Téma: Proč kupujete sestky?
6.11.2011 v 23:24
Nechci do nikoho rýpat,ale pro mě jsou sestky schrott,nechtěl bych to ani zadara.3N!Nejede to. Tuto sezonu jsem jezdil na gsxr 600, což by měl být supersport.

Po 80 km jsem značně znaven,nedá se na tom jet dlouhodobě víc než 250km/h. Řve to sice hezky,ale jaksi rychlost nenarustala...

GSXR se mi dokonce i opticky moc líbí,ale stabilní ježdění si s ní nedokáži představit.
Na naše silnice se dají přece pořešit daleko vhodnější biky.
Znovu opakuji,nechci rýpat.Takže,co kromě penez vás nutí přemýšlet o koupi tohoto stylu ježdění?

To byla narazka na tohle . A ted vazne : Dnes jsem jel na gsxr 600. A opravdu mne zarazilo jak se to musi hodne tocit aby to jelo. Stoji za to vzdat s vykonu 750 nebo litru ve prospech ovladatelnosti ? Tu GSXR 750 vidim jako ideal. Prakticky stejna vaha i pneu, rozmery. Jen ma o 20kw vic.

Naposledy editováno 07.11.2011 10:06:24
Anketa: Litr nebo sedmpade nebo sestka
Litr
18%
16
750
27%
25
600
55%
50

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 12:02 | Nahoru | #1

Bubrak ZX10R píše:

a vzhledem k mym schopnostem na dromu nebo v zatackach bych urcite byl na 600cc rychlejsi, ale to by byla vlastne berlicka protoze ono to neni tak, ze 'sem tak dobrej, tak se 600cc v zatackach pojezdim litry', ale 'mam 600cc a i kdyz sem marnej, tak sem v zatackach rychlejsi nez litry' to si porad spousta lidi nemuze uvedomit koukam



nejde mi o nejaky mereni velikosti pera, ale za kolik jezdis treba Brno? Ptam se z toho duvodu, ze vim, jak mas litra radne v ruce. tak jen abych vedel, co si mam predstavit pod pojmem "marnej",

Treba v Moste bych si urcite rad zkusil zajezdit na R6R, ale v trebas v takovym Brne ma litr (pro lemply) stale velkou vyhodu.

Ale jak pise Bubra, kdyz chci jezdit (a tim nemyslim o kolo komina), beru litra a to bez debat.

Jinak viz vyse by Sleeper

Naposledy editováno 07.11.2011 12:03:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 12:18 | Nahoru | #2

Sleeper1 píše: nejde mi o nejaky mereni velikosti pera, ale za kolik jezdis treba Brno? Ptam se z toho duvodu, ze vim, jak mas litra radne v ruce. tak jen abych vedel, co si mam predstavit pod pojmem "marnej",

Treba v Moste bych si urcite rad zkusil zajezdit na R6R, ale v trebas v takovym Brne ma litr (pro lemply) stale velkou vyhodu.

Ale jak pise Bubra, kdyz chci jezdit (a tim nemyslim o kolo komina), beru litra a to bez debat.

Jinak viz vyse by Sleeper



JO největší výhoda litru v Brně je ta že tě dokáže mnohem líp katapultovat než šestka

(reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 12:18 | Nahoru | #3

Sleeper1 píše: nejde mi o nejaky mereni velikosti pera, ale za kolik jezdis treba Brno? Ptam se z toho duvodu, ze vim, jak mas litra radne v ruce. tak jen abych vedel, co si mam predstavit pod pojmem "marnej",

Treba v Moste bych si urcite rad zkusil zajezdit na R6R, ale v trebas v takovym Brne ma litr (pro lemply) stale velkou vyhodu.

Ale jak pise Bubra, kdyz chci jezdit (a tim nemyslim o kolo komina), beru litra a to bez debat.

Jinak viz vyse by Sleeper



ted nevim jestli sem te spravne pochopil, ale zkusim to

Brno mam nejlip za 2:32 , vim, ze mam pomaly najezdy do zatacek, protoze se bojim, mam pomaly vyjezdy ze zatacek, protoze se bojim ale jezdil sem v Brne na predvadecce R6,09 a pripadal sem si znatelne rychlejsi, jednak to byla nova motorka (moje ZX10 ma napr. vyoseny predni rafek, nevraceji se vidle z dolni pozice tak jak maji, vetsinou sem tam mel sjety slupky gumy) diky ovladatelnosti a lehkosti sem si veril vic v najezdech, a diky jemnejsimu motoru i ve vyjezdech, proste bylo lehci ji drhnout abych tak rekl

Most mam za 2:00 coz by mel byt lepsi cas nez v Brne 2:32, a to bych s tebou souhlasil ze Most je pro litr horsi nez Brno, ale me to tam nejak vic bavi, a to se dostavam opet k tomu, ze na dromu je to o hlave, musis ji umet vypnout, spolehnout se na gumy atd., takze si i myslim, ze cas nevypovida jen o tom kdo jak ovlada motorku, ale dost i o psychice (treba je lepsi si privezt motorku na voziku nez na ni prijet a muset na ni zas odjet, coz sem mel pokazdy a jednou sem jel do Brna po D1 rano pred zavodem CEC2, a i kdyz sem mel 2:32 uz z predchoziho roku, tak sem ten den jezdil 2:46, byl sem proste utahanej a vyklepanej z D1, asi, pritom gumy sem zrovna mel slusny) . takze litra muzu mit radne v ruce jak chci, ale hlava mi nedovoli ject Brno rychlejs ale me to nevadi, ja si tam zajezdim rad jen pro radost kdybych chtel jeste dalsi motku jen na okruh, tak urcite 600cc na zacatek

to 'marnej' sem psal k ty 600cc, protoze 600cc je v zatackach rychlejsi i pro mene zkusenyho jezdce (a nebo spis prave pro nej), to sem chtel rict
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist