globalmoto_kveten





Téma: Proč kupujete Choppery a Cruisery?
 
6.11.2011 v 21:19
Nechci do nikoho rýpat,ale pro mě je chopper nebo cruiser schrott,nechtěl bych to ani zadara.3N!Nejede,nebrzdí,nezatáčí.Tuto sezonu jsem jezdil na VTX1800 a Warrioru,což by měli být sportovní powercruisery,co mají lepší vlastnosti než zbytek 3N.
Po 30 km jsem značně znaven,nedá se na tom jet dlouhodobě víc než 130km/h.Brzdy nic moc,v každém málinko větším náklonu jsem byl na stupačce,řve to sice hezky,ale jaksi rychlost nenarustala...
Na dírách je to šílenost,ovladatelnost při rozjezdu je tragédie.
Třeba VTX se mi dokonce i opticky moc líbí,ale stabilní ježdění si s ní nedokáži představit.
Na naše silnice se dají přece pořešit daleko vhodnější biky.
Znovu opakuji,nechci rýpat.Takže,co kromě vzhledu vás nutí přemýšlet o koupi tohoto stylu ježdění?

Naposledy editováno 06.11.2011 21:20:07

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 09:48 | Nahoru | #1
Yper> Co si tak vybavuji, tak po pár desítkách km na zcela sériovém zástupci této kategorie jsem byl rád, že jsem vlezl na něco, kde nesedím jak záchodě, ale jak na normální židli, tj. na naháči. Ovšem pokud je pro někoho nízký hajzl nejpohodlnějším posezením v jeho domě, pak asi nemá cenu diskutovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 09:49 | Nahoru | #2

Bludevil píše: Yper> Co si tak vybavuji, tak po pár desítkách km na zcela sériovém zástupci této kategorie jsem byl rád, že jsem vlezl na něco, kde nesedím jak záchodě, ale jak na normální židli, tj. na naháči. Ovšem pokud je pro někoho nízký hajzl nejpohodlnějším posezením v jeho domě, pak asi nemá cenu diskutovat

No pokud je gsexr to nejpohodlnější co si zažil,tak si toho moc nezkusil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 11:08 | Nahoru | #3
Bludevil: Mně nepřipadá, že se na téhle kategorii sedí jako na záchodě. Spíš je to pozice jako v křesle nebo ještě spíše jako v autě s nohama na pedálech. Pokud by pozice na naháči byla nejpohodlnější, asi by v autech přepracovali sedadla do mírného předklonu a i domácí sezení by vypadalo jinak
Kategorie cruiserů vznikla v USA, kde se o městech která jsou od sebe 500 km říká, že jsou "vedle sebe". Je to prostě pro pohodlný přesun na velké vzdálenosti po rovných cestách. Choppery jsou jen odvozené, protože když nebyli MCčkáři schopní zvyšovat výkon, tak aspoň snižovali hmotnost.
Zkoušel jsem kromě cendur všechny kategorie a mé postavě fakt nejvíc vyhovuje tenhle posez. Tím ale netvrdím, že se v tom musí najít každý. Na sportech mě po pár kilometrech rovné jízdy začnou brát křeče v oblasti vršku zad mezi rameny - asi prostě neumím sedět. Pokud je ale zakroucená silnice, tak problémy nemám díky lehkému tělocviku za řídítky. Naháče bych zkousnul, ale stupačky bych stěhoval víc dopředu. Nehoví mi při vzpřímeném posezu mít chodidla víc vzadu než kolena. Mám pak pocit jako na klekačce (které nesnáším).
A odpověď na otázku proč koupit? Protože z nich ženské vlhnou a motorky neztrácejí na ceně

Naposledy editováno 13.03.2012 12:21:54
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist