![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
dnes byl pro mě a mojí Suzanku den loučení...
"Byla můj sen, který se stal díky mým úžasným rodičům v 17-ti letech skutečností. Sen, který jsem snil až doposud. Ale jako každý - i ten můj musel někdy skončit. Probudil jsem se z něj dnes, kolem 11 hodiny ráno."
Suzuki GSX-R 600 K7 - dělala mi jen samou radost. Snad se o ni budoucí majitel bude starat alespoň tak, jako já, a bude mu dlouho a bezproblémově sloužit
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Pro adminy: Klidně mi to smázněte, považujete-li téma jako absolutně zcestné. V opačném případě nechte ostatní pořešit skutečnost, že Whites s motorkami nyní na nějakou dobu končí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Všem co nejkratší zimu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS
Stev píše: WhiteS> ono 200 nm u atmosferickýho benzínu a přes 300 u tdi ještě neznamená že je to tak i na kolech, roli hraje i rozsah otáček. Jen taková marná technická vsuvka, wow efekt a hodnota v tp je samozřejmě přednější ...
Atmosferickej benziňák má vyšší krouťák až kolem 4000 - 4500 otáček!!!
Turbobenzin je má jak dole, tak nahoře
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS
WhiteS píše: Atmosferickej benziňák má vyšší krouťák až kolem 4000 - 4500 otáček!!!
Turbobenzin je má jak dole, tak nahoře . Jezdím teď v TSI, tak dobře vím
.
jo vrchol krouticiho momentu muze byt az ve 4tis, ale to neznamena ze to dole nema kroutak dostatecnej, navic vicevalcovej motor ma klidnejsi chod a da se s nim jet i z mnohem nizsich otacek kde 4valec uz protestuje.. treba i starej bmw trilitr v pohode utahne petku od 1000ot i do slusnyho kopce.. ja pro bezny jezdeni netocim motor pres 3tis a myslim ze brzda provozu uplne nejsem...
ale samo ti nechci tvoji volbu rozmlouvat, jen vyvracim to ze atmosferickej motor nefunguje - jak to z tvejch prispevku vypada.... samo musi byt vetsi co se tyka objemu, ale to neni prece zadny negativum, ja kdybych mel moznost tak jezdim 4,0+ litrovym V8 ... ono je potreba si poradny motory uzit dokud to jde, az bude benzin dochazet tak prijde cas na hybridy a 0,8l motory s 4ma turbama:)
Naposledy editováno 14.11.2011 10:53:22