globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cukani v nisich otackach . . . .
5.10.2011 v 10:42
Ahoj uzivatele CBR 600RR. Letos jsem najezdil pres 5000 km, nejakej ten okruh a motoskolu apod. a s motocyklem se vice-mene zžil docela dobře. Jen jediné nemůžu pořád nějak vychytat = a to je cuknutí po přidání v nížších otáčkách. Typicky je to při jízdě v pomalejších zatáčkách, kdy se podřadí před zatáčkou = do zatáčky není vidět, tak člověk trochu ubere a jak se zatáčka otevře přídá se a v tomto okamžiku nezatáhne motor plynule, ale nejdříve cukne a až následně zase jde plynule. DEJE se vám to také a nebo je něco špatného v motorce ?
Pokud to stíhám tak to v tomto okamžiku trochu řeším lehkým zmáčknutím spojky = lehkej prokluz, abych motoru trochu odlehčil a ten se rychleji dostal do vyšších otáček a nebylo to ucukane. Diky za rady a tipy. Petr P.

Cukani v nisich otackach . . . .

5.10.2011 v 10:51 | Nahoru | #1
jestli je to z uplne zavrenyho plynu tak je to normalni. reseni je najizdet si do zatacky s mirne pridanym plynem. je to tim ze zacne davkovat palivo tak to trochu cukne...

Naposledy editováno 05.10.2011 10:52:43

1 reakcí na tento příspěvek Cukani v nisich otackach . . . .

5.10.2011 v 11:17 | Nahoru | #2
JJ mělo by to být normální to cukání v nízkejch otáčkách, ale zkus plyn přidávat jemněji. Neříkám že by se to mělo vytratit, ale mělo by to být lepší. Pokud je to tvoje první silnička tak to chce čas.

Cukani v nisich otackach . . . .

5.10.2011 v 15:53 | Nahoru | #3
Je to normální i u Yamahy , holt prosstě některé zatáčky jsou na jedničku moc a na dvojku málo.

(reakce na) Cukani v nisich otackach . . . .

5.10.2011 v 16:12 | Nahoru | #4
Dekuji za prvni reakce. Nechci se prechvalit, ale od jara jsem se naucil s plynem na kterem je 122 koniku zachazet docela jemne, ale proste se temto obcasnym cukacnum nevyhnu a stve mne to. V mistech kde se mi to prihodi, tak zkousim priste jet na jiny rychlostni stupen, ale ne vzdy to pomuze.
Obcas mi pomuze kdyz lehce podrzim predni brzdu a tou jakoby pribrzdit motor a nemjsim hybat plynem. Ale to delam jen zridka a velmi citlive. ALE pomaha to

Cukani v nisich otackach . . . .

5.10.2011 v 17:18 | Nahoru | #5
musíš to držet v otáčkách jiný řešení není

1 reakcí na tento příspěvek Cukani v nisich otackach . . . .

6.10.2011 v 17:04 | Nahoru | #6
Ctu co pisou ostatni a nak skoro nevim a cem je rec.
Me to teda trochu cukne, kdyz zpomalim tak na 10km/h a pak se rozjizdim... ale jinak vubec... Proste bych to drzel trochu vic v otackach... nevim prijde mi, ze pokud ti to dela i ve vyssich otackach, tak podle me neni neco v poradku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cukani v nisich otackach . . . .

7.10.2011 v 09:54 | Nahoru | #7
Thiacomo> Ahoj - dekuji za reakci. Psano je , ze to cukne pri ubrani a presneji pokud se otacky pohybuji v rozmezi 3500 - 4000 ot/min, kde je dle grafu mensi propad kroutaku.

je to tak, ze prijedes k nejakemu mistu ( treba zatacka ) pro zpomaleni uberes ( neni nutno uplne zavrit ) a nasledne pri pridani dojde k tomu cuknuti. Je mi uz jasne, ze je to problem strikacky a ze je nutno vice tocit, aby se clovek dostal mimo tyto otacky.
Na jare az pojedu na predsezonni servis, tak poprosim , at se pro jistotu na to podivaji, ale v motce to asi nebude. A dalsi sezonu budu muset na tomto zapracovat. Petr P.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cukani v nisich otackach . . . .

7.10.2011 v 13:33 | Nahoru | #8
pero1205> No docela me to zaujalo... jestli stoupne jeste teplota aspon k 18 stupnum (vim, ze jsem houby motorkar, kdyz pod to nejezdim ), tak to pojedu vyzkouset... Mi to vrta v hlave jestli jsem tak nepozornej a zapomnetlivej a nebo ten problem nemam. Je fakt,ze v tehle otackach se moc nepohybuju... to tam radsi cpu jednicku... Dela to pri studenym i pri zahratym?

Naposledy editováno 07.10.2011 13:35:09

(reakce na) Cukani v nisich otackach . . . .

7.10.2011 v 14:13 | Nahoru | #9
Thiacomo> TAK kdyz bude jeste nejakej rozumnej vikend se ozvi a muzeme prubnout spolecne nekde v okoli Prahy.
Dela to i pri zahratem motoru. Jezdim prvni sezonu CBR600RR a i to muzeme mit vliv, neb jeste porad nejak se nemohu zvyknout na ty tocky pres 5000 a dat tam jedna a vytocit nad 5000 misto dvojky se mi porad nejak nechce. Alem jak jsem psal. Docela se mi to dari resit tim ze pribrzduji lehce predni brzdou a tim je motor porad zatizeny a ja nemusim ubirat na plynu a po uvolneni brzdy se to rozjede a ja dam plyn uz mimo ty kriticke otacky. ALE jde to delat jen nekdy a nekde. Ne vzdy

1 reakcí na tento příspěvek Cukani v nisich otackach . . . .

7.10.2011 v 14:46 | Nahoru | #10
Hele jestli je to cukání malé a jsi puntičkář, tak to fakt neřeš, ale jestli to cuká až se ti to zdá fakt moc, tak nech určitě zkontrolovat... kamarádova CBR600 (2001) je teda poslušná jako koťátko...

CBR mu taky loni začala cukat, ale mezi 1500 až 3000 ot/min. Nakonec to bylo špatné dobíjení, které v malých otáčkách už nestačilo ukrmit zapalování...
poznal to tak, že bez rozsvícených světel necukal...


Zkus se někde svést na jiném CBR..
Nebo třeba na RSV1000 a porovnej to... to je teprve cukáníčko

(reakce na) Cukani v nisich otackach . . . .

7.10.2011 v 14:51 | Nahoru | #11
Aaronek> TO cunknuti je znatelne a "zkuseni matadori" se v techto otackach asi nepohybuji. Ja zatim ano a tak to neresim - ale jen se ptam, jestli je to mtkou a nebo mnou.
Zatim mi castecne vychazi motkou - je to strikacka a proste cukne a castecne mnou, ze jsem si jeste nezvykl tocit celou jizdu porad na 5000 otacek.
Je pravda, ze pokud jsem jel na motoskole po Sumave za Srsnem, tak jsem to tocil porad kolem 7000, abych mu stihal a to se neprojevilo.
TAKZE pro jaro - pri predsezonnim servisu nechat zkontrolovat nahon plynu a strikani a ja se budu snazit posunout na dalsi level a jezdit tak, abych nesel 5000 ot.

1 reakcí na tento příspěvek Cukani v nisich otackach . . . .

7.10.2011 v 15:05 | Nahoru | #12
Hmm...
no zkus jen nechat zkontrolovat polohy synchronizace škrtících klapek a bohatost směsi...
Nebo můžou být špatný svíčky... stačí letmá kontrola, jak jsou opálené...

Každopádně jsou to prkotiny za jejichž kontrolu moc nedáš a jsou to periodické kontroly...

1 reakcí na tento příspěvek Cukani v nisich otackach . . . .

7.10.2011 v 15:19 | Nahoru | #13
tak ysem měl stejnej problém, na Fazeru 04 to bylo až hrozný, na R6 lepší. Už od jara se učím přidávat plyn před zatáčkou, což se má pro správné projetí zatáčkou dělat, průjezdy se mi ohromě zlepšily a cukání není, protože to nemá kdy cuknout. hawk

(reakce na) Cukani v nisich otackach . . . .

7.10.2011 v 15:23 | Nahoru | #14
Aaronek> CBR600 jsem kupoval jetou v polovine sezony a nechal jen vymenit olej a filtr a v MCH, neb jsem jeste nevedel co by na ni melo byt spatne.
TED kdyz uz mam vice najezdeno, tak presne vim, co budu na jarni prohlidce chtit a zkusit identifikovat toto cukani je v seznamu.

(reakce na) Cukani v nisich otackach . . . .

7.10.2011 v 15:29 | Nahoru | #15
Bidlo> Ahoj - take se snazim najizdet do zatacky s plynem a pripadne s plynem a lehkym pribrzdenim, abych v zatacce nemusel ubirat plyn a nebyl tam ten cukanec. Ale nekdy proste zatacka prekvapi a tomu ubrani a pridani se clovek nevyhne.

Vychytani je ukol na pristi rok - kdy urcite zustanu u CBR 600RR.

Naposledy editováno 08.10.2011 14:01:43

1 reakcí na tento příspěvek Cukani v nisich otackach . . . .

7.10.2011 v 21:09 | Nahoru | #16
3500 - 4000 ot/min to ani nejsou otáčky

(reakce na) Cukani v nisich otackach . . . .

8.10.2011 v 14:11 | Nahoru | #17
tigerbou> ANO to s tebou soulasim. Pri presednuti na CBR600RR, jsem take tocil maximalne do 7-8000 a rikal si, ze je to sila. A dnes neradim pod 11000 ( v rychlych usecich ) a je to parada. ALE proste nekdy se prihodi, ze pri necekanem pribrzdeni se dostanu do toho cukaveho mista

1 reakcí na tento příspěvek Cukani v nisich otackach . . . .

9.10.2011 v 18:22 | Nahoru | #18
No hlavně moc neubírejte plyn v zatáčkách, tam je mít konstantní plyn nebo lehce přidávat důležité. Jednou jsem si nepozorností ubral v zatáčce uplně plyn protože jsem přestřelil nájezdovou rychlost a divil jsem se proč chtěl jít předek do hajzlu. . Holt už moc věcí najednou na přední kolo. A na výjezdu už dávat plnej základ.

(reakce na) Cukani v nisich otackach . . . .

9.10.2011 v 21:58 | Nahoru | #19
adosmoto> PRESNE tak. VŽDY se snažím vše stihnout před zatáčkou a jakmile je do ní vidět už jenom držet a hned na to přidáááááááááávat . . . . . .

1 reakcí na tento příspěvek Cukani v nisich otackach . . . .

10.10.2011 v 13:49 | Nahoru | #20
tak tyhle otáčky jsou u šestky jako volnoběh... kvalty dolů a bude to ok... vždy bys ji měl mít v průjezdu v ideálních otáčkách, aby reagovala správně na plyn... tzn u Tebe asi kolem 7/8tis+... pak tam žádnou prodlevu mít nebudeš.... i když Tě pak něco v zátáčce trochu překvapí, tak díky plynu můžeš jít do většího náklonu, než si myslíš, že jde...

(reakce na) Cukani v nisich otackach . . . .

10.10.2011 v 14:22 | Nahoru | #21
Pedrosso> souhlasim. NA ukruhu by to slo, ale v provozu bych nekdy musel dat -1
aby tam zustalo tech 7tis.
ALE jak uz bylo psano - je to vec na ktere musim pristi jaro zacit pracovat. A nebat se jit do zatacky s poradnymi otackami.

A DIKY vsem za jasne pripominky a podnety.

Cukani v nisich otackach . . . .

6.3.2014 v 13:59 | Nahoru | #22
mel jsem ted stejny problém, ale problém byl jen v tom ze jsem nemel natahlej retez jak ma byt. Tot vse ted jsem vymenil celou retezovku a moto jede krasne bez zadnyho skubani
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
35kw na A2 Honda CBR 600RR Honza259 7 8.12.2023 v 07:30 kokoška.
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR LuuKeW 20 9.5.2023 v 14:35 Metric
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 Risek55 26 30.4.2023 v 19:55 Gahan37
Vypne motor Honda CBR 600RR JesuaHamasia 3 5.4.2023 v 15:38 JesuaHamasia


TOPlist