto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 12:57 | Nahoru | #116

selkie píše: Fugo> to byla stará konstrukce, to, co myslíš - ten motor mě dvě řídící jednotky...de fuck to, dva samostatný okruhy, ale novější, co se dávali do e38, už byl modernizovanej a měl jednu ŘJ...právě s těma dvěma ŘJ byly problémy, nechtělo to chodit a byl docela mazec to správně nastavit



cece tady jen opatrne upozornim ze ucis ptaka litat nerikej ze ti jako fanouskovi modrobile vrtule nic nerika fugova sedma? mel samodomo poskladany V12 biturbo, takze myslim ze malokdo vi o tom jak jsou ty motory rizeny vic nez fugo

2 reakcí na tento příspěvek Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 12:57 | Nahoru | #117
zde záleží na vkusu, já kdyby mě to ještě táhlo, tak bych momentálně zvolil Talbot Matra Murena, v serii žádná krasavice, vyměnit agregát za něco Vmoc, motor vzadu, kastle bakelit.... ale koníčky už jsou jiné

Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 12:57 | Nahoru | #118
třeba tohle je věc, nad kterou slintám

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 12:58 | Nahoru | #119
u e38 si skutečně nejsem až tak jist, takže se fakt nehádám

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 12:58 | Nahoru | #120

assassin píše: cece tady jen opatrne upozornim ze ucis ptaka litat nerikej ze ti jako fanouskovi modrobile vrtule nic nerika fugova sedma? mel samodomo poskladany V12 biturbo, takze myslim ze malokdo vi o tom jak jsou ty motory rizeny vic nez fugo


to rozhodně ne, jenom jsem psal zkušenosti, když sem hledal nějakou pěknou sedmu s rozumnym motorem...a tohle jsem zjistil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist