Podle mě budoucnost dopravy v elektrice ekonomicky není. Elektriku musíš nějak vyrobit - s nějakou účinností a za nějakou cenu, pak jí s nějakou účinností narvat do akumulátorů a zas jí odtud s nějakou účinností dostat ven a k tomu připočíst cenu těch akumulátorů (v počtu nabíjecích cyklů za životnost) a připočíst mrtvou váhu, kterou v podobě těch baterií taháš ssebou. Sečteno, podtrženo - spalovací motor je ve výsledku účinnější, obzvlášť diesel. Ve výsledku by vyšlo pořád levnějc dělat palivo třeba z uhlí, maximálně ho obohatit třeba vodíkem ze zemního plynu (nebo vyrábět vodík proudem z jaderky) - (syntetizovat kapalný uhlovodík = syntetický benzín, nebo nafta), což jsou technologie, kterou zvládli už němci za 2 světový a uhlí i zemního plynu je pro tyhle účely dost. A místo zemního plynu v barácích topit tepelnými čerpadly napájenýma proudem z jaderný elektrárny. Jenže ideologie zelených magorů tohle nedovolí, tak se politicky prosazujou nesmysly typu větrníků a FV, a to se bude dotovat, dokud celá slavná EU nepříde na buben a nepadne na držku. Jen v ČR je zásoba nejmíň miliardy tun uhlí - to by stačilo nejmíň na 200 let současný spotřeby ropy pro dopravu. Místo toho ho spálíme v tepelných elektrárnách za 50 let, protože atom je tabu a budem tím pohánět elektromobily.