globalmoto_kveten





Téma: že by Marešovo bývalé Ferrari?
 
17.8.2011 v 15:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 08:26 | Nahoru | #31

Bubrak ZX10R píše: jo 5.7 a 6 rychl. manual, ale vetsinu casu v servisu, ted budu kupovat regulace oken do dveri, nechavat to slaminovat a lak az pristi rok, je to hrozna kasicka



Taky jsem mel par US Cars a problem byl spis v tom, ze byvaly majitele to dost zanedbaly.

Jestli ti to pomuze tak vim o pripadu pana, co v praci jezdil fobii htp pak si nechal postavit camaro druhe generace s nejakym strokerem small blocku s vykonem prez 300 hatatytlu a pri prvni nebo druhy projizdce kdyz vjel na mokro ho rozvesil

(reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 08:28 | Nahoru | #32

dva_hrnce píše: já bych chtěl 911, ale ono to bude cenově podobný..
Je fakt že jeden ital v rodině je až až



jo vzduchem chlazena 911 je uz pro me o dost zajimavejsi auto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 08:31 | Nahoru | #33

trins píše: To fakt není to marešovo....on měl starou mrdku co má motor ještě v zadu...něco jako Š120



no on je tam ten motor pred zadni napravou..takze docela rozdil proti 120 ... neprijde mi ze presunuti motoru dopredu by byla nejaka evoluce smerem k lepsimu, ty sportovnejsi modely nez je californie u te koncepce s motorem uprostred zustavaji i nadale...

edit: jo a jeste ke vsemu to teda neni californie.. ja nejak ty auta za 9micu nesleduju tak sem to nepoznal...

Naposledy editováno 18.08.2011 08:36:06

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 08:38 | Nahoru | #34

Sleeper1 píše: [quote=Bubrak ZX10R]to sem dopad jeste dobre koukam mokro je svinstvo na tydle auta

taky dobry, jsi machroval a nemels kridla, ze

kdepak, jezdit bokem jedine za sucha..



uff tak to me prijde jezdit bokem za mokra lepsi nez za sucha... ono je to spis v tom ze vetsina lidi to neumi a na suchu se to tudiz omezi spis jen na protaceni odlehceneho kola v zatacce a o driftu se v te chvili zda tak mozna ridici.. no a na mokru uz to timhle stylem "plnej na vyjezdu" takhle zkusenej pilot i utrhne a pak uz to jde celkem rychle :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 08:50 | Nahoru | #35

assassin píše: no on je tam ten motor pred zadni napravou..takze docela rozdil proti 120 ... neprijde mi ze presunuti motoru dopredu by byla nejaka evoluce smerem k lepsimu, ty sportovnejsi modely nez je californie u te koncepce s motorem uprostred zustavaji i nadale...

edit: jo a jeste ke vsemu to teda neni californie.. ja nejak ty auta za 9micu nesleduju tak sem to nepoznal...



on to vyjde skoro na stejno... kdyz je motor vzadu, tak je pred zadni napravou a kdyz je vepredu, tak je za predni napravou... tak jak tak se vyrobce vzdycky snazi o idealni rozdeleni vahy... u supersportu obzvlast... takze bych se nebal ani jednoho...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 09:11 | Nahoru | #36

Cuba_GSXR píše: on to vyjde skoro na stejno... kdyz je motor vzadu, tak je pred zadni napravou a kdyz je vepredu, tak je za predni napravou... tak jak tak se vyrobce vzdycky snazi o idealni rozdeleni vahy... u supersportu obzvlast... takze bych se nebal ani jednoho...



jo jasne, ale stodvaca ho ma za napravou ...tzn ja mel spis na mysli srovnavani koncepce ferrari f360 se skodou 120 :)

(reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 09:13 | Nahoru | #37
assassin> taky to má 4 kola

(reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 09:18 | Nahoru | #38

assassin píše: jo jasne, ale stodvaca ho ma za napravou ...tzn ja mel spis na mysli srovnavani koncepce ferrari f360 se skodou 120 :)



tak srovnani se 120 je asi vtip tak jak tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 10:20 | Nahoru | #39

assassin píše: uff tak to me prijde jezdit bokem za mokra lepsi nez za sucha... ono je to spis v tom ze vetsina lidi to neumi a na suchu se to tudiz omezi spis jen na protaceni odlehceneho kola v zatacce a o driftu se v te chvili zda tak mozna ridici.. no a na mokru uz to timhle stylem "plnej na vyjezdu" takhle zkusenej pilot i utrhne a pak uz to jde celkem rychle :)



akorat ze to rozhodne nebyl 'plnej na vyjezdu', to bylo tak 1/4 plynu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 10:25 | Nahoru | #40

Bubrak ZX10R píše: akorat ze to rozhodne nebyl 'plnej na vyjezdu', to bylo tak 1/4 plynu



tak zas mezi tema pretocenejma autam pri pokusu o drift nebude moc s 5,7litrovym motorem:) ale tak jako tak utrzeni kol za apexem pridanim si rika o pruser, lip se to kontroluje kdyz se to rozhodi uz v najezdu do zatacky... to je na moto stejny:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 10:37 | Nahoru | #41

assassin píše: tak zas mezi tema pretocenejma autam pri pokusu o drift nebude moc s 5,7litrovym motorem:) ale tak jako tak utrzeni kol za apexem pridanim si rika o pruser, lip se to kontroluje kdyz se to rozhodi uz v najezdu do zatacky... to je na moto stejny:)



kdyz ja sem to ani nechtel utrhnout, rozhodne sem to driv utrhaval s vic plynem na mokru, proste tady je asfalt nasaklej naftou a olejem z kamionu a chova se to jako na lede, klouzal sem se po nem pak v botach, to neni normalni chovani mokryho asfaltu prece

tam by rozhozeni uz pred zatackou nemelo zadnej vliv

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 10:46 | Nahoru | #42

Bubrak ZX10R píše: kdyz ja sem to ani nechtel utrhnout, rozhodne sem to driv utrhaval s vic plynem na mokru, proste tady je asfalt nasaklej naftou a olejem z kamionu a chova se to jako na lede, klouzal sem se po nem pak v botach, to neni normalni chovani mokryho asfaltu prece

tam by rozhozeni uz pred zatackou nemelo zadnej vliv



melo, zahodil bys to driv:) jasny on se sem tam najde kus asfaltu co mokrej klouze neskutecne.. ja takhle zaparkoval mati oktavku:)

Naposledy editováno 18.08.2011 10:46:58

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 11:17 | Nahoru | #43

assassin píše: melo, zahodil bys to driv:) jasny on se sem tam najde kus asfaltu co mokrej klouze neskutecne.. ja takhle zaparkoval mati oktavku:)



jo a taky zalezi hrozne na gumach, ted mam lepivky ze se spis utrhne prevodovka nez guma skoda ze si nevidel kdyz sem to poslal kdysi na IP Pavlove z Jecny do Sokolsky, bokem pres 3 pruhy, na to sem byl i pysnej jak se to povedlo

(reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 11:20 | Nahoru | #44

Skalik píše: Taky jsem mel par US Cars a problem byl spis v tom, ze byvaly majitele to dost zanedbaly.

Jestli ti to pomuze tak vim o pripadu pana, co v praci jezdil fobii htp pak si nechal postavit camaro druhe generace s nejakym strokerem small blocku s vykonem prez 300 hatatytlu a pri prvni nebo druhy projizdce kdyz vjel na mokro ho rozvesil



jo o par takovych pripadech vim, dokonce kolegove v bejvaly praci, nez sem to koupil, tipovali jak dlouho mi to vydrzi a jeden mi poslal fotky taky takovyho Camara, ktery slo pres boudu v prikope, moje vydrzelo 6 tydnu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 11:21 | Nahoru | #45

Bubrak ZX10R píše: jo a taky zalezi hrozne na gumach, ted mam lepivky ze se spis utrhne prevodovka nez guma skoda ze si nevidel kdyz sem to poslal kdysi na IP Pavlove z Jecny do Sokolsky, bokem pres 3 pruhy, na to sem byl i pysnej jak se to povedlo



no je to orisek, chce to trenink... je potreba to utrhnout v najezdu do zatacky na brzdach kdyz je ten zadek odlehcenej.. me se to sem tam podari podrazenim, ze pustis rychle spojku... no a nebo to pak trhaj pres spojku v zatacce, jako kdyz spojkujes na zadni na moto:) to mi ale nejde a nechci to zkurvit uplne, pak bych musel chodit pesky:)

boky v provozu sou super.. do doby nez se stane pruser no ale kdo se boji nesmi do lesa

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 11:29 | Nahoru | #46
Bubrak ZX10R> samosvor maka jak ma? respektive tady bude asi lamelovka a to bejva omrdany a moc to nesvira, dost to pomuze pri tehdle kratochvilich

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 11:36 | Nahoru | #47

Skalik píše: Bubrak ZX10R> samosvor maka jak ma? respektive tady bude asi lamelovka a to bejva omrdany a moc to nesvira, dost to pomuze pri tehdle kratochvilich



asi maka kdyz rika ze to ted nemuze uttrhnout:) ale jak rikas no... ty samosvory nebejvaj casto v moc dobry kondici...

(reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 11:42 | Nahoru | #48

assassin píše: no je to orisek, chce to trenink... je potreba to utrhnout v najezdu do zatacky na brzdach kdyz je ten zadek odlehcenej.. me se to sem tam podari podrazenim, ze pustis rychle spojku... no a nebo to pak trhaj pres spojku v zatacce, jako kdyz spojkujes na zadni na moto:) to mi ale nejde a nechci to zkurvit uplne, pak bych musel chodit pesky:)

boky v provozu sou super.. do doby nez se stane pruser no ale kdo se boji nesmi do lesa



hele s tema starejma gumama to slo jen plynem v zatacce i na 2ku, zadna spojka, zas je tam necham nazout a ty lepivky budu mit jen na predek holt na mokru uz jen konstantni rychlosti, v provozu

ted to mam problem na 1 se spojkou urvat s tema lepivkama a kdyz se to trhne, tak to tak poskakuje jak se to zas chyta, nic moc a asi dost fakt trpi prevodovka, kardan, spojka a vsechno, na tohle sou lepsi tvrdy gumy, auto tolik netrpi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 11:42 | Nahoru | #49

Skalik píše: Bubrak ZX10R> samosvor maka jak ma? respektive tady bude asi lamelovka a to bejva omrdany a moc to nesvira, dost to pomuze pri tehdle kratochvilich



to nevim co presne je ani

(reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 11:44 | Nahoru | #50
assassin> jestli ma lepivy gumy tak bych se ani nedivil. Sice to ma motor z vette, ale je to seskrceny emisema a tak. Ale je to dobrej zaklad, performance dilu se daj koupit tuny a stoker 383 kit je taky na snade

Ono je otazka utrhnout a utrhnout na miste to zahrabe urcite v jizde uz to chce hodne koni aby se to utrhlo plynem i kdyz chybi samosvor zvlast pokud ty pneu zahreje

(reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 11:44 | Nahoru | #51

Poggy píše: Tak už máme v ČR jen jedno 599 GTO. Byly dvě. Tohle červený a jedno žlutý. A škoda 4,5 mil. je dle mého málo. Tohle bude totálka. GTO stálo nové 9 mil vč. DPH.



nemame, jezdi jich tu jeste 8

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 11:45 | Nahoru | #52

Bubrak ZX10R píše: to nevim co presne je ani



Tak to dej do servisu at se na to podivaji, zadni diff by mel bejt s omezenou svornosti je to reseny na 90% lamelama a ty se omrdavaj jako spojkovy oblozeni, nejvtipnejsi je, ze pak popraskaj a vysypou se do diffu a uz shanis novej. Je dulezity kontrolovat hladinu oleje v diffu a pozor kdyz je to samosvor tak musi bjet prisada do toho oleje pro samosvory v EN je LSD (Limited Slip Differencial)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 12:17 | Nahoru | #53

Skalik píše: Tak to dej do servisu at se na to podivaji, zadni diff by mel bejt s omezenou svornosti je to reseny na 90% lamelama a ty se omrdavaj jako spojkovy oblozeni, nejvtipnejsi je, ze pak popraskaj a vysypou se do diffu a uz shanis novej. Je dulezity kontrolovat hladinu oleje v diffu a pozor kdyz je to samosvor tak musi bjet prisada do toho oleje pro samosvory v EN je LSD (Limited Slip Differencial)



diky za tip, poslal sem dotaz servisakovi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 12:23 | Nahoru | #54
Bubrak ZX10R> v poho, mam malinko prehled o autech z druhy strany oceanu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 12:32 | Nahoru | #55

Skalik píše: Bubrak ZX10R> v poho, mam malinko prehled o autech z druhy strany oceanu



no tak kdyz uz si tu.. mas zkusenosti s LPG do Hemi? jako kontakt na nekoho u koho se vi ze to udela fakt dobre... kamos to chce vyhledove do RAMu.. auto ted vybira, premejlel i o SRT, ale tam prej je vubec problem s tim LPG to nakrmit, ze to nikdo tady kloudne neumi? a to uz ho asi pustilo kvuli tomu ze SRT je jen zadokolka, boji se ze v zime nic nevyjede...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 13:03 | Nahoru | #56
assassin> lpg jde do vseho zkusenost je takova, ze kazdy ten system je dimenzovany na urcity vykon, vetsinou uvadeny v KW. A je problem sehnat u nas system co by dokazal tohle nakrmit. Takze jedine vyject firmy a obvolavat zda vubec maji vstrikovace na pozadovany vykon idealne to jeste predimenzovat. Napriklad na E38 740i musel bejt system dimenzovanej na 200kw jinak to na full gas delalo problemy a nejelo.

Reference primo na nekoho nemam ale doporucim ti offroad forum je tam dost lidi co to resilo do terenaku a ty budou vedet.

Pokud si dobre pamatuju tak SRT Ram 1500 nema hemi, ale V10 viper, kdyz pominu, ze plynovat to je zverstvo tak v zime to podle me jezdit nemuze, ma to milion koni, lehkej zadek a zimni pneu na 20" rafky taky neco stojej na normalni provoz je to podle me zvrhlost.

Jeste k HEMI konkretne motor 5.7 co ma vypinani valcu pozaduje debilni olej nejaky 5Wcosi a i ho to zere a celkove je to narocnejsi na udrzbu diky prislusenstvi toho odpojovani valcu

(reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 13:08 | Nahoru | #57
Skalik> http://www.auto-plyn-lpg.cz/

tady uz par amerik delali, ale konkretni zkusenosti nevim kamarad tam akorad nechaval serizovat. Kdyz se podivas do fotogalerie tak tam je 5.7 durango a Ram

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 13:13 | Nahoru | #58

Skalik píše: assassin> lpg jde do vseho zkusenost je takova, ze kazdy ten system je dimenzovany na urcity vykon, vetsinou uvadeny v KW. A je problem sehnat u nas system co by dokazal tohle nakrmit. Takze jedine vyject firmy a obvolavat zda vubec maji vstrikovace na pozadovany vykon idealne to jeste predimenzovat. Napriklad na E38 740i musel bejt system dimenzovanej na 200kw jinak to na full gas delalo problemy a nejelo.

Reference primo na nekoho nemam ale doporucim ti offroad forum je tam dost lidi co to resilo do terenaku a ty budou vedet.

Pokud si dobre pamatuju tak SRT Ram 1500 nema hemi, ale V10 viper, kdyz pominu, ze plynovat to je zverstvo tak v zime to podle me jezdit nemuze, ma to milion koni, lehkej zadek a zimni pneu na 20" rafky taky neco stojej na normalni provoz je to podle me zvrhlost.

Jeste k HEMI konkretne motor 5.7 co ma vypinani valcu pozaduje debilni olej nejaky 5Wcosi a i ho to zere a celkove je to narocnejsi na udrzbu diky prislusenstvi toho odpojovani valcu



jj SRT je V10, tam prave vsichni u koho sme se ptali rekli ze to na plyn nikomu kloudne nechodi. Ale jak rikam to ze to neni 4x4 asi rozhodne ze to bude 4x4 s hemi...
Majitel je na motorky/auta tak trosku blazen, takze kola tam stejne budou naky asi vetsi, hodne uchylny, pneu/olej by snad nemel byt problem... jako samo k tomu bude mit jiny auto na bezny jezdeni a jak ho znam tak z tohodle postavi nakou hroznou uchylarnu...

(reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 13:16 | Nahoru | #59
assassin> jestli to bude mit jako druhy auto tak je otazka zda se mu prestavba vubec vyplati ..

Kdyz uz uchylnyho rama tak 2500 s motorem 5.9 cummings koukni na youtube co s tim kluci americky delaj

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 16:25 | Nahoru | #60

assassin píše: uff tak to me prijde jezdit bokem za mokra lepsi nez za sucha... ono je to spis v tom ze vetsina lidi to neumi a na suchu se to tudiz omezi spis jen na protaceni odlehceneho kola v zatacce a o driftu se v te chvili zda tak mozna ridici.. no a na mokru uz to timhle stylem "plnej na vyjezdu" takhle zkusenej pilot i utrhne a pak uz to jde celkem rychle :)



Vis, ja si pod pojmem "jezdit bokem" predstavuji jet takovou kudlu, ze to nepobira podvozek + gumy...
Jasne, ze na mokru (polygonu, snehu, ledu...) bude takovy to kraveni v nulovy rychlosti snazsi..., ale to je dobry akorat pro kluky s rovnym ksiltem, co hltaji filmy typu tokyo drift a jezdi "osmicky" na park placu pred tescem..... ufff
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist