rozhodl jsem se, že bych si pořídil k dakarovi něco lehčího, bez zbytečných plastů a dalších volovin, co nemůžu rozbít.. nemyslím ostrou krosku, ale něco na čem můžu jezdit i celý den, takže na značkách, něco nenáročného, nepotřebuju nejnovější podvozek ani výkon, takže něco spolehlivého..
asi něco jako TTR, nebo něco lehčího?
cenově co nejmín
1 reakcí na tento příspěvek "lehčí" nenáročné enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "lehčí" nenáročné enduro
Bass píše: a co třeba Honda XR 400 R
Taky bych to tak viděl , pokud nevadí, že nemá startér.
Zase za ty prachy, za který se XR prodávají, seženeš novější dobrou ostrou EXC, WR, ...
1 reakcí na tento příspěvek "lehčí" nenáročné enduro
Ale zase TT je "šestka" ,takže už "plnokrevný slon" , není problém se účastnit mastodontích akcí ( a přitom na relativně lehké). Ale pro razantnější ježdění již uvedené XR 400, nebo něco z plnokrevníků. Ale požadavek je i na nízkou cenu, což lehké ostré tak úplně nesplňují. I údržba bude jinde. Nabízí se i evergreen Suzuki DR 400 v různých modifikacích. Pak už trochu postarší DR 350, ale asi žádný hit pro celodenní ježdění včetně silnic. Ta TT je asi univerzál...
Naposledy editováno 16.10.2011 19:23:35
2 reakcí na tento příspěvek "lehčí" nenáročné enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "lehčí" nenáročné enduro
naprcccs píše: ještě můžu mít tohle od kámoše, za 40. je to překopané na TTR, má stavitelný podvozek atd .. je to od majitele BIG HUSKY :)
Jestli se nepletu, tak ještě před dvěma týdny ji prodával za 35tis, nezdražil to teď jen kvůli tobě?
(uvažoval jsem o ní, když mi před třemi týdny ukradli jawu..)
jurajda píše: YAMAHA XG 250 TRICKER
na tomhle jsem jezdil a byla to velká prča ...
zajímavé je, že když jsem ji prodával před 3 roky tak jsem za ní chtěl o 10 000,- míň než se prodává teď ...
...tu jsem si chtěl pořídit,...na takové to "domácí" blbnutí,...ale prodává se šíleně předražená-za 80 kolíků. Za to už pořídíš krásnou ostrou lehkou. ....nebo cokoli jinýho. Kdyby se dala pořídit tak za 55, tak si jí hned koupím. Hrozně se mi líbí tohle video,..takový bezstarostný blbnutí. ....ale za...80 tyček ,...to ne. A hlavně,...moc jich na prodej nikde není,...v podstatě jen jedna.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "lehčí" nenáročné enduro
c.j. píše: Jestli se nepletu, tak ještě před dvěma týdny ji prodával za 35tis, nezdražil to teď jen kvůli tobě?
(uvažoval jsem o ní, když mi před třemi týdny ukradli jawu..)
Já mám taky dojem, že jsem na ni koukal za menší peníz než teď...
naprcccs píše: ještě můžu mít tohle od kámoše, za 40. je to překopané na TTR, má stavitelný podvozek atd .. je to od majitele BIG HUSKY :)
No kdyby to bylo TT-S, tak dobry. Jak prekopany na TTR? Tam nic takovyho nevidim, ikdyz fotka stoji za prd. Plne stavitelnej podvozek maj vsechny verze TT. Tohle je ta nejmin vhodna do terenu, je to TT-E ( ma to starter - coz muze bejt +, nejvic kilo ze vsech - provozni hmotnost nekde nad 160 kg, nizky zdvihy - predek 270mm a zadek 210mm, zprevodovani uz je vic do rychla )
1 reakcí na tento příspěvek "lehčí" nenáročné enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "lehčí" nenáročné enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "lehčí" nenáročné enduro
co tlumiče, ok?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "lehčí" nenáročné enduro
E: jinak na těch fotkách se zdá pěkná.. na kilometry nemá cenu koukat, protože ta moje neměla na 100% najeto 24 tisíc, co jsem to kupoval .. jinak při koupi prohlídni všechno jako u ostatních motorek.. TTR nemá žádnou viditelnou a hmatatelnou chybu.. jediný co u ní odchází a doporučuje se měnit při každý koupi jsou kick plíšky a pera na klikovce a vyvažováku... rádi se střihaj ale je to spíš prevence než pravidlo. Jinak ohledně TTR doporučuju stránky offmoto.com, jsou tam kluci, který je jezdili ještě před tím, než přešli na ostrý a věděj kam šáhnout a co udělat, když už motorka skutečně nejede...
Naposledy editováno 18.10.2011 00:42:45
se spolujezdcem nepočítám, takže to mi je jedno
a jak se na tom cítíš v terénu? spíš jakože se tam nehodí, nebo naopak? chci totiž jezdit větší hardcore než s Dakarem
1 reakcí na tento příspěvek "lehčí" nenáročné enduro
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "lehčí" nenáročné enduro
jo teď jsem si vzpomněl na hlavní fatalitu u TTRek.... Převodovka , býva odešlá cementace na kolech a převodvka pak hučí a celkem to je pak i o zuby je to většinou u 2,3 stupně u motorek, který byly používány v terénu, 5 u jetejch po silnici
Naposledy editováno 18.10.2011 01:13:18
1 reakcí na tento příspěvek "lehčí" nenáročné enduro
1 reakcí na tento příspěvek "lehčí" nenáročné enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "lehčí" nenáročné enduro
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motard kola na motocykl Yamaha XT 600 E Yamaha XT 600 E, Yamaha TT 600 R, Yamaha TT-R 600 | Muluri | 15 | 8.1.2024 v 11:17 Muluri |
Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro Yamaha TT 600 R, KTM 690 Enduro, KTM 690 Enduro R | pospa5 | 18 | 14.6.2023 v 20:11 tucnak66 |
Nastavení předpětí pružiny Yamaha T... Yamaha TT 600 R | Blueracing | 8 | 30.3.2023 v 20:55 Blueracing |
Výměna oleje u TT600R Yamaha TT 600 R | jent | 15 | 30.3.2022 v 13:28 Wolf_64_2010 |
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... | Ales5 | 19 | 27.12.2020 v 10:06 Palomoto |