globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Karburátor 638
26.9.2011 v 15:58
chci se zeptat máte někdo zkušenosti s karburátorem z tipu jawa 638 na 632 nebo 634?popř nastavení a trisky - mám ho doma i s redukcí a zaboha to nemůžu dohonit v přechodech má díryna málo plynu se přidušuje na 3/4 plynu jede že by se přetrhla po ubrání plynu z kopce na chvilku a následném přidání se úplně udusí a pak zkuro vylítne nazadní pokud máte nějaký nápad nebo spíš zkušenost budu rád chtěl jsem ho dát kvůli sytiči výborně to chytalo studený a ráno jsem do práce nejel přískokama než se to ohřálo jel jsem na sytič pak jsem ho vypnul a nastaly potíže jak jsem psal víš...

Karburátor 638

26.9.2011 v 19:16 | Nahoru | #1
Zkus se kouknout na jawamánii, tam by dalo originál otryskování karburátoru na 634 najít.Nevím jistě , snad byla hlavní 95? Ale ten osmičkovej karbec má jinej průměr difuzeru tak to asi tak úplně jednoduše podle originál starýho otryskování nepůjde i když máš přechodovej kus.

Karburátor 638

26.9.2011 v 21:19 | Nahoru | #2
Rozhodně bych nedoporučoval zaměňovat karburátory z jiných typů motorky. Co se týká trysek, stačí přece jen kapánek zagooglit
[url=http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_350_typ_632/popis/california][img]

Karburátor 638

27.9.2011 v 07:42 | Nahoru | #3
Tady si stáhni návod k obsluze tam to bude: http://www.jawamani...echnika/default.aspx

Karburátor 638

27.9.2011 v 11:31 | Nahoru | #4
Zkoušel jsem to taky (na 350.360)a přes dlouhý laborování jsem to nedokázal kvalitně rozchodit... a mám pocit, že se to povedlo málokomu

Karburátor 638

27.9.2011 v 19:23 | Nahoru | #5
Karbec 638 je na studené starty mnohem horší než klasicky s cupátkem!

Karburátor 638

3.3.2012 v 18:00 | Nahoru | #6
632 (634) s karbecem 640 (Jikov 2928 CE) funguje uplně normálně, a přidáš dobrý 3 koníky. Spotřeba se zvedne řádově až o jeden litr, ale na druhou stranu moto má větší zátah odspodu a nepotřebuješ to pak tolik točit, takže ve finále zůstává stejná. Tenhle karbec umí líp dávkovat směs, nárůst výkonu prostě poznáš a co se týče studených startů nemám šajn o čem je řeč....startuju na brnk a pokaždý, léto - zima. Žádné mezery a propady v plynu jsem nezaznamenal, jede uplně perfektně. Záleží na celkovém nastavení a výběru trysky....motor 634 s karbem 640 bych nedával větší než 94. Co se týče standartního přetryskování bez výměny karb., u 632 (634) doporučuju výměnu za trysku 104 (někde se píše i 115 ale to už si pak veme), samozřejmě tomu musí předcházet odstranění labyrintu u vzduch. filtru. 632 byly sériově seškrcený kvůli hlukovejm normám právě výměnou trysky za nižší průměr a vylepením plastového labyrintu do kastlíku s filtrem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Umístění propanbutanové láhve Jawa 350/632 Johny_Servis 27 16.12.2023 v 09:43 JMan
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Jawa 350, oprava motoru, hledám na ... Jawa 350/632 Weret 4 26.9.2023 v 21:24 Weret
Plechový držák světla na Jawu Bizon... Jawa 350/632 Weret 1 27.5.2023 v 09:07 2stroke
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy


TOPlist