Téma: Tak jsem to dnes prodal, WhiteS
 
12.11.2011 v 21:41
Zdravím všechny příznivce jedné stopy ,

dnes byl pro mě a mojí Suzanku den loučení...

"Byla můj sen, který se stal díky mým úžasným rodičům v 17-ti letech skutečností. Sen, který jsem snil až doposud. Ale jako každý - i ten můj musel někdy skončit. Probudil jsem se z něj dnes, kolem 11 hodiny ráno."

Suzuki GSX-R 600 K7 - dělala mi jen samou radost. Snad se o ni budoucí majitel bude starat alespoň tak, jako já, a bude mu dlouho a bezproblémově sloužit .

Pro adminy: Klidně mi to smázněte, považujete-li téma jako absolutně zcestné. V opačném případě nechte ostatní pořešit skutečnost, že Whites s motorkami nyní na nějakou dobu končí .

Všem co nejkratší zimu , Whites


2 reakcí na tento příspěvek Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 12:40 | Nahoru | #1
já bych si dovolil opomonovat, V12 je jednoduchej motor, jeho koncepce 2 motory na jedné klice je bych řekl "geniální", dalo se alespoň na půl motoru dojet , a pokud něco nešlo dalo se to prohazovat mezi "motorama" a závadu jednudušše zjistit, ventily se neštělovali byly tam hydroštely...

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 12:44 | Nahoru | #2

Fugo píše: já bych si dovolil opomonovat, V12 je jednoduchej motor, jeho koncepce 2 motory na jedné klice je bych řekl "geniální", dalo se alespoň na půl motoru dojet , a pokud něco nešlo dalo se to prohazovat mezi "motorama" a závadu jednudušše zjistit, ventily se neštělovali byly tam hydroštely...



jj to vim ze si rikal, ale tak nejak obecne je dost vzitej nazor ze ty V12 byly problemovy, sice teda bych veril spis tobe nez obecnymu nazoru, ale jistota je jistota, V8 chvali snad kazdej:)

jo a 850CSI je tak trosku jina liga:) ten motor je celej od ///M a ono vlastne cely auto.. a tomu odpovidaji i ceny:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 12:45 | Nahoru | #3
Fugo> to byla stará konstrukce, to, co myslíš - ten motor mě dvě řídící jednotky...de fuck to, dva samostatný okruhy, ale novější, co se dávali do e38, už byl modernizovanej a měl jednu ŘJ...právě s těma dvěma ŘJ byly problémy, nechtělo to chodit a byl docela mazec to správně nastavit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist