globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: yamaha XVS 1100 Dragstar vs XVS 950 Midnightstar
Čauky nadšenci jedné stopy. Přemýšlím o koupi jedné z těchto motorek a řeším dilema. Rád bych slyšel názory Vás zkušenějších,které by mi rozhodování ulehčili. Koupit raději postaršího Dragstara 1100,nebo došetřit nějakou kačku a koupit zánovního Midnightstara? Co má ta či ona motorka za klady a zápory? Hlavně nevepisujte rady jako ,,vybírej srdíčkem´´. Obě tyhle motky mě za něj berou,takže to pro mě neni rada. Předem díky za jakýkoli názor,jakoukoli radu a jakoukoli zkušenost,o kterou se se mnou podělíte. S pozdravem Pytlák.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yamaha XVS 1100 Dragstar vs XVS 950 Midnightstar

Skvělá odpověď, děkuji! 31.8.2011 v 15:43 | Nahoru | #1
ahoj, velkej drak je fajnová motorka bez vážnějších problémů...až na...obligátní volnoběžku...výměna bratru za 13-15000 k č, dost na to velcí draci trpí,pokud by byla již vyměněna tak není problém...měl jsem ho, postihlo mě to také...vím jaké to je a zvláště uprostřed sezóny.Jinak jízda příjemná, čištění drátů...příšerné... , custom se mi zdál příjemnější na ovládání,classic je taková "lokotka" ale pokud nejsi závodník tak opravdu příjemná jízda. Snadná a jednoduchá údržba a ne moc složitá rozborka a sborka...pokud je třeba , velký drag by měl mít papírově snad větší krouťák,o kousek větší výkon (a to vše na nižších otáčkách)a o pár kg lehčí než 950 Mid, www.motorkari.cz/motokatalog/yamaha/yamaha-xvs-1100-dragstar.html a www.motocykl-online.cz/testy/Yamaha_xvs_950_a_midnight_star , MID je modernější má i delší servisní intervaly(DRAG je od myslím 2006 měl už taky) a tak se budeš muset asi rozhodnout podle toho srdíčka...a peněženky ,sorry že jsem se tak zapomněl a rozepsal,Přeju štastnou volbu

(reakce na) yamaha XVS 1100 Dragstar vs XVS 950 Midnightstar

Skvělá odpověď, děkuji! 31.8.2011 v 21:15 | Nahoru | #2

BadBady píše: ahoj, velkej drak je fajnová motorka bez vážnějších problémů...až na...obligátní volnoběžku...výměna bratru za 13-15000 k č, dost na to velcí draci trpí,pokud by byla již vyměněna tak není problém...měl jsem ho, postihlo mě to také...vím jaké to je a zvláště uprostřed sezóny.Jinak jízda příjemná, čištění drátů...příšerné... , custom se mi zdál příjemnější na ovládání,classic je taková "lokotka" ale pokud nejsi závodník tak opravdu příjemná jízda. Snadná a jednoduchá údržba a ne moc složitá rozborka a sborka...pokud je třeba , velký drag by měl mít papírově snad větší krouťák,o kousek větší výkon (a to vše na nižších otáčkách)a o pár kg lehčí než 950 Mid, www.motorkari.cz/motokatalog/yamaha/yamaha-xvs-1100-dragstar.html a www.motocykl-online.cz/testy/Yamaha_xvs_950_a_midnight_star , MID je modernější má i delší servisní intervaly(DRAG je od myslím 2006 měl už taky) a tak se budeš muset asi rozhodnout podle toho srdíčka...a peněženky ,sorry že jsem se tak zapomněl a rozepsal,Přeju štastnou volbu

...má pravdu předseda,sedlal sem Draka customa 11tku 3.sezony,a naprosto bez oprav,a jiných problémů,ani ta volnoběžka mě nevypekla,měl sem najeto cca.35.tis,tak na to bylo asi ještě brzo?!Rád na něj vzpomínám,byl dost dobrej,ale vývoj nezastavíš,šel sem po větším obsahu,ale záhy sem zjistil,že to nebyl krok vpřed,aspoň co se ježdění týče!Za mě teda Drak 1100 1A !!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yamaha XVS 1100 Dragstar vs XVS 950 Midnightstar

1.9.2011 v 07:37 | Nahoru | #3

BadBady píše: ahoj, velkej drak je fajnová motorka bez vážnějších problémů...až na...obligátní volnoběžku...výměna bratru za 13-15000 k č, dost na to velcí draci trpí,pokud by byla již vyměněna tak není problém...měl jsem ho, postihlo mě to také...vím jaké to je a zvláště uprostřed sezóny.Jinak jízda příjemná, čištění drátů...příšerné... , custom se mi zdál příjemnější na ovládání,classic je taková "lokotka" ale pokud nejsi závodník tak opravdu příjemná jízda. Snadná a jednoduchá údržba a ne moc složitá rozborka a sborka...pokud je třeba , velký drag by měl mít papírově snad větší krouťák,o kousek větší výkon (a to vše na nižších otáčkách)a o pár kg lehčí než 950 Mid, www.motorkari.cz/motokatalog/yamaha/yamaha-xvs-1100-dragstar.html a www.motocykl-online.cz/testy/Yamaha_xvs_950_a_midnight_star , MID je modernější má i delší servisní intervaly(DRAG je od myslím 2006 měl už taky) a tak se budeš muset asi rozhodnout podle toho srdíčka...a peněženky ,sorry že jsem se tak zapomněl a rozepsal,Přeju štastnou volbu



po kolika najetych km ti ta volnoběžka odešla?

(reakce na) yamaha XVS 1100 Dragstar vs XVS 950 Midnightstar

1.9.2011 v 13:47 | Nahoru | #4
BadBady> OKej a jak na první pohled (resp.poslech) poznám že ta volnoběžka je před skolabováním? Uslyšim kovovej zvuk při nastartovaným studeným motoru? Nebo při samotným startování? Jde to nějakým způsobem překontrolovat,pokud bude prodávající strana děvka a bude to zapírat,jak poznám jestli je v pohodě,nebo ne?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha XVS 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar oko31 30 15.4.2024 v 20:14 Rooks
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... jidashek 25 8.4.2024 v 09:29 Rooks
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
Sedák na sedlo Yamaha XVS 1100 DragStar Dosky-CZ 19 20.3.2024 v 13:04 aar
Jaký to bude rozdíl? Harley Davidson XL 883C Custom, Yamaha XVS 1100 Drag... Mlhos 19 23.1.2024 v 08:19 puffybodie


TOPlist