Pokud to stíhám tak to v tomto okamžiku trochu řeším lehkým zmáčknutím spojky = lehkej prokluz, abych motoru trochu odlehčil a ten se rychleji dostal do vyšších otáček a nebylo to ucukane. Diky za rady a tipy. Petr P.
1 reakcí na tento příspěvek Cukani v nisich otackach . . . .
Obcas mi pomuze kdyz lehce podrzim predni brzdu a tou jakoby pribrzdit motor a nemjsim hybat plynem. Ale to delam jen zridka a velmi citlive. ALE pomaha to
1 reakcí na tento příspěvek Cukani v nisich otackach . . . .
Me to teda trochu cukne, kdyz zpomalim tak na 10km/h a pak se rozjizdim... ale jinak vubec... Proste bych to drzel trochu vic v otackach... nevim prijde mi, ze pokud ti to dela i ve vyssich otackach, tak podle me neni neco v poradku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cukani v nisich otackach . . . .
je to tak, ze prijedes k nejakemu mistu ( treba zatacka ) pro zpomaleni uberes ( neni nutno uplne zavrit ) a nasledne pri pridani dojde k tomu cuknuti. Je mi uz jasne, ze je to problem strikacky a ze je nutno vice tocit, aby se clovek dostal mimo tyto otacky.
Na jare az pojedu na predsezonni servis, tak poprosim , at se pro jistotu na to podivaji, ale v motce to asi nebude. A dalsi sezonu budu muset na tomto zapracovat. Petr P.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cukani v nisich otackach . . . .
Naposledy editováno 07.10.2011 13:35:09
Dela to i pri zahratem motoru. Jezdim prvni sezonu CBR600RR a i to muzeme mit vliv, neb jeste porad nejak se nemohu zvyknout na ty tocky pres 5000 a dat tam jedna a vytocit nad 5000 misto dvojky se mi porad nejak nechce. Alem jak jsem psal. Docela se mi to dari resit tim ze pribrzduji lehce predni brzdou a tim je motor porad zatizeny a ja nemusim ubirat na plynu a po uvolneni brzdy se to rozjede a ja dam plyn uz mimo ty kriticke otacky. ALE jde to delat jen nekdy a nekde. Ne vzdy
1 reakcí na tento příspěvek Cukani v nisich otackach . . . .
CBR mu taky loni začala cukat, ale mezi 1500 až 3000 ot/min. Nakonec to bylo špatné dobíjení, které v malých otáčkách už nestačilo ukrmit zapalování...
poznal to tak, že bez rozsvícených světel necukal...
Zkus se někde svést na jiném CBR..
Nebo třeba na RSV1000 a porovnej to... to je teprve cukáníčko
Zatim mi castecne vychazi motkou - je to strikacka a proste cukne a castecne mnou, ze jsem si jeste nezvykl tocit celou jizdu porad na 5000 otacek.
Je pravda, ze pokud jsem jel na motoskole po Sumave za Srsnem, tak jsem to tocil porad kolem 7000, abych mu stihal a to se neprojevilo.
TAKZE pro jaro - pri predsezonnim servisu nechat zkontrolovat nahon plynu a strikani a ja se budu snazit posunout na dalsi level a jezdit tak, abych nesel 5000 ot.
1 reakcí na tento příspěvek Cukani v nisich otackach . . . .
no zkus jen nechat zkontrolovat polohy synchronizace škrtících klapek a bohatost směsi...
Nebo můžou být špatný svíčky... stačí letmá kontrola, jak jsou opálené...
Každopádně jsou to prkotiny za jejichž kontrolu moc nedáš a jsou to periodické kontroly...
1 reakcí na tento příspěvek Cukani v nisich otackach . . . .
TED kdyz uz mam vice najezdeno, tak presne vim, co budu na jarni prohlidce chtit a zkusit identifikovat toto cukani je v seznamu.
Vychytani je ukol na pristi rok - kdy urcite zustanu u CBR 600RR.
Naposledy editováno 08.10.2011 14:01:43
1 reakcí na tento příspěvek Cukani v nisich otackach . . . .
1 reakcí na tento příspěvek Cukani v nisich otackach . . . .
1 reakcí na tento příspěvek Cukani v nisich otackach . . . .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR | JorgeRs | 6 | 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new |
35kw na A2 Honda CBR 600RR | Honza259 | 7 | 8.12.2023 v 07:30 kokoška. |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR | LuuKeW | 20 | 9.5.2023 v 14:35 Metric |