Téma: že by Marešovo bývalé Ferrari?
 
17.8.2011 v 15:59
Tu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 13:13 | Nahoru | #1

Skalik píše: assassin> lpg jde do vseho zkusenost je takova, ze kazdy ten system je dimenzovany na urcity vykon, vetsinou uvadeny v KW. A je problem sehnat u nas system co by dokazal tohle nakrmit. Takze jedine vyject firmy a obvolavat zda vubec maji vstrikovace na pozadovany vykon idealne to jeste predimenzovat. Napriklad na E38 740i musel bejt system dimenzovanej na 200kw jinak to na full gas delalo problemy a nejelo.

Reference primo na nekoho nemam ale doporucim ti offroad forum je tam dost lidi co to resilo do terenaku a ty budou vedet.

Pokud si dobre pamatuju tak SRT Ram 1500 nema hemi, ale V10 viper, kdyz pominu, ze plynovat to je zverstvo tak v zime to podle me jezdit nemuze, ma to milion koni, lehkej zadek a zimni pneu na 20" rafky taky neco stojej na normalni provoz je to podle me zvrhlost.

Jeste k HEMI konkretne motor 5.7 co ma vypinani valcu pozaduje debilni olej nejaky 5Wcosi a i ho to zere a celkove je to narocnejsi na udrzbu diky prislusenstvi toho odpojovani valcu



jj SRT je V10, tam prave vsichni u koho sme se ptali rekli ze to na plyn nikomu kloudne nechodi. Ale jak rikam to ze to neni 4x4 asi rozhodne ze to bude 4x4 s hemi...
Majitel je na motorky/auta tak trosku blazen, takze kola tam stejne budou naky asi vetsi, hodne uchylny, pneu/olej by snad nemel byt problem... jako samo k tomu bude mit jiny auto na bezny jezdeni a jak ho znam tak z tohodle postavi nakou hroznou uchylarnu...

(reakce na) že by Marešovo bývalé Ferrari?

18.8.2011 v 13:16 | Nahoru | #2
assassin> jestli to bude mit jako druhy auto tak je otazka zda se mu prestavba vubec vyplati ..

Kdyz uz uchylnyho rama tak 2500 s motorem 5.9 cummings koukni na youtube co s tim kluci americky delaj
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist