globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bandit vs ZR7
31.10.2011 v 19:55
Zdarte,je tady někdo kdo jel oboje motorky? Kterou z nich byste víc doporučili od 18?

1 reakcí na tento příspěvek Bandit vs ZR7

2.11.2011 v 21:01 | Nahoru | #1
Takže na delší cesty gpz moc neee? Já si myslel že spíš jo kor když má kapoty a plexi

(reakce na) Bandit vs ZR7

3.11.2011 v 12:49 | Nahoru | #2

yama_lube píše: Takže na delší cesty gpz moc neee? Já si myslel že spíš jo kor když má kapoty a plexi



Jako v tomto ohledu jo, ale je to prostě takové smrsknuté. Cestování v jednom s mou výškou jde, ale chce se to občas protáhnout, ale ten spolujezdec asi moc výskat nebude, nebo aspoň ten můj 170cm+ moc nevýská a v poslední době spíš rezolutně odmítá jezdit na delší než hodinové vyjížďky :) Ale je to taky asi dost o jednotlivci řekl bych.
Celkově bych na té motorce potřeboval nižší stupačky (jenže to bych zase furt brousil asfalt), protože s mou výškou sice možné se schovat za větrný štítek, ale chce to dost snahy a není to ideální, naopak kolenama při uvolněnější pozici šmíruju hranu vykrojení nádrže pro nohy.
Počítám že GS v tomto ohledu na tom bude ještě hůř.
Ale samozřejmě si to chce osahat a vyzkoušet. Na GS jsem si připadal jak vosa na bonbonu, ikdyž je fakt, že na blbnutí na parkovišti bych ho teď bral :) Na CB zas člověk sedí jak ali paša, takže to mě taky moc nevzalo. Kawuše mi přišla hravější. Jinak ty nové CB jsou dost velké, ale taky dost drahé. GPZ a ER5 jsou někde mezi. Na ER5 jsem nesedl, ale myslím, že tam by mohla být pozice jezdce o něco uvolněnější než na GPZ.

Edit: >vtr78: souhlas. Alespoň pro mě je i ta muší váha GPZ na základní naučení se manipulace s motorkou, jako např. otáčení se na standartní silnici nebo ve městě, úhybné manévry, řízený smyk aj., až až. Hlavní výhodou je, že když při učení nějaký manévr nezvládneš, nepošle tě váha hned k zemi, ale jsi schopný ledacos vymanévrovat nohama, řidítky apod. Tudíž čím lehčí motorka, tím lepší.
Krom toho, největší plus 500ccm jsou oproti 600+ccm náklady na údržbu - oceníš, až budeš shánět náhradní díly, ale projeví se to i na "spotřebce" jako gumy či řetěz.
Jediné skutečné mínus GPZ (krom rozměrů daných kubaturou) vidím v brzdách. Stopie s nimi určitě nedáš a pokud jo, tak budeš mít přední kolo až v chladiči. Tj. na obyč ježdění to docela jde, závodění vůbec, krizovky kvůli vysoké rychlosti mohou být problém. Pokud ale nejsi zvyklý na sotré brzdy, tak se ti zase nestane, že bys přebrzdil, protože no za normálních podmínek se sériovými GPZ brzdami nejde.

Naposledy editováno 03.11.2011 13:02:30
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 106 17.5.2024 v 15:44 osiris
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 Luci444 41 13.5.2024 v 05:38 Bremse
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 soccer 3 19.3.2024 v 09:12 xb
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne


TOPlist