globalmoto_kveten





Téma: Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
8.10.2011 v 06:55
Zdravím
Chci tak trochu navázat na předchozí vlákno , kde se nám společně podařilo zorganizovat, sice skromné, ale vcelku vydařené setkání. Vlastně vše díky tomu, že nás spojuje 1 česká motorka !

Napadlo mě, že by tohle spojení "Blatařů" mohlo fungovat i prostřednictvím tohoto fóra. Mám na mysli to, že bychom se tu na jednom místě mohli vzájemně dělit o zkušenosti, zážitky, aktuální dění okolo našich motorek nebo třeba naplánovat nějakej další srázek .

Budu rád, když se zapojí kdokoliv . Stačí jen, aby ho Blata 125 trochu zajímala .




Naposledy editováno 30.04.2013 12:38:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

7.1.2013 v 17:32 | Nahoru | #511
Kvita> já mám 185cm a vypadám na tom asi nějak takto:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

7.1.2013 v 21:20 | Nahoru | #512
Khokos> Tak ty to máš ještě v pohodě, jenže já mám 195cm. U článku, co tady na motorkářích je, je fotka, kde na Blatce sedí borec stejně vysokej jak já, a není to pravda uplně ideální



nebo se mě to jen zdá?

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

14.1.2013 v 18:38 | Nahoru | #513
Kvita> ahoj blatu mohu doporučit ,moc luxusní ,pohodlná motorka ,výkoné brzdy ,moc pěkný vzhled ,motor ,stačí se jen podívat která jiná 125 má 10 kw a 6 kvaltů ,taky mě teda měnili volnoběžku ale jinak jsem moc spokojený

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

15.1.2013 v 07:24 | Nahoru | #514
Kvita> zas na druhou stranu musíš brát fakt, že na 95% 125 budeš asi vypadat jak vyrostlej student :D hlavní je, jak se na ní budeš cítit, proto rozhodně doporučuju si ji vyzkoušet :)

Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

17.1.2013 v 19:44 | Nahoru | #515
Tak sem se chtěl zeptat kdo sem pojede ? Já a další 2 kamoši asi jo www.motorkari.cz/detail-akce/

1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

18.1.2013 v 13:13 | Nahoru | #516
Pro mě je to vcelku daleko Jinak reprezentujte Blatu co možná nejvíce Jezděte co nejvíce před kamery

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

18.1.2013 v 14:51 | Nahoru | #517

125Marek píše: Pro mě je to vcelku daleko Jinak reprezentujte Blatu co možná nejvíce Jezděte co nejvíce před kamery

Přesně tak , taky to mám hodně z ruky.

1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

18.1.2013 v 15:11 | Nahoru | #518
Tak to se tam uvidíme

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

18.1.2013 v 16:00 | Nahoru | #519
Aleš-ák> No tak třeba se tam potkáme

Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

19.1.2013 v 20:20 | Nahoru | #520
já snad pojedu ,nemám to až tak daleko

1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

1.2.2013 v 23:10 | Nahoru | #521
Pár fotek z přípravy na sezónu, aby bylo vidět, že se stále něco děje :

















Naposledy editováno 01.02.2013 23:11:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

2.2.2013 v 12:09 | Nahoru | #522
Martic> Musím se pochlubit- výfuk je již doma ze svaření Stálo to 100 kč V příštím týdnu proběhne obroušení a následné natření. Po tvých zkušnostech s barvou ve spreji se asi přikloníme ke štětci a barvě v plechovce Tlumič nebývá tak horkej jako kolínko u motoru. Takže to musíme dořešit Zkusíme sehnat barvu na kamna do 600 stupňů...

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

2.2.2013 v 12:35 | Nahoru | #523
125Marek> Možná se zkus poohlédnout ještě po něčem odolnějším. Moje dříve používaná barva z plechovky měla udávanou odolnost krátkodobě až 700 stupňů a na svodu stejně "shořela" . Ale musím říct, že krom změny barvy jinak celkem obstávala.

1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

2.2.2013 v 12:51 | Nahoru | #524
Martic> jde vidět že na stroji pořád makáš já se na to furt nějak nemohu dostat :D a zajímalo by mě co je to "čidlo" co si tam přidával ... jsem neznalý v tomto ohledu :D

Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

2.2.2013 v 19:01 | Nahoru | #525
Czech-Mireček- čidlo mazání Tady si o něm něco počti www.motorkari.cz/motorka/

2 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

2.2.2013 v 19:54 | Nahoru | #526
Taky teď trochu rozebíráme, ne ovšem tak jako Martic
Máme trochu problém s pružinou - uvolnila se zátka (špunt) která drží pod velkým tlakem dusík. Následkem bylo změknutí pružiny. Problém, který jsme dlouho neřešili a jezdili dále
Tak vybíráme pružinu jinou, zánovní (alternativa koupit pružinu z Blanska tu je taky)
V alternativách je tato štelovatelná za 1500 (také Sachs)







Bohužel je příliš dlouhá - rozteč ok je 31,5 mm, serie je 27 mm







Myslíte, že by šlo třeba to vrchní očko u nějakého odborníka uříznout, zkrátit krček o 2 cm a oko zpět přivařit? Je to teda prasečina divočina, ale kdyby to někdo fakt solidně udělal, že by to mohlo držet?

1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

2.2.2013 v 22:20 | Nahoru | #527
125Marek-Třeba na simsonu jsme předělávali tyhle oka běžně,po zavaření to drželo,ale tam se samozřejmě nekladl takový požadavej jako tady u Blaty,kdyby se náhodou stalo že by byl nekvalitní svár byl by to asi průser.Nehledě na to,že Blatka se asi taky občas proletí vzduchem někde na skokánku atd. ..Takže bych to radši nezkoušel,znehodnotíš centrál a potom nikde nemáš psaný,že ti to vydrží.Ale pokud máš peněz dost na další nový tak to zkus Tohle je jenom můj názor,třeba to fungovat může

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

2.2.2013 v 22:39 | Nahoru | #528
Aleš-ák> No právě kvůli penězům Za 1500, to přivaření třeba i risknout, ale jak píšeš... Ten náš starej centrál odešel, tak sháníme nový. Záruka se na nás ale už nevztahuje a nový tlumič v Blansku stojí lehce přes 3000, což tedy musím podotknout je dobrá cena.
Byli jsme u odborníka, jestli by nám udělal repasi starého. Prý že u tohoto tlumiče nezaručuje výsledek a to, co bychom dali za repasi s nejistým výsledkem, za to by byl tlumič nový a malý nákup v Lidlu

Výše zmíněný štelovatelný je za "pouhých" 1500. Jinak co jsem prohlížel internet, tak cena tlumičů na velký motorky (ne pitbiky) se pohybuje kolem 5000 za neštelovatelný, což je strašná pálka.
Nevím teda, jakou tuhost atd. má ten štelovatelný tlumič, byl ale použit na stroji Sachs 125 X-ROAD, ta má ale tlumič ještě přepákovaný...







Ale je zase přeci jen štelovatelnej, tak by se ta tuhost dala nějak vykunit ne?

Naposledy editováno 02.02.2013 22:47:50

Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

2.2.2013 v 22:57 | Nahoru | #529
S tuhostí bych jsem si hlavu nedělal,většinou je to přenastavený už vhodně .. Spíš ty rozměry..
Asi mě napadně kravina,což takhle ten starej (zničenej) centrál dát do endura a reklamovat,že odešel ? Máte endurko přeci v záruce ne ? Ale nevím jak je to s rozměry a vlastnostmi centrálu u BXE..

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

3.2.2013 v 00:06 | Nahoru | #530
czech-mirecek> Jo, Alešák už ti dal odpověď. Je takovej hokus pokus

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

3.2.2013 v 00:09 | Nahoru | #531
125Marek> Člověče, jsem zvyklej na různý chirurgický zákroky, ale řezat a vařit centrál je už i na mě dost silný kafe . Nicméně, za jistých okolností by to mohlo jít . Zásadní podmínkou je, aby ten konec byl jen dutá trubka (snad do ní nezasahuje ještě ten pístnice). Pevnosti sváru bych se zas tolik nebál, pokud by byl svár udělanej kvalitně. Spíš bych měl obavy, aby i po max. zkrácení nebyl moc dlouhej a nebo moc měkej. Zřejmě bude v základu měkčí, podle geometrie u X-roada. Snad by to přišponování vykompenzovalo. Riziková věc při sváření by mohl bejt ještě ten silemblok v tom oku (aby neschořel ). Nevím jestli by šel vytlačit ven a zase vrátit zpět.

Naposledy editováno 03.02.2013 00:16:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

3.2.2013 v 00:29 | Nahoru | #532
125Marek> Ahoj, tím, že ta zátka drží dusík pod velkým tlakem si nejsem jistej, navíc ta zátka nemá ani "konstrukční" předpoklady k tomu aby nějaký tlak (natož plynu) udržela (není perfektně těsná, a je tam prachprostě naražená), dle mého je to jen nějaká "prachovka" aby se nedostával bordel dovnitř. Ale je to pouze můj názor, třeba bude všechno uplně jinak :D :D
A ještě jsem zapomněl dodat to že zátka mi taky párkrát vypadla a žádnou změnu v chování zadního tlumiče nepociťuji

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

3.2.2013 v 09:00 | Nahoru | #533
czech-mirecek> Tak to by mě zajímalo, kdo má tedy s tím víčkem pravdu . Marek má v deníku docela zajímavé důkazy, že pod víčkem tlak je. Ale sám jsem tím byl dost překvapen a věřil bych i tobě, že to víčko jen drží prachovku a dělá opěrnou plochu pro ten žlutý gumový doraz

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

3.2.2013 v 09:13 | Nahoru | #534
Martic> tak koukám, že to tu jen vře Nějaká příčina tý změklý pružiny být musí a jediný viditelný defekt, je právě ta zátka s nápisem "DO NOT OPEN, GAS PRESSURE". Když se jezdí na motorce jen v jednom, tak to celkem jde, sice motorka trochu houpe, jde to. Problém je když si sednou dva, to je motorka na zemi...

To krácení pružiny je možný, kdyby se motorka třeba o pár cm zvedla, nic tragickýho by se nedělo, ale je to sázka do loterie - pevnost tý konstrukce, tuhost pružiny atd...

Zajímalo by mě, co za tlumič má třeba Roberto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

3.2.2013 v 13:56 | Nahoru | #535
Martic> Musím říci, že máte asi pravdu. Kdyby to měl být vzduchotěsný, určitě by to mělo být jináč dělaný. Protože takto to nemůže těsnit (je to pouze naražený a kolem pístnice není žádná ochrana). Zase když by ta zádka byla jen kvůli dorazu, nepsali by tam, že je to pod tlakem.
Někde problém být musí, lebo je centrál výrazně měkčí než na enduru nebo i v porovnání s Martinovým strojem...

Mimochodem nechce někdo novou řetězovku na enduro/motard? Má najeto jen cca 250 km, kolečko je 14-ti zub a řetěz má 128 článků. Je to na enduro, ale po zkrácení řetězu se to nechá použít i na motard. Třeba motosimon (co zkouší s Blatkou na youtube stunt ) si dal dopředu 14-ti zub pro větší sílu stroje Kdyby měl někdo zájem, dejte vědět

1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

3.2.2013 v 15:55 | Nahoru | #536
Potřebuji taky Vaší odbornou konzultaci A to takovou: Už asi 14 dní pozoruji,že mi lehce uniká olej.Abych měl jistotu,že to není nějaký zbytkový olej z čištění,tak jsem to odmastil a dosucha otřel.Dnes opět příjdu asi po 3 dnech a koukám,že opět je zde povrchově uniklý olej.
Teď co s tím ? Co je to za kovovou záslepku? Asi to bude nejspíš něco od převodovky...
Myslím si,že pokud by to dělalo pořád asi bych pocítil unik oleje z olejového oka.Nebo jestli to je převodový olej??
Asi mi to už dělá od počátku,co jsem Blatu koupil,ale nikdy jsem tomu nedával moc pozornosti,myslel jsem si že to je mastnota z řetězu.Ale teď řetez mám venku,okolo vše vyčištěné a je vidět že to chčije z toho kroužku.V záruce to naštěstí mám,nevím zda-li by stačilo okolo toho kroužku dát motorový silikon,nebo by se musel ten kroužek vyndat a dát okolo něj nové těsnění,což by asi znamenalo půlení motoru .. Nebo je tento jev zcela u Blat normální? Koukněte prosím,někdo jestli mu to okolo kroužku taky nevytýká. Nevím zda-li to mám řešit na jaře při garanční prohlídce nebo ne.
Děkuju




Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

3.2.2013 v 22:14 | Nahoru | #537
Ta záslepená "díra" je pro "další" olejové oko mimochodem v blatě je pouze "jeden" olej tj. maže převodovku, spojku, i vršek a i kliku ... takže únik by si stoprocentně viděl, jinak si myslím pokud ti to neudělá kapku tak je to oukej :D Ale až pojedeš do Blanska tak se jim o tom zmiň ...

Naposledy editováno 03.02.2013 22:15:00

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

3.2.2013 v 22:32 | Nahoru | #538
125Marek> Třeba ten nápis "gas pressure" neznamená že je tlak přímo pod víčkem, ale až někde hlouběji . A fakt v tom víčku není ani nějaké gufero ? Myslel jsem, že tam jakési těsnění, minimálně proti vniku nečistot, bude.

Tu měkkost ti můžu potvrdit, jelikož jsem se i svezl. Rozhodně to netlumí tak, jak by mělo, protože se to houpe jak americká limuzína . Výhodou je, že je to na nerovnostech mnohem pohodlnější .

Kdybych neměl v podstatě 2 kompletní nové řetězovky a byl by to motardový převod, tak bych o tvé nabídce uvažoval

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

3.2.2013 v 22:49 | Nahoru | #539
Aleš-ák> Jak píše Mirek . Akorát s tím "dalším" olejovým okem si nejsem jistej, ale možná má pravdu. Spíš bych řekl, že tam je ta díra kvůli výrobě/montáži nebo je za víčkem ložisko, či tak něco.

Každopádně, téct by nic nemělo . Pokud to ale uniká jen tak nepatrně, že to stěží poznáš na úbytku náplně, tak půlit kvůli tomu motor by bylo asi taky nerozumný . Asi bych to zkusil odmastit a máznout tam nějaký tmel, jak uvádíš. Třeba by to pomohlo, třeba né .

Naposledy editováno 03.02.2013 22:51:26

1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

4.2.2013 v 05:56 | Nahoru | #540
No taky jsem si myslel že to má olej pro všechno,ale když se kouknete,tak v levo od startéru nebo před válcem je víčko na olej je tam tuším napsáno 0.5l nebo tak nějak..Ale ať je to tak nebo či onak jak píše Martin týct to asi fakt nemá..dám tam silikon a uvidím co s to udělá...
Jinak děkuju za Vaše příspěvky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Blata 125 průměr podtlakového venti... Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 vondris6 0 18.3.2023 v 22:19 vondris6
Blata Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 Panturis 0 3.10.2022 v 10:07 Panturis
Blata 125 BXM (původ motoru) Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 Panturis 2 21.8.2022 v 12:14 Ariete
Zkušenosti servis Honda Pardubice [1, 2, 3] Blata 125 Enduro czech-mirecek 64 6.6.2022 v 12:11 Ariete
Spotřeba u 125 2t vs 4t Derbi Senda 125 R, Yamaha DT 125 X, Blata 125 Motard... Snasy_222 15 30.4.2021 v 09:17 mito7


TOPlist