Téma: Proč kupujete sestky?
6.11.2011 v 23:24
Nechci do nikoho rýpat,ale pro mě jsou sestky schrott,nechtěl bych to ani zadara.3N!Nejede to. Tuto sezonu jsem jezdil na gsxr 600, což by měl být supersport.

Po 80 km jsem značně znaven,nedá se na tom jet dlouhodobě víc než 250km/h. Řve to sice hezky,ale jaksi rychlost nenarustala...

GSXR se mi dokonce i opticky moc líbí,ale stabilní ježdění si s ní nedokáži představit.
Na naše silnice se dají přece pořešit daleko vhodnější biky.
Znovu opakuji,nechci rýpat.Takže,co kromě penez vás nutí přemýšlet o koupi tohoto stylu ježdění?

To byla narazka na tohle . A ted vazne : Dnes jsem jel na gsxr 600. A opravdu mne zarazilo jak se to musi hodne tocit aby to jelo. Stoji za to vzdat s vykonu 750 nebo litru ve prospech ovladatelnosti ? Tu GSXR 750 vidim jako ideal. Prakticky stejna vaha i pneu, rozmery. Jen ma o 20kw vic.

Naposledy editováno 07.11.2011 10:06:24
Anketa: Litr nebo sedmpade nebo sestka
Litr
18%
16
750
27%
25
600
55%
50

2 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 11:38 | Nahoru | #1
hele vysvetlete mi nekdo proc je lepsi sestka jen proto ze je v zatackovitym useku rychlejsi? kdyz bude minibikova draha (tj jeste zatackovitejsi), tak tam bude rychlejsi minibike a to bych mel vsem tady cpat, ze nevyuzijou sestku pac je v ukrutnejch zatackach rychlejsi minibike? to je uplne stejny jako nektery mistni argumenty proti litrum

jinak je to presne o tom co kdo kde chce vyuzit, kdyz budu jezdit minibikovou drahu, tak si koupim minibike, kdyz budu chtit tocit 16tis otacek v Alpach, tak si koupim 600cc

a kdyz chci letet pres 300 po dalnici, jezdit sprinty na letisti (400m ale i cely letiste), jezdit porad po zadnim, vzit tu motku na dovolenou ve dvou, a sem tam ji prohnat na okruhu, tak vemu sportovniho litra, tam jina varianta proste neni samozrejme v kazdym tom pripade na kterej ho mam, je to urcity kompromis a jina motka by tam byla lepsi, ale to bych musel mit 10 motorek, jednu na kazdou tu disciplinu

a vzhledem k mym schopnostem na dromu nebo v zatackach bych urcite byl na 600cc rychlejsi, ale to by byla vlastne berlicka protoze ono to neni tak, ze 'sem tak dobrej, tak se 600cc v zatackach pojezdim litry', ale 'mam 600cc a i kdyz sem marnej, tak sem v zatackach rychlejsi nez litry' to si porad spousta lidi nemuze uvedomit koukam

(reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 11:44 | Nahoru | #2
Creck,Bubrak ZX10R> . Mne predjel kde kdo. A nikdy jsem s tim nemel problem rychlejsiho pustit. At to bylo SV nebo auto. Ale rikam libilo se mi ze pri predjizdeni. Jsem neresil jakou tam mam rychlost proste jen o jedno podkopl a pridal. A kdykoliv si clovek vzpomnel tak to bylo pripraveny vyrazit. To ze by mne sestky v zatacakach davaly o tom nepochybuju. Kdyz je nekdo umi drzet ve spravnych otackach tak na tom bude hodne rychlej. Dalnici ani 300 teda nejezdim

Naposledy editováno 07.11.2011 11:49:08

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 12:02 | Nahoru | #3

Bubrak ZX10R píše:

a vzhledem k mym schopnostem na dromu nebo v zatackach bych urcite byl na 600cc rychlejsi, ale to by byla vlastne berlicka protoze ono to neni tak, ze 'sem tak dobrej, tak se 600cc v zatackach pojezdim litry', ale 'mam 600cc a i kdyz sem marnej, tak sem v zatackach rychlejsi nez litry' to si porad spousta lidi nemuze uvedomit koukam



nejde mi o nejaky mereni velikosti pera, ale za kolik jezdis treba Brno? Ptam se z toho duvodu, ze vim, jak mas litra radne v ruce. tak jen abych vedel, co si mam predstavit pod pojmem "marnej",

Treba v Moste bych si urcite rad zkusil zajezdit na R6R, ale v trebas v takovym Brne ma litr (pro lemply) stale velkou vyhodu.

Ale jak pise Bubra, kdyz chci jezdit (a tim nemyslim o kolo komina), beru litra a to bez debat.

Jinak viz vyse by Sleeper

Naposledy editováno 07.11.2011 12:03:15
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist