globalmoto_kveten





Téma: Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
8.10.2011 v 06:55
Zdravím
Chci tak trochu navázat na předchozí vlákno , kde se nám společně podařilo zorganizovat, sice skromné, ale vcelku vydařené setkání. Vlastně vše díky tomu, že nás spojuje 1 česká motorka !

Napadlo mě, že by tohle spojení "Blatařů" mohlo fungovat i prostřednictvím tohoto fóra. Mám na mysli to, že bychom se tu na jednom místě mohli vzájemně dělit o zkušenosti, zážitky, aktuální dění okolo našich motorek nebo třeba naplánovat nějakej další srázek .

Budu rád, když se zapojí kdokoliv . Stačí jen, aby ho Blata 125 trochu zajímala .




Naposledy editováno 30.04.2013 12:38:04

Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

31.12.2013 v 16:55 | Nahoru | #1261
Mnojo, kdyz to je tezky. Kdyz sem si chtel blatu koupit, nebyla sance se na ni svezt. Jedinej projedce v praze / SA-Moto kolo ji na svezeni nemel ani neplanoval.

Gase mi na pujceni jeste dovezli. To je pak fakt tezky si Blatu koupit, i kdyz jsem ji vylozene chtel :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

31.12.2013 v 17:27 | Nahoru | #1262

125Marek píše: Občas se to vyskytne názor ohledně spolehlivosti strojů z Blanska. Nechci je nějak bránit, ale.... Na youtube sleduji pořad o dvou dobrodruzích, kteří vyrazili na zbrusu nových KTM 690 enduro z Londýna do Sydney přes Evropu a Asii. První motorce se pokazilo u Volgogradu benzínové čerpadlo. Ujeto cca 4000 km a pokazí se takhle důležitá součást Naštěstí firma jim poslala letecky nové a tak druhý den mohli pokračovat... O pár tisíc km dál na území Kazachstánu poblíž hl. města Astana se pokazila i druhá KTM... Hádejte, kde byl asi problém S tím byl již větší problém, ale nakonec součástku nějak dostali.... Tomu se zrovna neříká dobrá spolehlivost na cestě kolem světa

Jinak zde můžete sledovat expedici Continental Drift Velice zajímavé a krásné... doporučuji

Nevím jak pozorně si to sledoval, ale jim umřely pumpy, kvůli špatnému benzínu. Když je rozebírali, tak z nich vytekla černá kaše. To není chyba KTM. Na rozdíl od Blaty, kde jsou jasné chyby a hloupé nedodělky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

31.12.2013 v 20:56 | Nahoru | #1263
Všem majitelům Blat, Jaw, ČZet, Manetů apod. , tedy českých a československých motocyklů přeju do nového roku vše dobré a at' jsou další naježděné kilometry úspěšné!

Na PF není Blata, ale snad to nevadí...



(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

31.12.2013 v 23:34 | Nahoru | #1264

Mordor píše: No ono je to celé blbost už od začátku. Protože každému rozumnému člověku už i v roce 2006 nebo kdy, by bylo jasné, že na trhu nemá šanci. Máte pravdu, trh je zaplaven motorkami a značkami a právě proto bych si první udělal průzkum trhu, než do něčeho nasypu 100 milionů. Samozřejmě, jak už to v Blatě chodí, propagace není na bodě mrazu ale totálně 100° v mínusu. Jezdím sice minibiky, ale o Blatě toho vím hodně, můj názor je, že kdyby nasypal těch 100 milionů do minibiků, tak možná vede světový trh a taliáni by si ani neškrtli a Blata mohl být TOP alespoň v něčem. Teď má prd, na minibiky kašle, protože to nikdo nekupuje, možná tak v ČR kvůli financím, ale to "gró" dělal a vždycky dělat bude zahraničí, bohužel momentálně v zahraničí 95% šáhne po jiné značce, která má vývoj, kvalitu, design, propagaci, atd.... Místo toho to pan Blata nainvestoval do nějakého projektu 125tky, který neměl šanci na trhu, ale sen byl splněn. Když to shrneme, tak mě musíte dát za pravdu, že vyrobit 40ks 125tek ročně je směšné, s minibikama zaspal 6 let, což je taky devastující, a tak se není čemu divit, že se živí uplně něčím jiným Já mu fandím, ale řekněme si tu narovinu, kdo si koupí jeho 250tku, když v 18ti můžu mít už na 35kW a ta jeho bude mít 25? Koupí si to opět jen našinec. Možná by to bylo jinak, kdyby měl pořádného manažera a valil to do světa, možná taky ne. Můj názor je, že je to v těch lidech tam, ty stroje jsou fajn, jak velké, tak malé, jen je to o reklamě......dělal se takový průzkum kolik lidí zná vůbec slovo Blata......20% je výsledek, zbytek vůbec neví co to je. Věřím, že 250tka bude, jen mě mrzí, že to asi nikdy nebude seriová výroba, otázkou zůstává, jestli má cenu jít vůbec do výroby, aby se prodalo 50 motorek ročně

Další věc je ta továrna, krásná, moderní, ty stroje a zařízení co tam jsou, s tím by měl dělat takové zakázky a mít takové obraty, že by nám měla spadnou čelisť. Místo toho je to k zasmání a možná i uronění slzičky. Kde je chyba? Tu si najděte každý sám. Myslím, že takový Marek tu firmu taky dobře zná a Martic taky, jste fanoušci, ale určitě dobře víte, jak to funguje a v čem je chyba

Možná pro některé zklamání, ale naopak, panu Blatovi fandím a věřím, že se to všechno bude zlepšovat !! Přecejen, nad české ručičky není, provedení motocyklů je opravdu vynikající, i přes ty drobné mouchy

Bohužel s tebou musím také souhlasit. Velice dobře jsi to napsal. Situace na trhu před tím rokem 2006 byla přeci jen malinko jiná. Konkurentů (125tek) bylo v té době měně a jejich ceny byly o něco výše. Blatova 125ka by v té době možná našla více zájemců, jenže do prodeje se dostala až někdy o 2 roky déle. V té době už přišla také například Yamaha WR 125 YZF 125, Honda CBF 125 a myslím, že tím pár potenciálních kupců Blatovi odešlo.

Druhý zásadních problém vidím v nějakých těch nedodělcích a pak již známých opakujících se problémech. Za nedodělky si firma mohla sama, a některé problémy byly zase v podstatě smůlou (krach dodavatelé dílů atd.). A když se ty motorky málo prodávají, je Blata pro dodavatele dílů nezajímavá. A čím jsou menší série, tím je větší potíž sehnat kvalitního dodavatele . Díky tomu vzniká začarovaný kruh . Co se týče nějaké té poruchovosti, myslím že právě takové informace se velice rychle rozkřiknou a dlouho si je lidé pamatují. Sice se říká, že i negativní reklama je reklamou , ale zrovna v automobilovém a motocyklovém průmyslu to zas tak neplatí. Proto ti dávám za pravdu i v tom, že místo vývoje nové techniky by to chtělo především 100% vychytat 125ku a zároveň se věnovat i více té reklamě, aby mezi lidmi zvedli jednak důvěru a také povědomí. Dobrou a snad ne úplně drahou reklamou by byl i obyčejný poutač tady na webu m.cz (chodí sem mraky lidí). A pak třeba častější ukázky techniky na sportovních akcích (třeba jako předjezdci) nebo nějaká dálková expedice na jejich motorce, jako důkaz spolehlivosti. Nebo jak píše Ozzy - možnost vyzkoušení/půjčení - to je dneska hrozně důležitý. Bohužel, jak už tu zaznělo, o tom všem rozhoduje management. A vypadá to, že ten současný asi dnes se 125kou nemá velké plány . Je to škoda.

Jinak, při letošním rozhovoru pan Blata naznačil, že vzhledem k existenci nových řidičských průkazů do 35kW by případný nový stroj mohl směřovat právě tímto směrem. Z mého pohledu by skutečně dnes s motorkou do 25kW už vůbec nemohli obstát a byla by to cesta do pekel. I tak (pokud s něčím vyjedou) to ale budou mít pekelně těžký, protože se strojema do 35kW se poslední dobou roztrhl pytel. Opět si měli o pár let pospíšit

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

31.12.2013 v 23:38 | Nahoru | #1265

Fidži_CZ píše: Nevím jak pozorně si to sledoval, ale jim umřely pumpy, kvůli špatnému benzínu. Když je rozebírali, tak z nich vytekla černá kaše. To není chyba KTM. Na rozdíl od Blaty, kde jsou jasné chyby a hloupé nedodělky.

Tu cestu jsem nesledoval, tak nechci nikoho obhajovat ani hanit. Ale docela mě překvapilo, kolik se přes léto na fóru například objevilo diskuzí o porouchaném palivovém čerpadle u japonských dvác .

Naposledy editováno 31.12.2013 23:39:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

31.12.2013 v 23:56 | Nahoru | #1266
milan1963> Díky za přání a moc hezkou fotku . Nápodobně přeji do nového roku také vše nejlepší, pěkné zážitky v sedle a mnoho pohodových kilometrů

Přidávám obrázky ze silvestrovské vyjížďky toho nejtvrdšího jádra . Místy sucho, místy led, že na silnici hrabala i 4ka a také slušná porce bahna v poměrně náročném terénu - celkem 82,5km













1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

1.1.2014 v 16:18 | Nahoru | #1267
Martin již přidal velice hezké fotky, tak přidávám video ohledně naší enduro projížďky na závěr roku 2013

Jinak kdyby jste se divili, proč bílý motard toliko klouže, ačkoliv by měl mít lepší pneu než Mitasky, tak vysvětlení je velice prosté Někdo již nemá žádný vzorek, a tak místo výměny pneumatiky za novou od Ježíška se pokusil vyřezat vzorek do staré

Naposledy editováno 01.01.2014 16:21:25

1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

1.1.2014 v 22:24 | Nahoru | #1268

Bohužel s tebou musím také souhlasit. Velice dobře jsi to napsal. Situace na trhu před tím rokem 2006 byla přeci jen malinko jiná. Konkurentů (125tek) bylo v té době měně a jejich ceny byly o něco výše. Blatova 125ka by v té době možná našla více zájemců, jenže do prodeje se dostala až někdy o 2 roky déle. V té době už přišla také například Yamaha WR 125 YZF 125, Honda CBF 125 a myslím, že tím pár potenciálních kupců Blatovi odešlo.

Druhý zásadních problém vidím v nějakých těch nedodělcích a pak již známých opakujících se problémech. Za nedodělky si firma mohla sama, a některé problémy byly zase v podstatě smůlou (krach dodavatelé dílů atd.). A když se ty motorky málo prodávají, je Blata pro dodavatele dílů nezajímavá. A čím jsou menší série, tím je větší potíž sehnat kvalitního dodavatele . Díky tomu vzniká začarovaný kruh . Co se týče nějaké té poruchovosti, myslím že právě takové informace se velice rychle rozkřiknou a dlouho si je lidé pamatují. Sice se říká, že i negativní reklama je reklamou , ale zrovna v automobilovém a motocyklovém průmyslu to zas tak neplatí. Proto ti dávám za pravdu i v tom, že místo vývoje nové techniky by to chtělo především 100% vychytat 125ku a zároveň se věnovat i více té reklamě, aby mezi lidmi zvedli jednak důvěru a také povědomí. Dobrou a snad ne úplně drahou reklamou by byl i obyčejný poutač tady na webu m.cz (chodí sem mraky lidí). A pak třeba častější ukázky techniky na sportovních akcích (třeba jako předjezdci) nebo nějaká dálková expedice na jejich motorce, jako důkaz spolehlivosti. Nebo jak píše Ozzy - možnost vyzkoušení/půjčení - to je dneska hrozně důležitý. Bohužel, jak už tu zaznělo, o tom všem rozhoduje management. A vypadá to, že ten současný asi dnes se 125kou nemá velké plány . Je to škoda.

Jinak, při letošním rozhovoru pan Blata naznačil, že vzhledem k existenci nových řidičských průkazů do 35kW by případný nový stroj mohl směřovat právě tímto směrem. Z mého pohledu by skutečně dnes s motorkou do 25kW už vůbec nemohli obstát a byla by to cesta do pekel. I tak (pokud s něčím vyjedou) to ale budou mít pekelně těžký, protože se strojema do 35kW se poslední dobou roztrhl pytel. Opět si měli o pár let pospíšit



No s konkurencí to je pravda, ale to je celkem jedno, protože v Blansku je to všechno na dlouhou trať. Ta motorka co je teď ve vývoji, tak ta se konstruuje od roku 2010?? Je rok 2014 a zatím se nic moc neví Chápu, malá firma, delší doba, ale je to dost velké sousto. Můj názor prostě je, že ta motorka(125ccm) by se prodávala 10x víc kdyby to chtěli. Ale bez nějaké námahy to nepůjde, nehledě na to, že budou muset řešit ještě ty brzdy

Jinak všem přeji úspěšný rok 2014
Kdo nesleduje Facebook, tak ať má taky možnost zkouknout PF 2014 od f. Blata.






Naposledy editováno 01.01.2014 22:25:54

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

2.1.2014 v 00:19 | Nahoru | #1269
Martic> Fotky i Markovo video:

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

2.1.2014 v 00:27 | Nahoru | #1270
125Marek> Moc pěkný sestřih . Ani jsem nevěděl, že Kubiss9 dělal takové taneční kreace
Co se týče té pneumatiky, tak Ježíšek sice přinesl novou, ale nepřezul mi jí . Proto tohle řešení . Je známo, že tohle spotřební zboží dojíždím až na krev . Příkladem je třeba řetězová sada, kterou jsem před pár dny měnil. Na původní duralové rozetě po 30200 km zbylo 28 zubů z 50ti . Pro úplnost dodám, že cca 20 zubů olítalo rázem teprve za posledních asi 400km.




Nyní jsem namontoval ocelovou rozetu JT (48 zubů), těsněný řetěz ČZ (obojí mi sehnal 125Marek ), a ještě původní zachovalý pastorek 15 zubů, na kterém jsem najel asi 6000km.
Snad to zase chvíli vydrží . Akorát mě trochu štve, že ta ocelová rozeta je více jak 3x těžší než ta blaťácká
















Naposledy editováno 02.01.2014 01:00:58

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

2.1.2014 v 00:40 | Nahoru | #1271
Mordor> JO jo, je to tak. Všechno trvá déle než by mělo. Skoro se může zdát, že u těch současných českých výrobců motorek je to asi taková tradice, protože u třeba Jawy a VM Motor běží čas také pomaleji .

Za přání díky . I tobě přeji vše nejlepší a vydařenou sezonu 2014

Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

4.1.2014 v 00:02 | Nahoru | #1272
S několikaměsíčním zpožděním jsem sepsal a zveřejnil cestopis (pokud se tomu tak dá říkat) z našeho 5ti-denního výletu přes Jeseníky, Beskydy, Kysuce a Moravský kras na třech blatovkách. Je doplněný 2ma videi, které se tu už před časem objevili a také nějakými fotkami. Kdo bude chtít nahlédnout, tak je zde: Velký výlet 2013 a návštěva firmy Blata

2 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

10.1.2014 v 22:52 | Nahoru | #1273
Zima je období, kdy se má motorka opečovávat, což se zrovna u nás neděje , ale je taky časem, kdy by se mělo vylepšovat a přizpůsobovat k obrazu svému.

Na motardu se téměř žádné změny nepřipravují. Jediné, co je v plánu, je výměna heftů za jiné, atraktivnější. Po předchozí zkušenosti zvolíme asi Progrip, ale ještě nevíme barevnou kombinaci Olej ještě vydrží, byl měněn při výměně zápalka, ventily mají ještě tisíc km před sebou někdy na jaře by se měly zase seřídit

U endura, jako stroje pokusného, máme v plánu několik věcí. Je to výměna řidítek za vyšší a k tomu barevné , dále změna rukojeti plynu, aby se zkrátil chod plynu. V terénu hlavně, kdy člověk stojí na motorce, je problém ovládat ideálně plyn. Další plánovaná věc je výměna výfuku za laděný, který by měl zlepšit průchod plynů. Dalším vylepšením, které je ale spíše hudbou hudbou budoucnosti, je sklápěcí páka zadní brzdy vyrobená na zakázku z oceli Ač budoucnost patří aluminiu, nebaví nás to furt rovnat a nechat svařovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

11.1.2014 v 11:11 | Nahoru | #1274
125Marek> Na atraktivitu heftů bych se vyprdnul . Hlavní je funkčnost a odolnost, aby se nedrobily jak perník

Jinak, k těm vylepšením...zase to to tu zasypu fotkami ...Zabýval jsem se vyztužením držáku SPZ, nebo spíše podsedlového plastu, protože držák SPZ se klepe spolu s podsedlovým plastem a také se světlem. A na světle se mi asi díky tomu už podruhé uvolnilo sklíčko . Tak jsem se naštval a sklíčko krom nalepení ještě přišrouboval 4mi vruty a celé omotal kolem dokola lepící páskou:










Mimo toho jsem ve snaze omezení otřesů světla a držáku SPZ zkusil vyrobit tyto držáky:





...Vše se skutečně obrovsky vyztužilo, jenže pak jsem dospěl k závěru, že držák SPZ je natolik pevně spojen s rámem, že při případném pádu motorky na nerovnou zem, by držák vůbec nezapružil a mohl prasknout . Navíc jak montáž, tak demontáž by byla moc komplikovaná:










...proto nakonec vyhrál jiný způsob vyztužení, který přeci jen stále umožní boční zapružení SPZ. Akorát mě štve, že jsem musel vyvrat 2 díry pro šroubky . Demontáž bude o trochu jednodušší než v prvním případě, i když taky to nebude žádná sláva. Doufám, že i když je to taková bastlírna, bude to úprava k lepšímu:














Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

11.1.2014 v 11:22 | Nahoru | #1275
A ještě starší fotky čištění vzducháče jako důkaz, že narozdíl od Marka ani na údržbu nezapínam ...















Chci to všechno dát do deníku, ale to až bude více času.

Naposledy editováno 11.01.2014 11:22:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

11.1.2014 v 15:50 | Nahoru | #1276
Martic> Obávám se, že s těmi vruty do toho světla to byl hodně blbý nápad. Je dost možné, že ti praskne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

11.1.2014 v 18:41 | Nahoru | #1277
Fidži_CZ> To je bohužel možné, protože je to křehký plast. Jenže došli mi lepší nápady, když v orginále sklíčko drží plastové packy, silikonové lepidlo a ještě prúhledná samolepicí folie a přesto to časem upadne . Při nejhorším koupím za cca 400Kč novou lampu.

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

11.1.2014 v 21:42 | Nahoru | #1278
125Marek> Jakej máš plán stím ladákem, nějakej koupit co je na trhu nebo udělat na zakázku?

1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

12.1.2014 v 00:28 | Nahoru | #1279
řetezy od CZ jsou nejlepsi, kupuju jenom od nich a vydrž peckovní !! jinak tady máte nějakej můj bull shit

Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

12.1.2014 v 00:30 | Nahoru | #1280
btw sklíčko normálně napevno přilepit něčím co každej zná, já jezdil bez něho (ted uz uplně bez svetla) a ti zmrdi me pokutovali žeprej a tom sklíčku byla homologace tak bacha kluci :D je pravda že ja tam měl přilepenej izolepou uz jenom te panel zelenej na kterym byly pridelany ty ledky (něco jako zakladová deska) :D ale svitivost peckovní

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

12.1.2014 v 12:05 | Nahoru | #1281

Martic píše: Fidži_CZ> To je bohužel možné, protože je to křehký plast. Jenže došli mi lepší nápady, když v orginále sklíčko drží plastové packy, silikonové lepidlo a ještě prúhledná samolepicí folie a přesto to časem upadne . Při nejhorším koupím za cca 400Kč novou lampu.

To bude tím, že málokterej "silikon" je lepidlo. To je sport u nás... Nedrží to, dej na to silikón. Kdybys to buď slepil lepidlem na světla nebo i blbym epoxidem, tak to drží.

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

12.1.2014 v 14:29 | Nahoru | #1282
Fidži_CZ> Na enduru mi to taky vypadlo. Vzal jsem silikon určený na motoru (ten červený ) , "zalepil to" a drží to již přes rok. Je ale pravda, že díky jinému držáku SPZ se tolik světlo neklepe

Quelestimo> No z Blanska jsme si nechali poslat 2 hlavní plechy (výsliky), ze kterých se skládá výfuk, Do vnitř půjde jedna trubka, na ní půjde vata do výfuku, a uvnitř bude zase trubka ale perforovaná. Výfuk by měl vypadat jako sériový, ale když to řeknu jednoduše, bude to roura ven
[url= pro lepší inspiraci!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

12.1.2014 v 19:12 | Nahoru | #1283
Fidži_CZ> Ten silikon tam dali už nějací šikmoocí iženýři při výrobě a i když na sklíčku nedrží, tak v drážce na zadním pokoveném dílů drží poměrně fest. A k silikonu už asi žádné lepidlo nepřilne. Musel by se pracně vydloupat úzkým dlátem a následně pro epoxid asi i zdrsnit drážku kvůli úkosu. To lepidlo na světla by jsi mi mohl nějaké doporučit? Před časem jsem bláhově koupil lepidlo Body 920 black adhesive, podle obalu učené na lepení gumy ke kovu, k izolaci reflektorů a čelního skla a pod... ale po použití bych to přirovnal k sazím v tubě...prostě k ničemu

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

12.1.2014 v 19:12 | Nahoru | #1284
roberto.cz> To je dokonce red bull shit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

13.1.2014 v 08:55 | Nahoru | #1285
Martic> Základ je dobře připravit povrch. Takže odstraňovač silikonu a dokonalé odmaštění. Pak by v tvém případě bylo nejjednodušší tohle: http://www.denbrave...total-184-cz519.html

To Body 920 mám taky a je velice dobré. S tím taky lepím světla, ale jen ty, co mají zajišťovací spony. Zas tak pevné není. Nicméně sebelepší lepidlo ti je k prdu, když nepřipravíš povrch. Ale to platí všude, nejen u lepení.

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

13.1.2014 v 12:40 | Nahoru | #1286
Fidži_CZ> Díky za tip . To Bodýčko se mi zatím nikde neosvědčilo, protože po dokonaleném vyschnutí ztratí absolutně pružnost ale i soudržnost. Stačí malé namáhání a rozsype se na prach. Takže lze použít snad jen skutečně na zatěsnění do míst, která se zaručeně nemůžou pohnout. A nebo mám balení ze špatné várky .

1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

25.1.2014 v 10:10 | Nahoru | #1287
Práce na úpravách na enduru pokračují. Přišla nám nová řidítka Reikon 9009. I když jsme měřili ta stávající Blatovská a vycházelo nám, že jsou Reikony o cca 3 cm vyšší, což i v reálu jsou, takže by nebylo nutné používat klemy, výsledkem je, že lanka i kabely stačí i s použitím klemů. Takže jsou teď řidítka "brutálně" vysoko, skoro jako na opravdovém enduru. (33mm klemy + cca 30 mm řidítka)

Původní účel řidítka tedy nesplnila - původní záměr byl, koupit vysoká řidítka jednak kvůli absenci použití klemů a tak trochu kvůli designu Nejsme ještě na 100% rozhodnutí, jestli si tato řidítka necháme nebo nekoupit nějaká lehce jetá se stejnou výškou, třeba za polovinu ceny, ale červená, jetá řidítka by se těžko sháněla... Teď by se nám hodila každá rada












P.S. červené hefty tam nebudou

Naposledy editováno 25.01.2014 13:13:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

25.1.2014 v 13:16 | Nahoru | #1288
125Marek> Možná jsem zmatenej díky antibiotikám, co uživám (o tom tedy spíše ani nepochybuju ), ale uniká mi, o jakou radu vlastně žádáš nebo proč bys kupoval použitá řiditka. Ta červená se mi líbí . A požití klemů zvaž sám. Vhodný by mohl být kompromis v podobě nižších klemů (např. 15 mm).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

25.1.2014 v 17:11 | Nahoru | #1289
Martic> TOtiž jestli máme nechat tuto kobinaci - klemy + řidítka, nebo shánět nová, ještě vyšší řidtíka, abychom klemy nemuseli použít vůbec Jak by jste to řešili vy ostatní?

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

25.1.2014 v 17:44 | Nahoru | #1290
125Marek> Aha. Tak, bez klemů s ještě vyššími řidítky by to bylo asi elegantnější řešení (např. menší váha). A nevýhody?...Teoreticky asi čím zahnutější řidítka (delší trubka), tím se snáze ohnou. Ale ve výsledku asi v tuhosti nebude velký rozdíl.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Blata 125 průměr podtlakového venti... Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 vondris6 0 18.3.2023 v 22:19 vondris6
Blata Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 Panturis 0 3.10.2022 v 10:07 Panturis
Blata 125 BXM (původ motoru) Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 Panturis 2 21.8.2022 v 12:14 Ariete
Zkušenosti servis Honda Pardubice [1, 2, 3] Blata 125 Enduro czech-mirecek 64 6.6.2022 v 12:11 Ariete
Spotřeba u 125 2t vs 4t Derbi Senda 125 R, Yamaha DT 125 X, Blata 125 Motard... Snasy_222 15 30.4.2021 v 09:17 mito7


TOPlist