přemýšlím, že po pár letech ježdění na Aprilii Pegaso 650 přesedlám na něco silnějšího a výkonějšího pro jízdu např. ve dvou. Výběr jsem víceméně zůžil na tyto 3 adepty(i kvůli financím) - Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1100 GS, Honda XL 1000V Varadero.
A teď, kterou vybrat? Jízda víceméně po silnicích, ale občas i polňačka.
Díky
Naposledy editováno 24.10.2011 18:17:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou vybrat? V-Strom 1000,BMW 1100GS,Varadero1000
kov píše: Ale prdlajs, podívej se na stránky bramboráků kolik tam řeší závad! Neznám ceny dílů,ale myslím, že to moc levného nebude. Varan je sice těžší,ale já bych ho za žádnou škaredou obludnost s vystrčeným motorem do boku z Dojčlandu nevyměnil. I když těžší....ten nejtěžší typ varana s ABS má 274 kg,což téměř mají nové cestovní endura. Problém je ve vysokém těžišti. Karbec žere kolem 7-8-mi dle stylu jízdy,stříkačky jezdí za 6. Strom je lehčí,jinak se na něm sedí,má hrubší a trochu silnější motor. Capouša koupil známý,má štěstí že je přes elektriku,prý už si to vychytal a teď už je to dobré. Další věc je síť servisů ve světě. Každý jsme jiný a každý máme jiný vkus.
Tak
Jaké opravy máš na mysli? jen tak ze zvědavosti. Ceny náhradních dílů? V některých případech nižší než u Japonců. Výdrž motoru? Neskutečná.
Já mám na svojí najeto 100tis. Jakých závad se mi dostalo? Měnil jsem olej v předních tlumičích (oprava za 1500,-) potom mi povolilo gufero na kardanu (oprava ua 3500 bez ložiska, to bylo ok) a mám základní věci vyměněné a můžu s radostí jezdit dál a dál. Takže tyhle řeči bych si odpustil.
Co se týče doporučení. Jezdil jsem na všech třech. Já osobně na první místo stavím BMW, příjemný motor, výborný podvozek. Druhého bych dal Stroma, jel jsem teda jen 650, ale velice příjemná motorka, ale do terénu (kam směřuji stále častěji) bych si s tím moc netroufl ... A jako poslední Varan, jednak je to šeredná motorka, karburátor žere jak prokopnutý a prostě nevím ... je to takové pseudo enduro, které mě ničím nezaujalo ...
Pertla píše: Tak
Já mám na svojí najeto 100tis. Jakých závad se mi dostalo? Měnil jsem olej v předních tlumičích (oprava za 1500,-) potom mi povolilo gufero na kardanu (oprava ua 3500 bez ložiska, to bylo ok) a mám základní věci vyměněné a můžu s radostí jezdit dál a dál.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | Dnes v 11:16 milor |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing | Rocco10000 | 38 | 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp |
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 6 | 15.3.2024 v 23:48 Fiko |
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero | kanar1970 | 8 | 7.3.2024 v 06:04 vilemx |